Andre po behej gati per te shkuar ne pune dhe ndjeu krahet e Aleksjas qe i rrethonin belin dhe mbeshteti koken ne shpinen e tij .
-Andre?
-Po Alekse .
- Ka ndonje lajm nga Serena - pyeti dhe nje ton trishtimi iu vu re ne ze
U kthye nga ajo dhe e puthi ne balle.
-Alekse .
- Po..
- Do te them dicka se dje smunda te ta thoja .
- Ka ndodhur dicka e keqe ? - pyeti e shqetesuar .
-Xhejmsi shiti aksionet e kompanis dhe ato i bleu Feniksi . Ti e di ke degjuar per te .
- Po kam degjuar .. edhe ....?
- Ato i bleu nje femer me emrin Rene Roberts .
Kurse Aleksja po e shihte kurioze per ate cka do thoshte .
- Dhe ... femra me emrin Rene Roberts .. ishte .. Serena - foli ai dhe vuri fytyren e Aleksjas mes duarve te tij .
Ajo u shokua .
- Serena ? Serena jone ishte Feniksii? -pyeti e cuditur dhe Andre tundi koken .
-Por , si ? Si mundet ? Feniksi ka 7 muaj ka dal dhe ajo nuk eshte interesuar njehere per ne?- dhe syte iu mbushen me lot .
- Nuk e di cfare te them Alekse ,nuk e di sinqerisht . Ne mbledhje u soll sikur nuk e njihte Tejlorin .
Ai u shkaterrua fare .
- Mamiii ,babiii -ishte zeri i embel i vogelushes se tyre qe ecte kemba dorazi per ne dhomen e tyre .
- Serena ime e vogel . Hajde te te marr babi ne krah . - foli Andre dhe ngriti Serenen ne ajer duke e perqafuar me pas dhe puthur faqet e saj te rrumbullakta .
- Me duhet te iki tani - foli Andre .
- Andre - ishte zeri i Aleksjas qe terhoqi vemendjen .
- Une dua te vi ta shoh ... Renen -foli duke theksuar fjalen e fundit .
- Ne rregull mund te vish sot ne oren 14:00 .Do jete atje me shume mundesi qe te informohet per punen .
I fali nje puthje plot dashuri prinderore vajzes se tij dhe ia la gruas se tij ne krah .
_______
Nderkohe Tejlori kishte shkuar qe heret ne mengjes ne kompani duke pritur Serenen ne zyren e saj .
Kishte plot 2 ore qe priste dhe nuk kishte ndermend te levizte qe aty .
Disa zera u ndjen pas asaj dere dhe me pas doreza ngjyre argjendi u ul .
Brenda hyri Serena bashke me 3 punonjes te kompanis nga pas .
Tejlori ngriti veshtrimin dhe u perplas me syte e erret te Serenes te cilat nuk percillnin asnje lloj ndjenje .
Ishin te ngurte .
-Se ..- nisi te thoshte Tejlori por u kujtua qe njerezit me te e njihnin si Rene, pronare te kompanis dhe jo si Serena , dashuria e tij .
- Zonja Rene , duhet te diskutojm privatsisht - ishin ato cka tha duke mbajtur nje qendrim serioz por mezi po duronte te ishte me te .
Serena beri nje tundje te lehte koke duke i bere me shenje personave pas saj te iknin .
Pasi dera u mbyll Serena kthehu koken dhe ne fragment sekondi ndjeu veten nen perqafimin e Tejlorit .
- O Zot je ti - fliste Tejlori duke perqafuar akoma me fort femren qe kishte ne krah .
- Me ke munguar kaq shume - dhe hoqi krahet duke vene duart ne fytyren e saj dhe duke e puthur ne ball dhe faqe - disa pik loti iu formuan ne sy .
Me pas shtangu sepse Serena nuk po bente asnje lloj veprimi ndaj tij , sikur ... nuk i kishte munguar aspak .
Ajo e vuri re qe ai u zbeh ne fytyre dhe nuk e donte me veten ne ato momente qe po e bente Tejlorin te perjetonte ato gjera .
- Serene - foli ai .
- Cfare ke ? Pse .. pse sillesh kaq ftoht - shtoi duke mos ia hequr duart nga fytyra .
Serena zgjati krahet dhe ia hoqi Tejlorit duart nga fytyra .
- Te vjen keq te largohesh ,kam pune .
Tejlori ndjeu nje peshe te madhe ne koke .
Dhe nje shpim ne zemer .
Te gjitha ato cka trupi po i ndjente kishte vetem nje burim .
SERENA .
Ajo u shkeput nga ai dhe u ul me tryezen e saj dukr kontrolluar disa dokumente .
Tejlori kishte ngelur i ngrir .
-Akoma ketu je ? Cfare pret ? Dil! - u degjua zeri autoritar i Serenes kurse Tejlori shkoi me vrull te ajo . Kthehu karrigen levizeve nga ana e tij dhe
Vuri njeren dore tek tavolina dhe njeren dore te vendi ku ishte ulur duke e rrethuar ate .
- Serene ,cfare eshte kjo sjellje ? Jam une Tejlori , jo nje person qe sapo e ke njohur .
- Une te njoh , por ti se njeh me personin qe ke perballe ,zoti Tejlor , dhe mos me quaj me Serene mua . Emri im eshte Rene .
Mund te shkosh tani - dhe beri me shenje nga dera .
- Shiko ketu Serene , kam 1 vit qe te kerkoj si i cmendur - ngriti paksa tonin e zerit .
- 1 vit pa prezencen tende , 1 vit qe kam vdekur . 1 vit i tere duke bere perpjekje , duke u copetuar e duke u zvarritur . Dhe tani qe me ne fund je perballe meje me thua qe te dal dhe se emri yt eshte Rene ?
Mallkuar qofte ai emer ti je Serena . -dhe bashkoi ballin e tij me te sajen .
- Je Serena ime , smund ta kesh vrare ate cka kam dashuruar . Je gjalle akoma .
- Ben mire te zhdukesh - foli ajo duke u perpjekur te mbante emocionet e saj brenda vetes . Duke u munduar te kontrollonte veten .
Donte ti hidhej ne qaf e te mos shkeputej me nga ai . Por nuk duhej . Te pakten jo tani .
- Te zhdukem ?- foli dhe shkeputi ballin nga e saja .
- Mire se zhdukem une -- dhe u drejtua nga dera .
- Do zhdukem posi - ishte mendimi qe i rrotullisej ne koke teksa mbyllte deren.
Kurse Serena vuri berrylat mbi tavolin dhe mbuloi fytyren me duar duke shfryr e lodhur .
YOU ARE READING
Mos Me Zhyt Me Thell
Romance"Ndonjehere jeta te zhyt aq thelle sa as vet ajo nuk te nxjerr dot me . Te kryqezon rruget me ate lloj menyre dhe te ben te perplasesh me fatin dhe neqoftese ke imunitet dhe force , mbetesh gjalle . " Historia eshte shkruajtur nga nje autore e cil...