=29=

196 19 0
                                    

Porosia iu erdhi dhe Aleksja filloi diskutimin .

- Do fillosh te me tregosh dhe mua cfare ka ndodhur? -, pyeti Aleksja dhe Serena ngriti veshtrimin .

- Pervec faktit qe je shtruar ne Kanada , kishe humbur aftesin per te ecur , nga Serena Xhonson je bere Rene Roberts dhe pastaj Feniks .

Serena u cudit nga gjerat qe dinte .

Sigurisht qe do i kishte marr vesh vone perndryshe nuk do i fliste ashtu heren e pare qe u takuan pas 1 viti .

- Brajani me kercenon me jetet tuaja . N.q.s nuk bej sic me thote ai do vras te paren Serenen , pastaj ty , pastaj Andren dhe ne fund Tejlorin . Do kisha 4 varre per te qare plus te prinderve te mi behen 6 . Kujton se do isha me gjendje te perballoja 6 humbje ne jete ?

Aleksja po e shihte e cuditur .

- Por pse po e ben kete ai ?

- Ne fakt e zbulova -, dhe nje hije e rende iu formua ne fytyre .

-Cfare ?

- Ne fillim do tia them Tejlorit . Ai duhet ta mesoj i pari .

Aleksja tundi koken ne shenje pohimi .

- Pse ia vut emrin Serena vajzes? - pyeti kureshtare ajo .

- Epo ti kishe humbur ,nuk ishe prane meje diten qe linda , ishte shume e veshtir , doja shume qe te ishe prane meje ate koh Serene .

Sidomos kur kam pare makinen tende te aksidentuar jam habitur si nuk u cmenda .

Me pas kur lindi Serena kishte nje ngrohtesi te pa imagjinueshme kur e merrje ne perqafim . I afrohej shume ngrohtesis tende . Keshtu qe ia vendosa emrin Serena , qe derisa ti te dilje me drit une te kisha nje Seren te vogel me shtepi .

Te dyjave ishin formuar lote ne sy .

Kishin 1 vit pa njera -- tjetren duke kaluar shume veshtiresi dhe nuk ndodheshin prane .

Aleksja kishte Andren prane por per Serenen ai vit ka qene nje tortur .

____

Nderkohe mbaruan se ngreni dreken dhe Serena piu ilacet .

- Per sa kohe do vazhdos kuren ? -pyeti Aleksja .

- Per 1 vit ,pastaj do vizitohem nqs do kem nevoje te vazhdoj akoma.

-Ke probleme me ecje ?.

- Shume rralle , kur rri per nje kohe te gjate ulur pa bere asgje kam veshtiresi te ngrihem .

- Kuptoj -foli Aleksja .

-Tani te ikim sepse kam vajzen ne shtepi .

Paguan faturen dhe dolen.

- Te te shoqeroj deri ne shtepi Alekse ? -

-Jo Seren , do marr nje taksi e do largohem .

- Mire ,ki kujdes .

U perqafuan dhe u ndan nga njera tjetra .

Serena hipi ne makinen e saj dhe u largua . Kurse Aleksja mori nje taksi dhe u nis per ne shtepi .

__________

-Sandra?

- Po zoti Tejlor

- Me jep pak numrin e telefonit te zonjesh Rene.

- Sigurisht .

___

-Alo Serene?

- Tejlor ? Cfare ka ndodhur ?

- Serene , Andre po cmendet ,e di gje ku eshte Aleksja ? Kane kaluar 2 ore dhe ajo nuk eshte bere e gjalle .

- Cfare ? Para 2 oresh do merrte nje taksi dhe do largohej qe aty sepse donte te shkonte te Serena .

-Ahh Serene me siguri i ka ndodhur dicka . Aleksja se ben kurre kete .

- Vazhdoni te kerkoni ju , por me duket se e di cka ndodhur .

Mbylli telefonin dhe shkoi te zyra e Brajanit .

- Brajan ku eshte Kristi ?

- Nuk e di skam folur .

- Brajannn ,Kristi ka rrembyer Aleksjannn ka 2 ore vajza nuk eshte bere e gjalle . Nqs i ndodh dicka asaj kam per ta vrare djalin tende u kuptuammm -bertiti me sa kishte ne koke dhe Brajani u shokua .

Djali i tij i bente keto dhe kohet e fundit ishte fiksuar shume me Aleksjan .

-Do e zgjidh une - foli me zerin duke iu dridhur dhe mori ne celular birin e tij por pa dobi .

Provoi nje numer tjeter .

- Xhejs , me gjej shpejt Kristin tani . -iu drejtua Brajani krahut te tij te djathte .

Serena mori cante hipi ne makine dhe u nis per ne shtepine e Andreas .

____

Ishte ceshtje minutash qe te ndodhej para shtepise se Andreas .

Shtepia ishte e mbushur me polic dhe rojet e Andreas .

Andrea po u bertiste rojeve .

- Po si guxuat ta linitttt vetem ?-bertiste me sa kishte ne koke .

- Zonja urdheroi rreptesisht qe ne te shkonim pas saj .

- Jeni te pushuarrrr mu zhdukniiii

- Zoti Andre qetesohuni - ishte zeri i komisarit .

- Puna juaj eshte te gjeni gruan time jo te me qetesoni mua .

Andre i zune syte Serenen .

- Ti mojjjj , si guxon te vish ketu .

Serena po e shihte .

-Qe kur ke hyr ne jeten tone na e ke shkaterruar ate . Te urrejj . Nqs i ndodh nje gje asaj kam per te te vrare .

Serena u lendua shume nga ato fjale .

Tejlori i degjoi fjalet e Andreas .

-Andree ki kujdes me ato qe thua . Nuk tha Serena te shkonin ta rrembenin Aleksjan . Qetesohu . BOLL .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now