Ia hoqi duart duart nga fytyra dhe e goditi duke bere qe ajo te shtrihej me bark ne dysheme
- Kete ngaqe nuk i hoqe duart -tha ai
- Kurse kete - dhe mori xhamin e tavolines qe ishte aty afer dhe e shkeputi prej aty dhe e goditi me te Serenen mbas shpine duke bere qe te bertiste ne menyre cjerrese dhe nga rrobat e saj filloi te dilte gjak .
- Kurse kete ngaqe guxove dhe ike .
U degjua zhurma e rrotave te nje makine tjeter dhe per ceshtje sekondash u degjuar zilja e deres .
- Edhe ky na duhej perseri - foli Tejlori neper dhemb .
Shkoi te hapte deren dhe pa Andren i cili ishte i shqetesuar .
- Tejlor si eshte puna?
- Jo une duhet te te pyes si eshte puna - foli ai ne menyre ironike dhe cinike
-Pse erdhe ? Kush te tha te vije ? Se une nuk mbaj mend te ta kem kerkuar kete ?
Andre thjesht e pa dhe hyri duke shkuar ne drejtim te sallonit duke folur.
- Epo i dashur Tejlor mos kam ardhur per shkakun se degjova te bertisje ne telefon.... - dhe pa arritur te mbaronte fjalin pa Serenen te shtrir ne sallon te gjakosur .
- Se ... Serene - peshpertiti ai i traumatizuar .
- Tejlor .... por cfare i ke bere ? - dhe shkoi prane saj duke kontrolluar pulsin .
- Tejlorrrr - bertiti - a te thashe mos e keqtrajto vajzen . Po cfare dreqin i ke bere ?
Ti si dreqin je bere ? Eja ne vete Tejlor .
Mori celularin dhe i telefonoi dikujt .
- Alo , Aleksja ,te lutem ,eja se kam nje problem te madh - foli Andre kurse Tejlori po e shihte i cuditur .
- Cfare ben? - peshperti Tejlori duke shtrenguar dhembet nga nervat dhe Andre e pa i nevrikosur .
- Eja , bashke me mjete mjeksore per te kuruar te carat se bashku me qetesuesit dhe fashot qe te kam porositur. Do te jap adresen ku te vish me mesazh . Po te pres .
Dhe mbylli telefonin .
- U cmende Andre ? Ke per te na zbuluar ? Ti e di qe na dine te vdekur .
- Jo Tejlor ,ti a je cmendur? Shikojee vajzen ne cfare gjendje e ke sjell , do vi Aleksi , ti e njeh ate shume mire , ti e di qe nuk ka per te nxjerr asnje fjale nga goja , jam kam sqaruar situaten .
- Cfare ke bere ti cfare ke bere ?
Andre thjesht e pa sikur donte ta pyeste " seriozisht e ke ti"
Tejlori i besonte verberisht atij , edhe Aleksin e njihte .
-Ne rregull - tha Andrea ,, pastro xhamat , une po e coj Serenen ne dhomen e katit te dyte perballe asaj tendes .
- Pse aty ? Le ta mjekoj ketu Aleksi dhe le te rrije ne bodrum ajo pastaj .
- Hejjjj ? - po i fliste Andrea duke ia tundur pellemben e dores para syve si per ti thene te vinte ne vete .
- Me duket se se sheh sa rende eshte . Bej ate qe te thash .
Shkoi te Serena dhe e mori ne krah per ta ngjitur ne dhome por xhupi i tij i bardh qe kishte veshur u be i gjithi me gjak .
Kurse Tejlori mblodhi copat e pergjakura te xhamit per te pastruar dhomen.
________
Po shkonte ora 00:30 dhe zilja e deres u degjua .
Andrea shkoi qe ta hap dhe perballe tij u shfaq Aleksja , nje vajze rreth te 29 ,me flok ngjyre geshtenj te gjate deri ne sup e veshur me 1 komplet sportiv ngjyre te bardh dhe xhupin blu dhe canten me gjerat e nevojshme mjekesore .
Ajo u shqetesua kur pa Andren me gjak .
- Andreee -u degjua zeri i saj i shqetesuar kur e pa ne ate gjendje - cfare ndodhi?
- Nuk kam gje une pa merak . - dhe pas tij u shfaq Tejlori .
- Alekse - foli ai me nje buzeqeshje te zbehte .
- Tejlor me behet qejfi qe te pash - tha ajo dhe ai tundi koken me shenje respekti .
- Eja , futu ,na duhesh urgjentisht .
U futen dhe te tre u drejtuan ne dhomen ku dergjej Serena .
I pari u fut Andre dhe pas tij Aleksja se bashku me Tejlorin .
Aleksja u tmerrua nga ajo qe pa .
Nje vajze e shtrir me bark ne nje shtrat te madh me carcaf te bardhe te pergjakur .
- Djema - foli e shushtaur ajo -cila monster pylli ia ka bere kete kesaj vajze - foli ajo por uli koken dhe u pendua per ate qe tha kurse Tejlorit i ngelen ne mendje ato fjale .
-Aleksja te lutem mjekoje .
- Ne rregull , me duhet ta zhvesh keshtu we duhet te dilni . Me sillni dhe rroba te pastra .
- Ku ti gjejm rrobat ne ? - foli Tejlori -, ska rroba te sajat ketu le te bej si te bej me ato qe ka .
Andre e pa cuditshem .
- Mir Aleksja ka disa rroba per femra ketu i sjell une .- u pergjigj Andre dhe mori Tejlorin per krahu dhe dolen .
- Ku kemi rroba femrash ne - foli Tejlori - Une kurre skam sjell ndonje femer ketu .
- Epoo - foli Andre paksa me siklet - kur me ke dhene celesat e shtepis une solla 1 jave nje vajze ketu dhe kane ngelur disa nga rrobatbe saj - foli ai dhe veshtronte tavanin si femije kurse Tejlorit i vinte per te qeshur por nuk e beri .
-Mire merri e sillja Aleksjas kur te mbaroj - foli Tejlori. -Une po pres ketu .- dhe u mbeshtet pas murit .
Andre shkoi ne dhomen ku ishin rrobat hapi garderoben dhe mori nje pal pantallona te bardha , golf te bardh te leshte dhe nje pale atlete te bardha se bashku me corape qe te mos shetiste pa kepuc neper shtepi .
I pa njehere dhe mendoi se kane afersisht te njejten mase me trupin e Serenes.
Shkoi te dera e dhomes se Serenes dhe trokiti .
- Alekse , i gjeta rrobat - foli ai dhe dera u hap.
Mi jep -foli ajo .
- Si eshte - foli Tejlori neutral .
Aleksja rrudhi buzet dhe tundi koken ne shenj mohimi per te treguar se nuk eshte mire . Mbylli deren dhe vazhdoi me mjekimin.Qekur kjo urrejtje , kur u shnderrove keshtu ?
- Qekur familja e saj vrau timen .-u pergjigj ftoht ai - tani qepe e mos guxo te me thuash se ndoshta ata nuk kane patur faj . Andre heshti dhe po prisnin qe Aleksja te dilte nga dhoma .
YOU ARE READING
Mos Me Zhyt Me Thell
Romance"Ndonjehere jeta te zhyt aq thelle sa as vet ajo nuk te nxjerr dot me . Te kryqezon rruget me ate lloj menyre dhe te ben te perplasesh me fatin dhe neqoftese ke imunitet dhe force , mbetesh gjalle . " Historia eshte shkruajtur nga nje autore e cil...