Tejlori u fut me vrull te zyra e Andres .
- Cfare ndodhi ?
- Zonja Serene me tha te zhdukesha , emri i saj na qenka Rene dhe budalliqe te tjera .
Andre po shihte Tejlorin tekse ishte zverdhur ne fytyre .
- Si eshte bere keshtu kjo vajze - ushtroi pyetjen Andre .
- Nuk e di Andre nuk e di . Duhet te marrim vesh se ku ka qen per 1 vit te tere dhe me ke ka qene .
- Tejlor , ta harrosh se mund te marrim vesh gje . Vetem nqs Serena na tregon vete . Rruge tjeter nuk kemi . Kerkuam 1 vit pa nderprerje dhe rezultatet te barabarta me zero .
- Po e di ke te drejte .
_______
Ora shenonte 14:00 dhe Serena do dilte per pushimin e drekes .
Ato pak ore kane qene shume te ngarkuara per te .
Ishte ne korridorin e katit te pare te kompanis dhe degjoi 1 te qeshur femije .
Kthehu koken dhe pa Aleksen me vajzen e saj ne krah .
- Shpirti i mami , hajde shkojm te babi -po i thoshte vajzes se saj dhe kthehu koken dhe pa Serenen .
Hapi syte per te kuptuar nqs ishte vertet ajo apo e kishte ngaterruar .
E pa mire nga koka te kembet vajzen 20 vjecare qe kishte rreth 6 metra larg ,e veshur me nje fustan ngjyre blu te erret . Floket e lyera me ngjyre me te erret se me pare duke bere qe te dukej paksa me e eger ne fytyre dhe nje make-up te lehte dhe shume natyral .
U afrua tek ajo .
- Ju duhet te jeni .. zonja Rene apo jo ?- foli me ironi femra perball Serenes , e veshur me nje kostum ngjyr te zi dhe kanatiere te bardh poshte xhaketes , taka te zeza dhe floket e shtrira.
- Po une jam -foli me te njejten qetesi dhe ironi Serena .
- Dhe ju?- ishte pyetja qe beri Serena .
Nderkohe Serena e vogel qe sa here shihte femren perball qeshte dhe zgjaste duart e vogla drejt saj .
Serena e pa dhe zgjati duart drejt saj kurse Aleksja largoi Serenen prej saj .
- Preferoj qe vajza ime te preket nga familjaret e saj jo nga pronaret dhe punonjesit e kompanive ku punon bashkeshorti im -foli Aleksja qe ti vinin mendte Serenes .
- Dhe ti zonjushe e nderuar nuk je pjesetare e familjes - foli Aleksja e nevrikosur qe Serena gjithe kete kohe nuk kishte marr qofte dhe 1 here ne telefon per te pyetur dhe treguar qe ishte gjalle .
Me vajzen ne krah nxitoi qe te shkonte tek Andre dhe gjithe ai shqetesim qe kishte ti zbutej sado pak kur te shihte ate .
____
Aleksja hapi deren dhe u ndesh me Tejlorin dhe Andren .
Serena e vogel kthehu koken nga Tejlori dhe perplasi duart duke qeshur dhe i zgjati drejt tij .
-Serene , e vogla ime - tha Tejlori me nje ze te embel dhe vuri duart te beli i Serenes dhe mbeshteti koken e saj te supi i tij .
Ndjente nje lloj qetesie ku vajza me syte e gjelber qendronte prane tij .
Aleksja dhe Andre po shihnin ate pamje qe falte dashuri .
Nje trokitje u degjua ne dere .
- Hyr - ishte fjalia qe tha Andre dhe brenda hyri Serena .
- Po zonje ?- foli Andre duke e pare neutral kurse syte e Serenes shkuan tek Tejlori dhe Serena .
Kishte nje pamje shume te bukur para vetes dhe iu be qejfi qe se humbi .
Nderkohe te tre ata po e shihnin shume neutral dhe veshtrimi i tyre i ftohte e vrau por nuk kishte cte bente .
Shtrengoi fort dorezen e akullt dhe iu drejtua Andres .
- Me duhen raportet . Me thane qe i ke ti .
- Po une i kam - u pergjigj Andre .
- Mire mund te mi japesh , do punoj me to ne shtepi .
Kurse Tejlori u kthye nga ajo .
Ne shtepi ? Pse ne shtepi ? Mund te punonte ne kompani .
- I kam marr une raportet ne shtepi - foli Tejlori duke gjetur nje justifikim .
- Dergoi dike ti marr atehere -ishte urdhri qe dha Serena .
- Une atje do iki tani dhe ne kompani do vi neser ne mengjes po te jene kaq urgjente eja merri tani -tha Tejlori dhe ia la Aleksjas vajzen ne duar .
Serena doli pa folur asnje fjal .
Kaluan disa minuta dhe dera e zyres se Andres u rihap .
- Eja nisemi se e kam me nxitim . - u shpreh Serena dhe Tejlorit nje buzeqeshje iu formua ne fytyre .
Dolen se bashku nga kompania dhe Tejlori hyri ne makinen tip Lambo. ngjyr te zi dhe Serena ne makinen e saj e njejte si e Tejlorit .
Nuk kaloi shume kohe dhe u gjenden para viles .
Para viles qe deri dikur ishte streha e tyre e ngrohte .
Serena nguroi te futej .
- Cfare ka ?-foli eger ai .
- Apo ste pelqejn kujtimet qe ke patur ketu - foli dhe dhimbja i shprehej ne sy .
Kurse Serena pa thene asnje fjale hyri brenda .
Sa hyri mijera kujtime iu shfaqen .
Nuk kishte ndryshuar asgje . Asnje moblije .
Cdo gje ishte ne vendin e saj . Ashtu sic e kishte lene ajo .
Kaluan ne sallon . Vendi ku ishin prekur e puthur . Atje ku ishin lumturuar e hidheruar bashke .
- Ku jane raportet - pyeti ajo duke mos dashur te tregonte qe ishte prekur nga e kaluara .
Tejlori u afrua drejt saj duke ngushtuar distancen .
- Vertete vetem per raportet erdhe ketu ?- foli ai me nje ze joshes kurse Serena vetem bente mbrapa derisa shpina e saj preku murin .
Tejlori u zgjat ne qafen e saj , mori fryme thelle duke futur aromen e saj ne mushkri .
Me pas buzet e tij preken qafen e saj te zbuluar .
Serena i drodh . I kishte munguar kaq shume ai .
Vuri duart ne kraharor dhe e largoi .
- I ke apo si ke raportet ? - foli ajo
-Nc , nuk i kam - dhe po e shihte .
Nuk duroi me dhe e kapi prej qafe dhe e puthi plot mall .
Serenes truri i thoshte te ndalonte por zemra dhe trupi kundershtonin . Vuri duart pas qafes se tij dhe e puthi plot pasion .
Ne mendje i erdhi Brajani dhe hapi syte e frikesuar nderkohe qe buzet e saj ishin akoma te puthitura me Tejlorin . Largoi ate nga vetja dhe doli nga shtepia .
I dha gaz makines dhe u largua qe aty .
Kurse Tejlori buzeqeshi me veten .
Ajo e donte akoma . E kuptoi nga puthja nga veshtrimet dhe cdo karakteristik tjeter .
YOU ARE READING
Mos Me Zhyt Me Thell
Romance"Ndonjehere jeta te zhyt aq thelle sa as vet ajo nuk te nxjerr dot me . Te kryqezon rruget me ate lloj menyre dhe te ben te perplasesh me fatin dhe neqoftese ke imunitet dhe force , mbetesh gjalle . " Historia eshte shkruajtur nga nje autore e cil...