Hapi deren e viles dhe hyn te dy brenda , Tejlori me blicin e celularit kerkonte celsin e dritave , dhe e gjeti .
E ndezi ate dhe e gjithe vila u ndricua . Ishte bukur ,me nje dysheme druri , mure ngjyre qumshti dhe moblije me ngjyra te bukura kombinuar me tavolinen dhe oxhakun qe gjendeshin ne sallon .
Hyne ne sallon dhe vuri re xhamin e stermadh qe ishte vendosur ne vend te murit dhe pylli dukej qe aty . Tejlori ndezi kondicioneret dhe me pas pa Serenen .
- Ke per te fjetur ne bodrum - foli duke e pare eger .
- Ne bodrum ? - foli ajo dhe shkreptimat e rrufes u degjuan nga jashte , po niste shiu . Te 2 kthyen koken nga xhami dhe pane shiun te binte , njesoj si diten e aksidentit .
- Te lutem , mos ne bodrum - foli ajo dhe syte iu mbushen me lot - eshte erresire dhe nuk dua te jem aty me kete kohe keshtu .
- Aq me behet vone - foli ai dhe e terhoqi nga krahu per ta zbritur poshte .
- Te lutem - thoshte Serena dhe perpiqej ta hiqte doren e atij njeriu prej saj .
Tejlori e perplasi per muri dhe Serena bertiti nga dhimbjet qe i shkaktuan brinjet , nuk ishte sheruar akoma dhe brinjet i jepnin dhimbje shpuese .
- Qepe - bertiti Tejlori i bezdisur nga ajo .
Serena nga frika shtrengoi muskujt dhe dhembet per te duruar dhimbjen por lotet po i dilnin pa pushim .
- Do qendrosh ne bodrum , ke per te fjetur aty dhe ske per te bere naze - foli ai duke e pare eger .
-Degjove ? - pyeti ai per konfirmim kurse vajza tundi koken .
- Shume mire . - u degjua zeri i tij perseri .
E terhoqi per krahu zbriti disa shkalle dhe hapi deren e bodrumit ku ndodhej 1 dritare fare e vogel e cila nga jashte kishte hekura dhe 1 shtrat "i sfilitur" aty ne cep . Shikoi e friksuar perreth dhe degjoi deren te mbyllej pas shpines se saj . Me duar po kerkonte shtratin ku te pushonte pak pasi nuk shihte dot asgje nga erresira .
Preku dyshekun dhe u ul te flinte pak keshtu dhimbjet e brinjve do ti qetesoheshin . Nderkohe Tejlori u ngjit lart dhe degjoi deren te hapej dhe zerin e Andreas te bertiste si i cmendur duke thene emrin e tij .
-Tejlorrrr - bertiti aq shume sa u degjua deri ne bodrum .
Serena degjoi emrin e djalit qe kishte rrembyer ,
- pra ai quhej Tejlor -mendoi .
Po qendronte shtrir duke degjuar britmat e djalit tjeter qe kishte ardhur .
- Andre ule zerin -bertiti Tejlori me te njejtin ton .
- Po si guxon te ikesh pa me thene , po ne celular pse nuk pergjigjesh ?
- Ajo u zgjua Andre isha i detyruar .
- Njeriu lajmeron Tejlor . Gjithsesi , ilacet e saj i kam sjell .
- Cfare ? Pse i solle per cfare duhen?
- Si per cfare duhen Tejlor , vajza eshte e aksidentuar , i ka pushuar zemra 2 here , ne njeren prej rasteve e pe dhe vet , ka brinj te thyera e plag ne koke . Ke ndermend ta vdesesh ?
- Ajo se meriton te jetoj gjithsesi ,si behet kujt vone a eshte galle apo vdekur ,ti e pe ne funeralin e saj nuk erdhi askush - foli ai neutral por zerat dhe fjalet e tyre arrinin te coheshin deri ne bodrum .
Serena po i degjonte te gjitha .
- Tejlor mos e keqtrato vajzen per momentin , presim pergjigjet e policis , kur te jemi te sigurt - foli Andre kurse Tejlori i hodhi thjesht nje shikim pa asnje lloj emocioni .
-Kam sjell dhe ushqime - shtoi ai -jane ne bagazh .
- Faleminderit - tha Tejlori dhe i fali nje buzeqeshje te ngroht shokut te tij nderkohe qe i rrihte shpatullat .
___________
Ishte mengjes kurse Serena nuk kishte vene gjume ne sy gjith naten .
Kujtonte prinderit e saj dhe syte e lodhur i qanin pa pushim .
YOU ARE READING
Mos Me Zhyt Me Thell
Romance"Ndonjehere jeta te zhyt aq thelle sa as vet ajo nuk te nxjerr dot me . Te kryqezon rruget me ate lloj menyre dhe te ben te perplasesh me fatin dhe neqoftese ke imunitet dhe force , mbetesh gjalle . " Historia eshte shkruajtur nga nje autore e cil...