Kercitja e deres u degjua dhe qe aty doli Aleksja . Ra heshtje per pak sekonda ... Aleksja filloi te fliste :
- E mjekova , kishte carje goxha te thella ne kurriz , eshte e cuditshme sesi brinjet nuk i kishin care stomakun- dhe pa nga Tejlori ,- penjte e operacionit gati ishin shkaterruar keshtu qe i qepa dhe njehere .
-Tejlor - foli ajo - duhet te ushqehet dhe te marr ilacet . Xhamat ia kishin bere kurrizin cop cop , duhet te pushoj perreth 2 jave .
- 2 jave duhet te duroj une ate njeri ne ate gjendje? - ia ktheu Tejlori i bezdisur.
-Aleksja dhe Andre po e shikonin qortues
- Ta harroni -mendoi me vete .
- I kam vendosur dhe nje serum ,sa ta marr pak veten .
-Ne rregull Alekse , shume faleminderit - tha Andre .
- Tejlor ne do ikim tani -shtoi perseri ai.
Tejlori tundi koken ne shenje pohimi dhe ata te 2 u larguan qe aty .
I percolli deri tek dera dhe e mbylli ate me celes .
Dhe pak dhe dielli do zbardhte . U ngjit ne kat te dyte duke u drejtuar per tek dhoma e tij .
Ndodhej para dhomes se tij dhe instiktivisht kthehu koken nga dera e dhomes ku ndodhej Serena .
Dera ishte gjysme e hapur . Hyri dhe pa ate .
Ngjante si e vdekur , njesoj si ditet kur ndodhej ne spital .
- Te kisha vdekur dhe une ne ate aksident - mendoi me veten . Te kishte vdekur dhe kjo .
Prinderit e tij dhe Andre ishin gjithcka kishte ai ne kete jete .
- Me doli ky njeri perpara se bashku me prinderit e saj dhe vrane prinderit e mi . -keto fjale iu shtuan mendimeve te tij .
- Tani te rri dhe te shoh ate teksa i sherohen plaget e trupit nderkoh qe ato te shpirtit tim rrjedhin akoma ? - 1000 mendime i verdalliseshin ne mendje .
-Jo - mendoi - nuk kam per ta lene me kaq .
Shkoi ne dhomen e tij mori nje valixhe dhe futi rrobat e tij . Mori dhe nje cante shpine nga garderoba dhe shkoi ne dhomen ku ndodheshin rrobat e femres me te cilen ishte argetuar Andreja dhe i futi ato me cante . Do ti duheshin .
Doli jashte i futi ne bagazh ato qe mori .
Shkoi te dhoma e Serenes dhe pa qe serumi ishte gati ne te mbaruar .
Mori canten e vogel me ilace dhe qetesues qe i kishte sjell Aleksja , hoqi jorganin qe ishte mbuluar Serena dhe e mori trupin e saj ne krah .
Doli jashte dhe e futi ate ne makine .
- Shume mire -mendoi me vete - eshte nen efektin e ilaceve akoma . Do jete e lehte derisa te ikim .
Hyri per here te fundit ne vile dhe mori disa karta SIM ne sirtarin e dhomes se tij .
I futi ato ne xhep te xhupit dhe doli qe aty duke i vene kycin deres se viles .
______
Ishte ora 06:10 , dielli kishte zbardhur , dhe pak dhe do arrinin ne destinacion .
Serena hapi syte dhe vuri doren para syve per shkak se e vriste dielli .
- Kthehu koken dhe pa Tejlorin qe po voziste makinen .
- Cfare ... po cfare ndodhi ? - dhe ndjeu dhimbje shpuese ne shpin dhe instiktivisht vuri doren aty .
Iu kujtua zhurma qe shkaktoi thyerja e xhamit pas shpines se saj . Dhe uli koken .
- Ku po shkojm ? - pyeti perseri ajo duke pare nga rruga . Kishte frike ta shihte ne sy .
-Sdo te jap llogari ty - iu pergjigj ftoht ai .
Mori nje kthes ne drejtim te nje pylli .
- Perseri pyll - mendoi me vete Serena - perseri tortura , perseri Tejlori . O Zot sa kohe do vazhdoj keshtu .
Makina ndaloi para nje vile , por ne dukje me e ngrohte se vila e pare , kishte mure te cilet ishin te veshur me mermer te bardhe ne nje oborr te bukur nga pas ,ishte i rrethuar me nje mur jo shum te larte , diku 1 e gjysem i veshur me mermer te te njejtit lloj .
-Zbrit nga makina ,tani - urdheroi ai dhe ajo akoma e traumatizuar nga ato qe kishte kaluar kohet e fundit zbriti nga makina . Dhe mori valixhet.
Tejlori po ecte ne drejtim te portes kurse Serena me dhimbjet qe kishte ne shpin po ndiqte ate .
Hapi deren e portes hyri brenda dhe Serena pas tij me zemren e ngrir se cila do te ishte tortura e rradhes . Nuk kishte shpetim per te .
Ishin ne mes te nje pylli dhe nuk ia kishte idene ku te shkonte .
Mbylli deren pasi hyri dhe pa Tejlorin te zbriste poshte disa shkalleve .
-Mos guxo te levizesh -i tha Serenes pa e kthyer koken .
Pune minutash dhe ai po ngjiste shkallet me disa zinxhir ne duar kurse Serena hapi syte e tmerruar dhe u mbeshtet pas deres .
- Cfare do me besh ? - ai e kapi per krahu duke e terhequr .
- Te lutem me lesho - thoshte duke qare ajo .
-Qepe - foli ai por pa bertitur .
E futi ne nje dhome te vogel duke e shtyre .
Ndodhej nje shtrat e nje karrike .
E uli ne karrike dhe filloi ta lidhte me zinxhire .
- Do rrish keshtu ,duhet te pushoj , surrati jot me ka lodhur syte -foli ai dhe Serena u ndje keq .
- Me ler te lire ,boll , a nuk po mjaftohesh me gjith keto - foli ajo me gjysme zeri kurse Tejlori po e lidhte .
Mori drynin dhe i vuri tek zinxhiret .
-Nuk po mjaftohem , skam per tu mjaftuar kurre - tha keto fjale duke dale dhe mbylli deren .
YOU ARE READING
Mos Me Zhyt Me Thell
Romance"Ndonjehere jeta te zhyt aq thelle sa as vet ajo nuk te nxjerr dot me . Te kryqezon rruget me ate lloj menyre dhe te ben te perplasesh me fatin dhe neqoftese ke imunitet dhe force , mbetesh gjalle . " Historia eshte shkruajtur nga nje autore e cil...