=30=

188 18 0
                                    


Andre pa me urrejtje nga Serena dhe u kthye nga policet .

- Serene dalim te kerkojm dhe ne - foli Tejlori .

Serena e pa Tejlorin qe po mendohej se ku te niste te kerkonte .

-Tejlor ,duhet te shkoj te Brajani . Ndoshta ka gisht ai - keshilloi Serena qe Tejlori mos dyshonte per ate qe do bente .

Tejlori e pa i shqetesuar .

________

Serena po voziste makinen dhe mori je telefon disa njerez te saj te besuar .

- Alo , me duheni menjehere te vini tek adresa ku do ju dergoj me mesazh .

Nxitoni . Merrni dhe policine por mos guxoni te bini ne sy.

Ishte nisur per ne nje magazine . Ne magazinen ku e mbante Kristi ne rastin kur donte te arratisej .

Vetem ai dhe disa njerez te tij e dinin ate vend . As Brajani as ndonje tjeter.

Serena kishte vene nje pergjues dikur dhe e kishte zbuluar vendin ku shkonte ai per te cuar njerez te caktuar .

______

-Alekse , Aleksee .. - po fliste Kristi dhe babezitja per zoterimin e trupit te asaj femre i dallohej qarte ne ze .

Aleksja ndodhej e lidhur . Krahet ne dy cepat e krevatit dhe kembet ne dy cepat e tjeter .

Gojen e kishte te mbyllur me ngjites dhe po perpelitjes qe te clirohej .

-Pse perpelitesh kot ? Une mund ta marr me force ate qe dua . Por le te veprojm me te mira .

Fliste Kristi dhe nxorri nje thike me dorez floriri .

Ngriti pak bluzen e Aleksjas duke i nxjerr belin e holle .

- Ëëëë - perpiqej te therriste ajo por pa dobi .

Maja e thikes filloi te pershkonte barkun .

Aleksja ngeli e ngrir per nje moment .

- Do ta provosh ca ndjesie te shkaktoj une - i peshperiti ne vesh Kristi dhe Aleksja u neverit nga ato fjale .

Askush pervec Andreas nuk mund ta prekte ate .

-Nuk ka problem ,te kalojme pak kohe keshtu duke te te pare ,pastaj ... kalojme kohe vetem per vetem ... me kenaqesite tona -foli perseri dhe u ngerdhesh .

Aleksja hapi syte e tmerruar . Donte vetem te ikte ne ate cast .

- Te Alekse mos bej keshtu , une e di qe ti thelle thelle do te me provosh -dhe qeshi me te madhe .

Aleksja po qante dhe po lutej te shpetonte .

___

Policia po vazhdonte kerkimet .

- Tejlorrrr , do cmendem - foli Andre kur te dy bashke po ktheheshin nga komisariati .

-Ma ... mami - ishte zeri i pergjumur i vogelushes Serena e cila kishte arushin e saj ne dore dhe syte qe po i ferkonte per ti dal gjumi .

- Shpirti i babit - foli Andre me nje ze te lodhur me mori te bijen ne krah .

-Babi -foli Serena dhe kukulla i ra ne toke dhe vuri duart e saj te vogla ne faqet e Andreas .

- Ku .. ku esst mami - dhe Andre uli koken per tu mos u ndeshur me veshtrimin e se bijes .

- Fli shpirti i babit , mami do te vije .

Tejlori u zgjat te merrte te mbesen pasi Andrea ishte i rraskapitur .

- Serena - dhe nje shpim ndjeu ne kraharor dhe shtangu per nje moment , qendroi ashtu per pak sekonda pastaj erdhi ne vete dhe duart e tij preken trupin e vogel te Serenes .

- Eja shpirti im eja - i foli embel asaj dhe ajo vuri koken ne supin e Tejlorit .

E mori dhe u ngjiten per te dhoma e saj .

E shtriu dhe formoi nje numer ne celular .

- Alo ? A e gjete vendndodhjen e saj ?


_Flashback_

-Tejlor ,duhet te shkoj te Brajani . Ndoshta ka gisht ai - keshilloi Serena qe Tejlori mos dyshonte per ate qe do bente .

Tejlori e pa i shqetesuar .

E njihte veshtrimin e Serenes kur ajo perpiqej te bente dicka pa dijenin e tij .

- Te lutem bej kujdes -foli ai . - Eja te te shoqeroj deri te makina .

Dolen jasht dhe gjendeshin para makines se Serenes .

Tejlori futi doren ne xhep pa e pare Serena dhe hapi deren e makines duke vene nje pergjues brenda saj .

U kthye nga Serena dhe e perqafoi fort .

- Te dua jashtmase shume Seren .

Serena vuri duart rreth shpines se tij dhe nuhati thelle aromen e tij .

- Dhe une te dua Tejlor ,te dua shume .

U shkeput nga ai dhe hipi me makine.

Tejlori kthehu koken nga rojet e Andres .

- Ndiqeni menjehereee , mos ju humb nga syte .

Rojet hipen ne makine dhe shkelen gazin per te shkuar drejt makines se Serenes.

____

-Andre , duhet te shkojme menjehere , me duket se e gjeta vendin e Aleksjas .

Andre hapi syte .

Mori celesat e makines dhe u nis menjehere pa humbur kohe .

- Te telefonojme policine .

-E ka njoftuar Serena . Me lajmeruan .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now