=31=

179 20 0
                                    

 Zhurma e rrotave te makines u degjua dhe Kristi kthehu koken .

Dera gjigande e magazines u hap dhe u gjend Serena me disa burra dhe polic te maskuar .

Ne doren e saj gjendej nje pistolet .

Kristi pa i habitur .

- Krist liroje menjehere Aleksjan .

Aleksja sapo pa Serenen perpelitej dhe perpiqte te fliste .

- Ëëë - por asnje nga fjalet qe perpiqej te thoshte nuk kuptohej .

Serena ngriti pistoleten dhe ia drejtoi Kristit .

-Liroje po nuk deshe qe ne varrimin tend , kufoma jote te kishte nje vrim ne balle .

Pas kokes Serena ndjeu tyten e nje pistolete .

Ajo mbylli syte dhe shtrengoi pistoleten qe e kishte drejtuar ne ballin e Kristit .

- Pa leshoje pak ate pistolet ti vogelushje , sje ne gjendje ti te krijosh vrima ne balle .

Ishte zeri i policit te maskuar .

Kristi filloi te qeshte i lumtur .

- Mesa duket njerezit e tu te besuar dhe policet e tu nuk qenkan aq te besuar , pa ktheje koken Serene dhe shih pak besimin qe iu shkelqen me sy , shihe shihe .

Serena shtrengoi pistoleten dhe kthehu koken .

Pistoletat e njerezve dhe policeve ishin kthyer nga ajo dhe Aleksja dhe secili prej tyre ishte gati te qellonte .

-He Serene , ke qejf qe ti dhe shoqja jote te vdes?

Kristi mori doren e saj dhe me nje delikates te madhe thua se ishte njeriu me i bute ne bote hoqi pistoleten nga dora e saj .

U kthye dhe beri me shenje nga njerezit pas Serenes .

- Ju ikni , vetem Henri , Xhoni dhe Joeli te rrin - iu referua Kristi te tjerve dhe mbajti me vete 1 nga policet dhe 2 prej njerezve .

Te tjeret iken dhe 3 prej njerezve u pozicionuan ne cepat e magazines .

-Ty Serene po te le nderin te rrish ne kemb , spo te lidh .

Nderkoh une dhe Aleksja ime e dashur do shkojme ne ndertesen pas qe te perfundojme .... gjerat tona personale .

Dhe u afrua duke e puthur ne qafe .

- Ti pervers -bertiti Serena me sa kishte ne koke dhe e terhoqi Kristin duke e larguar nga Aleksja .

- Si mund te kem nje kusheri si ty unee , si mund te kem lidhje gjaku me nje njeri si ti ?

Nderkohe Tejlori dhe Andre bashke me policet qe Kristi kujtonte se i kishte korruptuar po prisnin jashte .

Dhe njerezit besnik te Serenes aty ishin .

Serena kujtonte se e kishin tradhetuar por jo , gjithcka ishte plan mes policis dhe njerezve te tij .

Tejlori sapo degjoi fjaline e Serenes , afroi koken me shume afer deres.

-Cfare thua ti moj ? -bertiti Kristi

- Cfare kusheriri ne skemi lidhje bashke

- Brajani eshte xhaxhai im - bertiti Serena dhe qante i vinte zor nga ai .

- Jo ai nuk eshte , nuk mundetttt -bertiti Kristi .

Kristi qe diten qe kishte pare Serenen ndjeu nje lloj terheqje .

Ai te gjitha femrat donte ti bente per vete , te flironte te luante me to . Por me Serenen ? Gjithmon e pengonte dicka dhe nuk bente asnje nga ato veprime .

Kurre nuk e kishte pare me ate sy .

-Pervecse eshte vellai i babait tim eshte dhe vrasesi i tijjjjj -bertiti Serena dhe urrejtja i dallohej ne ze .

- Pra e paske marr vesh ?-, foli Kristi neutral .

Kurse Tejlori nga ana tjeter po degjonte i shokuar . Dhe Andre gjithashtu .

- Po si mundi te vriste vellain e tij siiiiiii ?

Per me teper vrau dhe njerez te pafajshem .

- Se pari -, filloi te tregonte Kristi pa u ndikuar qe i ati kishte bere nje veprim te tille - ai vrau 2 zog me nje gur . Vrau vellain e tij dhe njerezit qe nuk pranonin te punonte me te . Prinderit e Tejlorit nuk pranuan te shisnin arme dhe drog , ti shperndanin ato me ne keshtu qe i vram .

Tejlori shtrengoi pistoleten qe kishte ne dore .

Urrejtja po i notonte neper vena .

-Por ti paske pare video ? - tregoi Kristi per videon e aksidentit qe beri babai i tij dhe qe e shikonte here pas here .

- Duhet te kesh pare dhe nje foto te familjes se tij ,une kurr skam dashur qe te di se me ke ka lidhje gjaku babai im .

Pra paska qen xhaxhai yt .

Por me duhet ta pranoj kenaqesin qe ndjente sa here shihte perplasjen e aksidentit te makinave tuaja - dhe qeshi me te madhe .

Tejlori nuk duroi me dhe hyri i pushtuar nga urrejtja .

- Ti bir b*shtre - dhe zeri i tij arriti ne kup te qiellit .

Zeri i tij u pasuar nga zhurma e hyrjes se njerezve te tyre .

Kristi hapi syte . Mori Serenen dhe po e mbante per krahu .

Andre sapo pa Aleksjan ne ate gjendje vrapo tek ajo qe ta lironte .

- Por si mundeeeeeeeee ? -bertiti Tejlori

- Si mundiiii babai yt -dhe Tejlori drejtoi armen drejt tij.

Kristi vuri duart ne qafen e Serenes dhe pistoleten me koken e saj .

Kthehu koken nga njerezit e tij .

- Pse nuk beni gje ju -ata nxorren pistoletat dhe ia drejtuan Kristit .

- Ata kane regjistruar cdo gje - foli Andre - me ze dhe figur ne xhaketat e tyre ka kamera .

- Leshoje Serenennn-, bertiti Tejlori .

Cdo gje ra ne qetesi per disa sekonda . Degjohej vetem e qara e Aleksjas .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now