Rozdział 13

571 16 1
                                    

- To Jackson- powiedział.

Gdy to usłyszałam, zamarłam. Samo jego imię wzbudzało we mnie strach.

- C-co napisał ? - zapytałam jąkając się.

Yoon'a zamroziło. Nic nie powiedział. Wzięłam telefon z jego rąk i zaczęłam czytać.

,, Szykuj się Yoongiś, bo za niedługo twoja narzeczona, będzie w moich rękach. Słyszałem także, że macie dziecko. Gratulacje i już nie mogę się doczekać, aż dowiem się jaka to płeć. A tak w ogóle powiedz Lisie, że ma seksowny tyłeczek, chętnie bym ją przeleciał ”

                      Wszystkiego najgorszego :)
                                               Jackson

Nie wiedziałam co mam powiedzieć. Czy pocieszyć Yoongiego i się w niego wtulić, żeby czuł się lepiej, czy też zacząć płakać okazując swą słabość. Chłopak po chwili przytulił mnie.

- Wie gdzie jesteśmy, ale spokojnie, nic ci się nie stanie. Jestem z tobą tutaj. - powiedział i delikatnie się uśmiechnął odsuwając się ode mnie.

Ja nie uroniłam łzy. Starałam się powstrzymać, by nie wyjść na słabeusza. Gdy tak siedzieliśmy i patrzyliśmy się na siebie, on powiedział :

- Dzisiaj będziemy mieć luźny dzień. Jak chcesz możemy obejrzeć, jakąś dramę, a później się przejść. Jutro pojedziemy do lekarza i zobaczymy co z naszym dzieckiem.

Ja uśmiechnęłam się do niego i pocałowałam w usta. Usiedliśmy na kanapie i zaczęliśmy wybierać jakiś film. Nagle zadzwonił mi telefon. Odebrałam. To mama.

Halo....

Część kochanie, jak tam ?

Dobrze, a u ciebie ? - zapytałam

Jest okej. Co u Yoongiego ? Uprawialiscie już seks ?

Mamo....

No co ? Tak pytam. W końcu wyglądacie idealnie. Pasujecie do siebie. No powiedz, tak czy nie ?

Ja postanowiłam powiedzieć jej prawdę. Nawet nie wiedziałam, że za mną czai się Yoongi i wszystko słyszy.

Tak - odpowiedziałam krótko

Naprawdę ?!! Pierwszy raz, czy było kilka razy.

Oh, nie bądź taka ciekawska.

No co, twoja mama chce wiedzieć, co robisz.

Mamo, to są intymne sprawy. Ty mi nie odpowiadała o seksie z ojcem.

Nie mówiłam bo był do bani, a obstawiam, że twój byk dobry, więc mów.

Powiedziałam jej wszystko. Jaki on był i wg. Emocje itp. Wyminęłam jednak fakt że jestem w ciąży.

Mamo, muszę ci coś jeszcze powiedzieć. - powiedziałam niepewnie.

Tak ? - zapytałam całkiem poważna.

Jestem w ciąży.

W słuchawce zapanowała cisza. Po chwili usłyszałam głośny pisk.

Naprawdę ?!!! Będę babcia !!! Ile ono już ma ? Dziewczynka czy chłopczyk ?

Mamo ! Na razie nic nie wiem. Po za tym, teraz będziemy oglądać film, więc muszę kończyć.

Oh, no dobrze, nie przeszkadzam wam. Bawcie się dobrze. - powiedziała i się rozłączyła.

Ja odwróciłam się do tyłu i dopiero teraz zrozumiałam, że całą tą rozmowę słyszał Yoongi.

- Nie wiedziałem, że aż tak ci się podobał ze mną seks.

Ja się zarumieniłam na te słowa.

- Naprawdę, ciekawie to określiłaś.

Ja jeszcze bardziej stałam się czerwona.

- No dobra, dobra, bo zaraz będziesz wyglądać jak burak. - odpowiedział i się zaśmiał. - chodź wybierzmy film.

Gdy w końcu udało nam się wspólnie zdecydować co oglądamy, to zamówiliśmy pizzę. Wieczór minął nam niezwykle szybko i miło. Od czasu do czasu było mi niedobrze i musiałam chodzić do toalety, ale to mijało....

........................

Sorry, że taki nudny rozdział, ale musicie wytrwać. Jeszcze dwa lub trzy rozdziały i zacznie się niezła akcja 😏 tym czasem wpdajcie i czytajcie inne moje książki. Pozderko dla was, wasza XxYuki8897xX ❤️❤️❤️💋

My🖤Füčkiñg🖤Tėâçhêr🖤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz