Win, Bright'ı ikna etmek için çok uğraşmıştı. Mesajlarına ters cevaplar almıştı. Bilmeden onu kızdıracak bir şey söylemiş olmalıydı.
Yine de Bright onu geri çevirememişti.
Elindeki peçeteleri masaya bıraktıktan sonra geriye çekilip, şahserine baktı.
"Masa düzeni bölümü diye bir bölüm olsaydı kesinlikle giderdim."
Chen, elindeki telefonu indirip ona tek kaşını kaldırarak baktı. Win'in normalden daha heycanlı olduğunu düşünüyordu.
"Abartmadın mı? Sanki aileleriniz tanışacakmış gibi kurmuşsun masayı."
Win hala her şeyi tam olan masasını keyifle inceliyordu. Abarttığını da hiç düşünmüyordu. Birkaç atıştırmalık ve Bright'ın sarhoş olmasını da istediği için çeşit çeşit alkoller vardı.
"Nesi abartı?"
"Mum ve çiçek koymuşsun masaya?"
Chen net görmek için yattığı yerden doğrulup, masaya baktı:
"Mumlardan kalp yapmışsın?"
"Hoş durmuyor mu?"
Win elini ensesine koyup kaşıdı. Masasının hoş durduğunu düşünüyordu. Chen derin bir nefes alıp mutfağa gitmek için ayağa kalktığında:
"Bırak böyle kalsın. En azından Bright nasıl bir manyaktan hoşlandığını anlayıp senden soğur. Planımız başarısız olursa bu olay yanımıza kâr kalır."
Chen onun tepkisine bakmak için kapıya doğru gidiyormuş gibi ilerledi. Arkasını dönüp Win'i gizlice izledi
Win eli hala ensesinde: "Soğur mu?" diye kendi kendine mırıldandıktan sonra hemen mumları toplamaya başladı.
"Mumlar bence de abartı!" diye mutfakta olduğunu sandığı arkadaşına seslendi.
Chen gülümseyerek, onu salonda yalnız bıraktı. Win'in garip değişiminin çok net farkındaydı. Hoşuna da gidiyordu, onun birisini sevmesini istiyordu. Sevgi insanı olumlu yönde değiştirecek tek şeydi.
"Herkes hazır mı?"
"Evet ama içimde kötü bir his var." dedi Fluke.
"Tüm felaketleri düşündük, hepsine çözümümüz hazır. Planımız takır tukur işleyecek merak etmeyin."
Sorun şu ki; bir olaya girdiğinizde onun her sonucunu düşünseniz bile mutlaka düşünmediğiniz ve asla aklınıza gelmeyecek şey başınıza gelirdi. Bu resmen hayatın bir kuralıydı. Herkes beklenmediği yerden vurulur.
Kapı çaldığında Win telaşla; salon kapısının önünde dikilen arkadaşlarının arasından geçti.
"Bunda bir şey var." dedi Fluke.
"Sanırım Bright'dan uzak durmak için biraz geç kaldı."
"Anlamadım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I loke you | BrightWin
FanfictionDüzyazı / Texting - Win peşine düştüğü bilekliği ararken, daha güzel bir şeyi buluyor. - Başlangıç: 25.05.20 Bitiş: 01.08.20