"Win!"
Win gözlerini uzaktan gelmesi için el hareketi yapan Chen'e çevirdi. Arkasında sevgilisi ve onun arkadaşları bir şeyler konuşuyordu.
"Gitsem iyi olacak, kahvaltı için teşekkür ederim." dedi Bright'a.
Bright gözlerini, uzakta onlara gülümseyen Chen'den çekip, Win'e çevirdi ve kafasını salladı.
"Sonra görüşürüz."
"Görüşürüz."
Win; Bright'dan uzaklaşıp, Chen'in yanına ilerledi. Üzerinde büyük bir gerginlik vardı. Bright'la aralarındaki şeyin bir adı olmaması onu geriyordu. Ayrıca onu öptükten sonra onun yüzüne bakmak daha da zorlaşmıştı.
"Ne var?"
Chen'in yüzündeki sırıtış büyüdü. Win'in omzuna kolunu yerleştirdi.
"Siz ikinizin arasında neler dönüyor?"
"Hiçbir şey! Gelirken karşılaştık."
"Bari en yakın arkadaşına yalan söyleme. Twitterda gördüm, kahvaltı yapmışsınız beraber."
Win, arkadaşının elini omzundan ittirdi.
"Bunu sormak için mi çağırdın beni? Dersim var, gitmem lazım."
Chen onu gitmek üzereyken kolundan tuttu.
"Bir şey söylryecektim..." dedi. Elini ensesine yerleştirdiğinde, Nine onun koluna girdi.
"...sana ev arkadaşı buldum."
"NE?"
Win'in gözleri kocaman açıldığında, Nine ona burdayım der gibi elini salladı.
"Ev arkadaşı istediğimi nerden çıkardın?"
"Nine'ın yurttan çıkışını yapması gerekiyor. Kalacak yeri ayarlayana kadar sana eşlik etsin."
Win; Chen'e itiraz etmek üzereyken, Nine araya girdi: "En fazla 1 hafta sürer."
"Neden senden kalmıyor?" dedi Win.
Nine'la aynı evde 2 gün bile dursalar birbirlerini parçalayacaklarına emindi.
"Ailemle yaşadığım için olabilir mi?"
Win, Nine'ın gerisinde olayları izleyen arkadaşlarını işaret etti: "O zaman neden bu iki geri zekalıda kalmıyor?"
"Sensin geri zekalı, bu kadar zeki olduğun için mi böyle salak saçma sorular soruyorsun?" dedi Gulf.
"Pardon benim hatam. İkiniz aynı evde birbirinizi emdiğiniz için arkadaşınız genel evden bi farkı olmayan evinizde rahatsız olabilir."
Mew, sinirle bir adım öne geldiğinde; Chen onu ceketinden tutup geriye çekti.
"Sustur arkadaşını yoksa cenazesi kalacak birazdan." dedi Mew.
"Tamam tamam. Yeter bu kadar, akşam eşyaları bırakmaya geliriz." dedi Chen.
Win'in henüz bi' cevap vermediğinin farkındaydı ama eninde sonunda olumlu cevabı alana kadar peşinde gezeceği için olayı kısa yoldan halletmişti.
"Teşekkürler Win!" dedi Nine.
Onu okulun bahçesinde yalnız bırakmak üzereyken son defa Win'e döndü: "Arkadaşlarım hakkında söylediklerine de katılıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I loke you | BrightWin
FanfictionDüzyazı / Texting - Win peşine düştüğü bilekliği ararken, daha güzel bir şeyi buluyor. - Başlangıç: 25.05.20 Bitiş: 01.08.20