part 9

1.2K 111 1
                                    

Εχουν περασει 2 εβδομαδες απο τοτε που ζω στο μεγαλο σπιτι του.Και να πω την αληθεια οι σχεσεις μας δεν εχουμε αλλαξει.Τι εννοω...και οι δυο μας δεν μιλαμε πολυ.

Προσπαθησα πολλες φορες για να τον κανω να μου πει τον λογο που βρισκομαι εδω αλλα τζίφος.Να φανταστειτε του ειπα οτι θα κανω τα παντα για να μαθω την αληθεια.

Ποτε δεν συμπεριφέρθηκε σκαρτα απεναντι μου.Ποτε δεν με εκμεταλευτηκε.Ειναι καπως ενα ανθρωπος που νοιαζεται για τον αλλο αλλα υπαρχει κατι που τον εμποδιζει να ειναι ο εαυτος του.

'Ποιος εισαι Jimin?Τι σου εχει συμβει?'

Ρωτησα τον εαυτο μου ενω καθομουν σε μια καρεκλα στο μπαλκονι.

Καθως επεινα να την ζεστη σοκολατα μου,σκεφτομουν εκεινον,τον Park Jimin.

Αφησα την κουπα στο τραπεζι και πηρα το κινητο μου.Τον πηρα τηλεφωνο και περιμενα να απαντησει.

Jm:"Ναι,Y/N ?"

Ε:"Γεια σας κυριε Park-"

Jm:"Τι σου εχω πει για τον τροπο που θα με φωναζεις?"

Jm:"Ειναι 2 βδομάδες που μενεις μαζι μου..."

Ε:"Τι περιμενεις να κανω...?"

Ε:"Τέλος πάντων,θελω να ερθεις νωρις στο σπιτι σημερα..."

Ε:"Απο την μερα που πηγαμε για ψωνια δεν μου εχεις μιλησει...και θελω να μαθω τα παντα."

Jm:"Τελειωσες?Νταξει.Θα μιλησουμε μετα γιατι τωρα εχω εναν πελατη.Προσεχε.Αντιο"

Και μου εκλεισε το τηλεφωνο...τελεια.

Jimin POV

Ακουμπησα το κινητο στο γραφειο.

Ε:"Εννοεις οτι ο αντρας που μας πλησιασε ειναι δικος του?"

Rm:"Ναι Jimin,ελεξα τα παντα.Ειναι ο ποιο εμπιστος αντρας του."

Ε:"Εισαι σιγουρος για αυτο Namjoon?"

V:"Jimin-ah,ειμαστε απολυτως σιγουροι."

Μας διεκοψε ο Taehyung.

Ε:"Λοιπον,εφοσον ο Hobi ειναι καλος με το χακαρισμα των υπολογιστών,ρωτηστε τον να τσεκαρει την τοποθεσία και πειτε στον Jungkook και στον Suga να τους ακολουθησουν ωστε να δουν αν παρακολουθουν την Y/N."

Τους εδωσα εντολες και δεν με ρωτησαν τιποτα .Εγω κοιτουσα το παραθυρο.

Ε:"Του υποσχεθηκα οτι θα την βρω και θα την προσεχω με ολη μου την καρδια..."

V:"Σε ξερουμε Jimin.Παντα κρατας τις υποσχεσεις σου...αλλα εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι εξαιτίας της Luna?"

Ε:"Δεν ξερω hyung,απλα δεν ξερω..."

Ανοιξα το πορτοφόλι μου και κοιταξα την φωτογραφία μεσα σε αυτο.

Ε:"Μοιαζει με αυτην αλλα ειναι διαφορετικη η συμπεριφορα της.Ειναι πιο αποφασιστική και γεναια απο την Luna.Ειναι γλυκια και εξυπνη."

Εκλεισα τα ματια και θυμήθηκα τις στιγμες μας.

Ε:"Μου λειπει hyung..."

Ενα δακρυ κύλησε στο μαγουλο μου.

Ο Taehyung ενιωσε βλακας που την ανεφερε.Ηρθε και με χαιδεψε στην πλατη.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Και ναι ανεφερα και τους υπόλοιπους γιατι ετσι θελω.😅😅😅

Αστερακι για να συνεχισω

~Heartless Mafia~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang