V:"Ξερεις κατι χεστηκα."
Αυτο το αγορι γελασε και τον στοχεψε στο κεφαλι με το οπλο του.
?:"V σταματα.Μην βιαζεσαι."
Μια πολυ γνωστη φωνη μιλησε.Η καρδια μου σταματησε να χτυπα μολις ειδα το ατομο.
Τοτε ειδα 3 αγορια να πλησιαζουν αυτον τον αντρα.Καταλαβα ποιος ηταν απο το περπατημα,τις κινησεις του και την μπλουζα που φορουσε.
Ε:"Jimin."
Ψιθυρισα και καλυψα το στομα μου απο το σοκ.
Jm:"Suga δωσ'το μου."
Εκεινος επιασε την τσαντα.
Jm:"Γιατι ειναι αυτα τα πραγματα μαζι σου?"
Ο Sevan δεν απαντησε.
Μετα απο λιγο ακουσα αλλη μια φωνη.
'Ηταν ο Yoongi. Ειναι αληθεια.Και οι 7 ειναι μαφιοζοι."
Τα χερια μου σφιχτηκαν σαν μια γροθια καθως νευριασα.
Επειτα ακουσα 2 πυροβολισμους.
'Οχι...Jimin...οχι..."
Ηταν ο Jimin και ο Taehyung.
Jm:"Καθαριστε το μερος...πρεπει να παω σπιτι.Η Y/N με περιμενει."
Ηξερα οτι ηταν λαθος να καθομαι να τους παρακολουθω.Ημουν ετοιμη να κλαψω αλλα καθως πηγα να φυγω πατησα πανω σε ενα ξυλο το οποιο εκανε θορυβο και τραβηξε την προσοχη των αγοριων.
'Γαμωτο'
Jn:"Ποιος ειναι εκει?"
Ημουν τοσο φοβισμενη που αποφασισα να σηκωθω γρηγορα και να φύγω τρεχοντας.
Jm:"Y/N..."
Ακουσα τον Jimin να με φωναζει.Εγω αρχισα να τρεχω πιο γρηγορα και χωρίς να καταλαβω οτι το μενταγιον μου ανοιξε και επεσε κατω.
Jm:"Y/N σταματα!"
Ετρεξα οσο πιο γρηγορα μπορουσα.Ο Kai με ειδε και εβαλε μπρος την μηχανη.
Μπηκα στο αμαξι καο φυγαμε.Εγω δεν σταματησα να κλαιω.
Ε:"Ειχες δικιο Kai,τους σκοτωσε...τους σκοτωσε!!!!Ααααα!!!"
Ξαφνικα ενιωσα ενα πονο στην κοιλια μου και τοτε θυμηθηκα οτι ημουν εγκυος.
Yoongi POV
Ακολουθησα τον Jimin καθως κυνηγουσε την Y/N αλλα σταματησα γιατι πατησα κατι.Κοιταξα κατω και πηρα στα χερια μου το μενταγιον με το μισοφέγγαρο το οποιο εγραφε ενα ονομα στην ακρη.
Ε:"Με τιποτα..."
Ε:"Μην μου πεις..."
•~~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Εντυπώσεις!!!
Αστερακι για να συνεχισω.☆
YOU ARE READING
~Heartless Mafia~
FanfictionΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...