part 55

895 81 2
                                    

Μ:"Δεν πειραζει...ηταν το παιδι του  Kai..."

Τοτε καταλαβα οτι το οπλο χτυπησε την Minju.

Με κραταγε απο το χερι γερα και προσπαθησε να μου εξηγήσει.

Ε:"Τι?..."

Μ:"Συ-Συγγνωμη..."

Τοτε ενιωσα το χερι της να χαλαρωνει και να πεφτει στο εδαφος.

Κοιταξα το χερι της και επειτα το χλωμο προσωπο της.Προσπαθησα να καταλαβω τι εχει γινει και τοτε καταλαβα.

Ε:"Min-Minju?..."

E:"Minju σε παρακαλω ξυπνα."

Αρχισα να την κουναω.

Ε:"Minju!!!Ξυπνα!!!"

Φωναξα με ολη μου την δυναμη αγκαλιαζοντας την.Ο Jimin γυρισε προς την μερια μου.

Ειδε ποσο σφιχτα την αγκαλιαζα και επειτα ειδε το χερι της που δεν κουνιοταν.

Τοτε καταλαβε πως πεθανε.Ο θυμος του ευραζε μεσα στο σωμα του.

Jm:"Εισαι ενα γαμημενο ζωο!"

Εβγαλε το οπλο του και στοχεψε τον Kai.

Sg:"Jimin!!!"

Και οι τρεις μας κοιταξαμε το ατομο που φωναξε.

Ε:"Yoongi..."

Ψιθυρισα.

Ειχε γρατζουνιές στο προσωπο του.Με κοιταξε,επειτα την Minju και μετα τον Jimin.

Ξαφνικα ο Kai χτυπησε τον Jimin και εριξε το οπλο του κατω.Τοτε βρηκε την ευκαιρία να παρει το δικο του οπλο.

Ο Yoongi εβγαλε το οπλο του και τον στοχεψε.

Sg:"Ασε το οπλο κατω."

Κ:"Δεν πρόκειται."

Sg:'Σκοτωσες την αδερφη μου,σκοτωσες την Minju τι αλλο θες τωρα?!!!"

Εγω κοιταξα τον Yoongi οταν ειπε την λεξη αδερφη.Ο Jimin απο την αλλη βρηκε την ευκαιρία και κλώτσησε τον Kai.

Τοτε ειδα τρια ατομα να τρεχουν προς τον Yoongi.

E:"Yoongi ειναι απο πισω σου!"

Κατευθειαν γυρισες προς τους αλλους αλλα ο ενας αντρας ηταν γρηγορος.

Χτυπησε τον Yoongi με μια μπαλα του baseball με αποτελεσμα να ρίξει το οπλο κατω.

Τοτε χτυπησε το κεφαλι του κανοντας υον να πεσει κατω αναισθητος.

Ε:"Yoongi!!!"

Φωναξα δυνατα.Ο Jimin με ειδε που φωναζα και κοιταξε τον Yoongi.

O Jimin εριξε κατω τον Kai και πηγε στον Yoongi.

Πάλεψε με τον αντρα που τον χτυπησε αλλα τοτε οι αλλοθ 2 τον περικύκλωσαν.

Πανω που ηταν ετοιμοι να του ορμηξουν ακουατηκαν πυροβολισμοί και ανθρωποι να παλευουν απ'εξω.

Εγω ακουμπησα το σωμα της Minju στον τοιχο.Εψαξα τριγύρω για το οπλο γιατθ ενιωσα πως επρεπε να τον βοηθησω.

Τοτε ο Jin μπηκε μεσα.Ενιωσα λιγο ανακουφιση.

Στοχεψε τους αντρες με την μπαλα  και τους σκοτωσε.Επειτα ηρθε κοντα μου για να δει αν ειμαι καλα.

Εγω εγνεψα και εκεινος με φιλησε στο κεφαλι και εφυγε για να βοηθησει τον Jimin.

Ενω αυτοι οι δυο παλευαν πηγα στον Yoongi και του ακουμπησα το μαγουλι.

Ε:"Yoongi...ξυπνα...μην με αφήσεις...μου υποσχέθηκες πως θα αγορασουμε μαζι τα πραγματα για το μωρο...μου υποσχέθηκες οτι οπου και αν σε χρειαστω θα εισαι διπλα μου...Yoongi σε παρακαλω..."

Εκλαιγα βουβα.

Πηρα μια βαθια ανασα και κοιταξα γυρω μου.Ειδα το σωμα της Minju.Ειδα τον Jimin και τον Jin να παλευουν.

Επειτα κοιταξα τον Yoongi που ηταν αναισθητος.Βλεποντας ολη αυτη την κατασταση ενιωθα χαλια.

'Ολα αυτα εγιναν εξαιτίας μου.Η Minju πέθανε εξαιτίας μου.Ο Yoongi ειναι αναισθητος εξαιτίας μου.Ολοι παλευουν εξαιτίας μου.'

Σκεφτηκα.Τοτε ακουσα ενα θορυβο απο οπλο.Τα ματια μου ακολουθησαν τον θορυβο.Τα ματια μου γουρλωσαν μολις ειδα τον Kai ορθιο.

Η καρδια μου αρχισε να χτυπα γρηγορα οταν τον ειδα με το οπλο να στοχεύει τον Jimin.

Εγω γρηγορα ετρεξα προς αυτον και τοτε

'ΜΠΑΜΜΜ!!'

Ενιωσα πιεση σρο σωμα μου.Δεν μπορουσα να παρω ανασα.Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου.Ενιωθα εναν απεριγραπτο πονο να με διαπερνα.

Ειδα τον Jungkook και τον Namjoon να τρεχουν μεσα και να πυροβολουν τους δυο αντρες.Ειδα πως ετρεχε ο Jimin κοντα μου φωναζοντας το ονομα μου.

Εγω επεσα κατω.Ο Jimin επεσε και εκεινος μπροστα μου.Τον κοιταξα καθως μου επιασε τα μαγουλα.Εκλαιγε πολυ δυνατα.

Jm:"Μωρο μου...γιατι..."

Ε:"Συγγνωμη Jimin...σε αγαπω."

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~~•~•~•~•~•~•~•~•

Τι θα γινει μετα?

Εντυπώσεις!!!

Αστερακι για να συνεχισω. ☆

~Heartless Mafia~Where stories live. Discover now