Τον χαιδεψα στο μαγουλο.
Ε:"Καλυτερα να μιλησουμε για κατι αλλο."
Εκεινος εγνεψα και μου χαμογελασε.
Jm:"Nαι..."
Με φιλησε στο μετωπο.
Ε:"Λοιπον...τι θες στην ζωη σου?"
Με κοιταξε στα ματια.
Jm:"Τι θελω στην ζωη μου?"
Εγω εγνεψα.
Jm:"Θελω...θελω να κανω μια οικογενεια...θελω να παντρευτώ και να κανω μια χαρουμενη οικογενεια..."
Jm:"Ποτε δεν ειχα την ευκαιρία να νιωσω πως ειναι να βρίσκεσαι σε μια οικογενεια..."
Jm:"Οι γονεις μου πεθαναν οταν ημουν 6...εκεινη την ημερα τους περιμενα στο νηπιαγωγείο για να ερθουν να με παρουν...Αλλα...δεν ηρθαν ποτε..."
Ειδα πως ειχε κοκκινισει σαν να ειχε νευριασει οποτε αποφασισα να μην μιλησω και απλως να ακουω.
Jm:"Ηταν καθοδόν για το νηπιαγωγείο οταν..."
Αναστεναξε.
Jm:"Οταν τους πυροβόλησαν και τους δυο μια ομαδα που ηθελε να τους ληστεψει..."
Εγω καλυψατο στομα μου καθως δεν πίστευα στα λογια του.
Jm:"Σοτωσαν τους γονεις μου...το μονο αιμα που ειχα σε αυτον τον κοσμο..."
Ενα δακρυ εφυγε απο τα ματια του.
Jm:"Εξαιτίας τους εγινα ορφανο στην ηλικια των 6...ημουν παιδι Y/N...δεν ηξερα τιποτα..."
Σιγά-σιγά τυλιξα τα χερια μου γυρω του ωστε να τον αγκαλιασω.
Jm:"Ποτε δεν ενιωσα την ζεστασια της οικογενειας..."
Και τοτε ξεσπασε σε κλαμα και μαζι του ξεσπασα και χωρις να το καταλαβω.
Γιατι ξερω πως νιωθει.Ετσι ζουσα ολη μου την ζωη.Με πονουσε να τον βλεπω να κλαιει.
Jm:"Ζουσα ετσι για 13 χρονια μεχρι που γνωρισα καποιον.Καποιον που μου συμπεριφερθηκε ως γιο του..."
Jm:"Και τοτε ηταν ποθ γνωρισα την Luna,τον ερωτα της ζωης μου...και ολα τα αγορια."
Τα δακρυα που επεφταν απο τα ματια μου λογο συμπωνιας τωρα πεφτουν επειδη ποναω.
'Την αγαπα ακομα...'
Jm:"Για καποιον λογο με αλλαξε,με εκανε να εκτιμω εστω και τα μικροτερα πραγματα της ζωης..."
Jm:"Με εκανε να νιωθω ευπροσδεκτος,αγαπητος και οτι αξιζω να ζω..."
'Οχι Jimin...σταματα...με πονας...'
Ελεγα απο μεσα μου.
Jm:"Πριν απο 3 χρονια ομως εφυγε. Με αφησε μονο σε αυτον τον κοσμο.Εγινα παλι ο παλιος Jimin...ο παλιος κακος Jimin..."
Jm:"Μεχρι..."
Jm:"Που γνωρισα εσενα..."
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Εντυπώσεις!!!
Αστερακι για να συνεχισω.
YOU ARE READING
~Heartless Mafia~
FanfictionΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...