part 10

1.1K 113 11
                                    

V:"Ολα θα πανε καλα.Εμπιστευσουμε."

Μου χαμογελασε με το γνωστο χαμογελο.

Ε:"Μου ζητησε να γυρισω νωρις σπιτι σημερα.Ακουγοταν σοβαρη.Ποτε στην ζωη μου δεν με εχει διαταξει κοριτσι."

Rm:"Πως ειναι Jimin?"

Ε:"Ειναι μια χαρα αλλα οι σχεσεις μας οχι και τοσο."

Ε:"Πρεπει να φυγω με περιμένει..."

V:"Αααααααωωω ο Jimin εχει καποιον να τον περιμένει τωρα.Ποσο τυχερος ειναι?"

Ειπε αστεια και με κοπανησε στην πλατη.

Ε:"Οκευ Taehyung hyung,πρεπει να φυγω τωρα.Μην ξεχάσεις να με ενημερωσεις με αυτο το θεμα."

Πηρα τα κλειδιά του αυτοκίνητου και εφυγα.Αφηνοντας τον Taehyung και τον Namjoon να γελανε.

Time skip στο σπιτι Y/N POV.

Μολις τελειωσα το μαγειρεμα καο ακουσα κλειδια στην πορτα.Κατευθειαν σκουπησα τα χερια μου και πηγα στην πορτα.

Ε:"Γυρισες νωρις."

Του ειπα καθως τον ειδα να μπαινει μεσα.Του πηρα την ζακετα και πηγα να την κρεμασω.

Ε:"Πηγαινε κανε μπανιο και θα σου ετοιμασω τον φαγητο."

Του χαμογελασα και πηγα στην κουζινα.

Ο Jimin ενιωθε σαν πεταλουδες να διαπερασαν το σωμα του.Μετα απο πολλά χρονια ενιωσε ωραια.

Χωρις να το καταλαβει εκεινος και εγω τα χειλη του χαμογελασαν καθως με εβλεπαν να κανω διαφορα πραγματα στην κουζινα.

Μετα απο λιγο τον ειδα να ερχεται στην κουζινα με τα βρεγμένα του μαλλια και το νερο έπεφτε πανω στην μπλουζα του.Και ηταν χωρις μασκα,χωρις μασκα ξαναλεω.

Τα ματια μου γουρλωσαν καθως ηταν πολυ ομορφος και εκρυβε αυτην την ομορφια απο εμενα...ντροπη του.Για πρωτη φορα ειδα το προσωπο του και...στραυοκαταπια.

Αλλα τοτε τον ειδα να κουναει την μπλουζα του επιδεικτικά και ρολαρα τα ματια μου.

Πηρα μια πετσετα και πηγα κοντα του.

Ε:"Κατσε ισια.."

Εκεινος με κοιταξε παραξενεμενα.Και εγω αρχισα να του στεγνωνω τα μαλλια.

Καθως τα στεγνωνα τα ματια του δεν εφυγαν απο πανω μου.Συνεχισε να θαυμαζει την φυσικη ομορφια μου.

Ενιωσε οτι κατι περιεργο του συμβαινει αλλα το αγνοησε.

Ε:"Οκευ.Τελειωσα τωρα μπορουμε να φαμε."

Οταν ημουν ετοιμη να φυγω με επιασε απο τον καρπο και με ευχαριστησε.

Time skip μετα το δειπνο

Και οι δυο μας καθομασταν στον καναπε και βλεπαμε ταινια.

Ε:"Jim-Jimin..."

Τον κοιταξα.

Jm:"Μμμ..."

Ε:"Γιατι με διαλεξες?"

Τον ρωτησα χωρις να τον κοιταω αλλα καταλαβα οτι με κοιτουσε εκεινος.

Jm:"Δεν ξερω.Η μοιρα μας θελει μαζι."

Εκλεισε την τηλεόραση και συγκεντρωθηκε σε εμενα.

Jm:"Ξερω οτι θελεις να μαθεις την αληθεια...αλλα δεν μπορω να στην πω τωρα...συγγνωμη. "

Μου κρατησε τα χερια και μου τα χαιδεψε.Ενιωσα σαν το ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερασε.

Ε:"Απλα θελω να μαθω γιατι..."

Jm:"Συγγνωμη..."

Και οι δυο μας κοιταζαμε στα ματια ο ενας τον αλλο.

Μοιαζει σαν να μας ανηκει ο κοσμος,αυτα τα αξιαγαπητα ματια με τρελενουν.Σιγα σιγα τον ειδα να με πλησιαζει...

Χωρις να χασει χρονο τα μαλακα τπυ χειλη ακουμπησαν τα δικα μου...

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Εντυπωσεις!!!

Αστερακι για να συνεχισω

~Heartless Mafia~Onde histórias criam vida. Descubra agora