Τα ματια μου κοιτουσαν τα δικα του καθως πηγαινε το χερι μου στην περιοχη του.
Στραυοκαταπια καθως ενιωσα το μεγεθος του.
Ε:"Θα χωρεσει αυτο μεσα μου?"
Jm:"Ναι μωρο μου."
Μου ανοινε τα ποδια και πηρε την θεση του μπροστα απο την περιοχη μου.
Jm:"Εισαι σιγουρη για αυτο?"
Εγω τον τραβηξα απο τον λαιμο και τον φιλησα και εγνεψα.
Jm:"Θα πονεσει λιγο.Κανε ο,τι θες πανω μου αλλα σε παρακαλω πες μου αν σε πονέσει πολυ ωστε να σταματησουμε."
Ε:"Οκευ..."
Σιγα σιγα μπηκε μεσα μου.Εγω εκλεισα τα ματια μου καθως πονουσα με αποτελεσμα να γραπωσω τα σεντονια.
Μολις μπηκε τελειως μεσα σταματησε και εβαλε τα χερια μου στην πλατη του.
Jm:"Γρατζουνησε με αν χρειαστει.Σου υποσχομαι οτι θα περάσεις ωραια."
Οταν ειδε οτι συνηθισα τον φιλαρακο του αρχισε να κουνιεται σιγα σιγα μεσα μου.Δεν μου ειπε ψεματα.Ειχε δικιο οτι ειναι ωραια.
Εκεινος συνεχισε να πηγαινει αργα.
Ε:"Jimin..."
Jm:"Μμμ..."
Ε:"Γηργοροτερα σε παρακαλω..."
Κολλησε τα χειλη του με τα δικα μου και πηγε πιο γρηγορα.Εγω φωναζα το ονομα του δυνατα.Τον γρατζουνησα στην πλατη κανοντας τον να πονεσει.
Μετα ενιωσα παλι κατι να ερχεται.
Ε:"Jimin...τελειωνω..."
Με φιλησε πεταχτα.
Jm:"Τελειωσε για εμενα."
Ειπε καθως πηγε πιο γρηγορα και τοτε τελειωσα πανω του.
Εκεινος δεν σταματησε να μπαινοβγαινει μεχρι που βγηκε απο μεσα μου και τελειωσε πανω στην κοιλια μου.
Επειτα ηρθε και ξαπλωσε διπλα μου και εγω του χαιδεψα τα μαλλια.
Τον φιλησα στο μετωπο και εκεινος σηκωθηκε και πηρε την πετσετα ωστε να καλυψει τον φιλαρακο του.
Μετα πηρε αλλη μια και με βοηθησε να καθαριστω.Μου φορεσε το μπουρνουζι μου και ξαναξαπλωσαμε.
Jm:"Σε ευχαριστω μωρο μου..."
Jm:"Υποσχεσου μου οτι δεν θα με αφησεις."
Η καρδια μου τοτε χτυπουσε δυνατα.
Του επιασα τα μαγουλακια του και τον φιλησα.
Ε:"Το υποσχομαι."
Εκεινις με πλησιασε και με φιλησε.
Jm:"Κοιμησου τωρα αγαπη μου γιατι εισαι κουρασμενη."
Εκεινος κοιμηθηκε αμεσως ενω εγω εμεινα να τον κοιταζω.
Ενιωθα περιεργα κοντα του.Δεν ειμαι σιγουρη αλλα οτι και να ειναι νιωθω ασφαλης.
Ε:"Ονειρα γλυκα Chim Chim."
Τον φιλησα ξανα και κοιμηθηκα.
No one POV
?:"Ελα αφεντικι?"
??:"Ναι?"
?:"Κανανε κρατησει στο ΧΧΧΧ ξενοδοχειο και πηραν τον δωματιο για τον μηνα του μελιτος."
??:"Γαμωτο!"
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Εντυπωσεις!!!
Αστερακι για να συνεχισω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Heartless Mafia~
FanficΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...