Φορεσα τα ρουχα μου και βγηκα απο το δωματιο.Οπως περπατουσα στο διαδρομο ηδαν την Y/N να καθεται στον καναπε και να κλαιει.
Η μπλουζα της ηταν βρεγμενη απο το κλαμα και κρατουσε καποιες φωτογραφιες.
Εγω αναρωτηθηκα τι ηταν και πηγα κοντα της.Μολις εφτασα κοντα της η καρδια μου σχεδον σταματησε να χτυπα.
Την στιγμη που καταλαβα οτι κραταει φωτογραφιες της Luna.Ενω αλλες ηταν σκορπησμενες στο τραπεζι.
Ε:"Πριγκιπισσα..."
Y/N POV
Jm:"Πριγκιπισσα..."
Ακουσα καποιον να λεει σιγανα.
Γυρισα και τον κοιταξα.
Ε:"Μην με λες ετσι...Park Jimin. "
Jm:"Y/N...σε παρακαλω..."
Ηρθε κοντα μου.
Ε:"Μην με πλησιάζεις..."
Ε:"Πως μπορεσες να μου το κανεις αυτο Jimin...πως μπορεσες?"
Jm:"Y/N ακουσε με-"
Ε:"Οχι!Εσυ ακουσε με!"
Σηκωθηκα απο τον καναπε.
Ε:"Σε αγαπω Jimin...σε αγαπω παρα πολυ...η αγαπη μου για εσενα ειναι αμετρητη...το συναισθημα αυτο ειναι αληθινο."
Ε:"Νομιζα πως ενιωθες το ιδιο για εμενα Jimin...πιστευα οτι με αγαπουσες...τωρα ξερω πως ενιωθε η Minju...εσυ..."
Ειπα και τον εδειξα.
Ε:"Την χρησιμοποίησες...την αφησε εγκυο και την παρατησες!Οπως ακριβως εκανες και σε εμενα...με αγορασες απο τον πατριο μου επειδη μοιαζω στην Luna..."
E:"Εισαι μαζι μου επειδη της μοιαζω!Και το καλυψες αυτο ζητώντας μου να σε κανω χαρουμενο.Αυτο ειναι εγωισμος."
Του φωναξα καθως εκλαιγα.
Jm:"Οχι Y/N!Αυτο δεν ειναι αληθεια!Κανείς λαθος!Σε αγαπ-"
Αρχισε να με πλησιαζει ξανα αλλα εγω συνεχισα να απομακρυνομαι.
Ε:"Δεν τελειωσα Jimin!Και μην με πλησιαζεις...με πληγωσες...πιστευα οτι οντως νοιαζοσουν για εμενα...εκανα λαθος...δεν ξερω καν αν ηθελες αυτο το παιδι Jimin..."
Ετριβα το προσωπο μου οταν τον ενιωσα να με πιανει απο τον καρπο και να με φερνει κοντα του.
Jm:"Τωρα θα με ακουσεις Lee Y/N.10 πραγματα απο τα 15 που ειπες ειναι λαθος!Ναι οντως μοιαζεις με την Luna. Δεν μπορω να σου πω ψεματα αλλα δεν εισαι ιδια με αυτην!Δεν εισαι η Luna...αλλα εισαι η Y/N μου...η μονη και μοναδικη Y/N μου..."
Το προσωπο του ηταν κοκκινο.
Jm:"Αυτο το ανεκτίμητο ανθρωπακι μεσα σου ειναι δικο μου...πως μπορεις να λες οτι δεν το θελω?Θελω τα παντα απο αυτο το μωρο απο την μερα που εμαθα οτι εισαι εγκυος...και σε αγαπ-"
Τα λογια του διακοπηκα απο το κινητο του.
Jm:"Γαμωτο!Τι εγινε παλι?!"
Πηρε το κινητο και το απαντησε.
Jm:"Τι θες?"
Μου εκανε νοημα να κατσω εκει.
Jm:"Εχεις τα παντα μαζι σου τωρα?"
Προσπαθησα να φυγω αλλα με επιασε απο το χερι και με κρατουσε γερα.
Jm:"Που ειναι?"
Τα ματια του δεν αφηναν τα δικα μου.
Jm:"Οκευ.Κωδικας 7.Τα λεμε σε 15 λεπτσ."
Εκλεισε το τηλεφωνο.
Jm:"Δεν τελειωσα ακομα.Θα συνεχισουμς αργοτερα.Σε παρακαλω μεινε σπιτι.Μην πας πουθενα."
Με φιλησε και εφυγε.
10 λεπτα αφοτου εφυγε το κινητο μου χτυπησε.
Ε:"Γεια,Kai?"
K:"Παμε,Ειμαο εξω."
•~•~•~~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Μπουυυυμ...εχουμε εντάσεις.
Εντυπώσεις!!!
Αστερακι για να συνεχισω.
YOU ARE READING
~Heartless Mafia~
FanfictionΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...