Εγω σταθηκα στο τοιχο καθως ειδα τον Jimin να βαράει τον Kai.
Jm:"Son of bitch!!!"
Ειπε και χτυπησε το προσωπο του Kai.
O Kai κλωτσησε το στομαχι του Jimin.Μπορουσα να τον ακουσω να φωνάζει απο πονο.
Τοτε ο Kai βρηκε την ευκαιρία να τον χτυπησει στο προσωπο.Τα ματια μου γουρλωσαν καθως ειδα τον Jimin να πεφτει κατω και τον Kai απο πανω του να τον βαράει.
Ε+Μ:"Jimin!!!"
Εγω και η Minju φωναξαμε.Εγω γρηγορα πηγα στον Kai και τον τραβηξα πισω.
Ε:"Kai μην...θα...θα ερθω μαζι σου...θα τους αφησουμε εδω...θα σε ακολουθησω.Αυτο δεν ειναι που θες?"
Εγω κοιταξα τον Jimin και η καρδια μου εσπασε σε χιλια κομματια.Με πονουσε που τον εβλεπα σε αυτην την κατασταση.
'Δεν πειραζει αγαπη μου.Θελω να μεινεις ζωντανος και να εισαι χαρουμενος.Σε αγαπω.'
Σκεφτηκα απο μεσα μου.Στο μεταξυ ο Kai γυρισε προς το μερος μου.Με επιασε απο τα μαγουλα και μου χαμογελασε.
Τοτε με επιασε δυνατα κανοντας με να ποναω και με εφερε κοντα του.
Κ:"Νομιζεις οτι ειμαι ηλιθιος Min Y/N?"
Ήρθε κοντα μου μεχρι που τα χειλη του ακουμπησαν τα δικα μου.
Κ:"Δεν ειμαι ηλιθιος οσο ο αντρας σου εκει κατω."
Εδειξε τον Jimin και επειτα με φιλησε.
Εγω προσπαθησα να τον διωξω αλλα ηταν πιο δυνατος.Τα δακρυα μου συνεχιζαν να τρεχουν καθως με εφερνε κοντα του.
Jm:"Αστην Kai..."
Εκεινος σταματησε και κοιταξα τον Jimin που ηταν με ενα σμιρκ στο προσωπο.
Ο Kai με επιασε απο την μεση δυνατα ωστε να μην μπορω να φυγω.
Εγω κοιταξα το προσωπο πογ μου ελειψε.Τον κοιταξα με ενα απολογιτικο βλεμμα(δεν ξερω αν υπαρχει αυτη η λεξη😅)
Εκεινος με κοιταξε για λιγο και μετα ξανακοιταξε τον Kai.
Jm:"Ειπα αστην Kai."
Ειπε με ενα βαρυ και σοβαρο υφος.
Κ:"Ξερεις κατι Jimin,δεν θα με πειραζε αν σκοτωνα και αλλη μια ζωη."
Με κοιταξε,και με φιλησε.
Ε:"Και αλλη ζωη...?"
Ειπα καθως αρχισα να φοβαμαι.
Κ:"Ναι."
Κ:"Θυμασαι οταν σου ειπα για την Luna...εννοω την Min Luna που πεθανε?"
Jm:"Kai σταματα!"
Ο Jimin του φωναξε και πηγε προς αυτον αλλα ο Kai ηταν πιο γρηγορος και εβγαλε το οπλο του στοχεψε τον Jimin.
E:"Jimin!!"
Φωναξα το ονομα του μολις ειδα το οπλο.
Κ:"Ελα πιο κοντα και πεθανε το κοριτσι σου."
Ο Jimin δεν κουνηθηκε.
Jm:"Kai αυτο δεν ειναι αναγκη.Εχουμε δυο εγκυες γυναικεε εδω.Ασε κατω το οπλο."
Κ:"Βουλοστο Jimin!"
Κ:"Εισαι ο γαμημενος λογος για ολο αυτο.Αν δεν επερνες την Luna απο εμενα τα πραγματα δεν θα ηταν ετσι.Η Luna θα ηταν ζωντανη!"
Κ:"Για πληροφορίες σου Min Y/N.Εγω σκοτωσα την Luna. Καταλαθος σκοτωσα την αγαπη μου...εξαιτίας του!!Κρατουσα τα αισθήματα προς αυτην για ποσο καιρο.Η Luna και εγω ημασταν κολλητοι.Πηγαιναμε στο σχολειο μαζι,παιζαμε μαζι.Μεχρι που αυτος εμφανιστηκε...ολα αλλαξαν.Απομακρυνθηκε απο εμενα.Ήρθε πιο κοντα με αυτον.Ενιωσα μοναξια."
Κ:"Αλλα ολα αλλαξαν οταν εγινε 19.Εκεινη την ημερα της ειπα τα αισθήματα μου και εκεινη αμεσως με απέρριψε γιατι τον ειχε αρραβωνιαστει.Πως θα ενιωθες αν ο ανθρωπος που αγαπας δεν σε αγαπα?Ημουν μαζι της στα ευκολα και στα δυσκολα αλλα κατέληξε με τον μαλακα απο εδω!!"
Πηγα να φυγω αλλα με επιασε απο τον λαιμο.
Jm:"Kai ειναι εγκυος-"
Κ:"Δεν με ενδιαφερει!!!Δεν ξερεις πως ζουσα μετανιωννοντας καθε μερα της ζωης μου...ξέροντας οτι την σκοτωσα."
Κ:"Θελω να νιώσεις πως ενιωθα. Εννοω την αγαπας,ετσι δεν ειναι?Εισαι μαζι της μονο και μονο επειδη ειναι η αδερφη της Luna.Μοιαζει με την αδερφη της.Για αυτο την θες."
Εγω εμεινα σοναρισμενη.
Ε:"Τι?"
Ειδα ποσο ανησυχος ηταν
Ε:"Η Lu-Luna ειναι η αδερ-αδερφη μου?"
Jm:"Μω-ρο μου..."
Κ:"Ναι.Ειναι δυδιμη αδερφη σου.Τωρα με πιστευεις οταν σου ειπα οτι σε χρησιμοποιεί?"
Jm:"Οχι Y/N!Λεει ψεματα.Σε αγαπω!Σε αγαπω πολυ!Σε αγαπω γιατι εισαι αυτη που εισαι!Και οχι η Luna. "
Τον ειδα ποσο ανησυχος ηταν και τον πιστευω γιατι ετσι πιστευω και εγω για αυτον.
Ξαφνικα ο Kai.
"ΑΑΑΑ!ΧΕΣΤΟ!!!"
Στοχεψε τον Jimin με το οπλο.
Ε:"Jimin!!!!"
"ΜΠAMMM!!"
•~•~•~••~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Εντυπώσεις!!
Αστερακι για να συνεχισω. ☆
KAMU SEDANG MEMBACA
~Heartless Mafia~
Fiksi PenggemarΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...