part 56

943 77 9
                                    

?:"Y/N αγαπη μου...ξυπνα."

Μια ηρεμη φωνη εσπασε την ησυχια.Προσπαθησα να ανοιξω τα ματια μου και μολις τα ανοιξα το φωτεινό φως με χτυπησε.

?:"Γεια σου γλυκια μου..."

Η καρδια μου αρχισε να χτυπα γρηγορα.

'Αυτη η φωνη...'

Ειπα απο μεσα μου.

?:"Ναι γλυκια μου η μαμα σου ειμαο..."

Ειπε σιγανα καθως με χαιδεψε.

Συνειδητοποίησα οτι ξαπλωνα στα ποδια της.Γρηγορα σηκωθηκα και την κοιταξα.

Ε:"Μαμα?..."

Τα χερια του πηγαν στην στο προσωπο της.Εκεινη εγνεψε καθως ενωσε τα κεφαλια μας.

Ε:"Εισαι εσυ στ'αλήθεια-"

Ξεκινησα να δακρυζω και πηγα να την παρω αγκαλια.

Ε:"Μου ελειψες τοσο πολυ μαμα.Γιατι με αφησες μονη?Γιατι δεν με πηρες μαζι σου?Κατσε,εχω πεθανει?"

Μα:"Οχι καρδια μου δεν εχεις πεθανει ακομα."

Μα:"Και συγγνωμη που σε αφησα πισω μονη...δεν μπορω να σε παρω μαζι μου.Δεν ηρθε η ωρα σου ακομα.Εχεις να κανεις πολλα πραγματα για τον εαυτο σου και για εμας.

Ε:"Εμας?"

Εγω γουρλωσα τα ματια μου και εσπασα την αγκαλια.

?:"Γεια..."

Εμεινα σοκαρισμένη βλεποντας το ατομο που ηταν ιδιο με εμενα.

Ε:"Εσυ είσαι..."

?:"H Luna,γεια αδερφουλα."

Ειπε καθως εκατσε διπλα μου.

Ε:"Αδερφουλα?"

Η μαμα μου εγνεψε.

Μα:"Θυμασαι το μενταγιον με το μισοφέγγαρο που σου ειχα δωσει?"

Ε:"Ναι..."

Μα:"Στην πραγματικότητα ηταν ενα ολοκληρο φεγγαρι.Ειχα αγορασει το μισο σε κολιε που ειναι το δικο σου και το αλλο μισο σε βραχιόλι το οποιο ανηκει στην Luna,την δυδιμη αδερφη σου."

L:"Ναι Y/N,ειμαστε δυδιμα.Μας χωρισαν οταν ημασταν 6 μηνων."

Ε:"Δεν καταλαβαινω."

L:"Η μαμα δεν ηθελε ο μπαμπας να εχει καμια σχεση με την Mαφια αλλα ο μπαμπας δεν μπορουσε να φυγει ετσι απλα.Η μαμα αποφασισε να χωρισει με τον μπαμπα και να μας παρει μαζι της αλλα ο μπαμπας δεν την αφησε.Τοτε η μαμα αποφασισε να παρει μονο εσενα,αφηνοντας εμενα,τον Yoongi και τον Jin πισω."

~Heartless Mafia~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant