part 11

1.1K 109 10
                                    

Οταν τα απαλα του χειλη ακουμπησαν τα δικα μου ενιωθα σαν να σταματησε ο χρονος.

Ηταν απλα ενα ευγενικο φιλακι αλλα και παλι με επηρεασε.Σταματησε το φιλι μας και ακουμπησε το μετωπο του στο δικο μου.

Jm:"Συγγνωμη που σε φιλησα αλλα...δεν μπορουσα να κρατηθω αλλο..."

Εγω συμπεριφερθηκα κρυα και καλα δεν μου αρεσε...αλλα μου αρεσε πολυ,ομως θυμηθηκα τις απαντησεις που χρειαζομαι.

Και αναγκαστικα τον εσπρωξα.

Ε:"Δεν το περιμενα απο εσενα αυτο Jimin.Θελω απαντησεις."

Ημουν ετοιμη να παω στο δωματιο μου αλλα με σταματησε εκεινος.

Jm:"Κατσε κατω σε παρακαλω.Συγγνωμη."

Ειπε παρακαλώντας,εγω αναστεναξα και εκατσα κατω.

Jm:"Για να ειμαι ειλικρινής,δεν υπαρχει κατι που μπορω να σου εξηγησω.Απλα ηθελα καποιον να με βοηθήσει και αυτος ο καποιος εισαι εσυ."

Jm:"Συγγνωμη αλλα δεν εχω καμια απαντηση για αυτο.Ελπιζω να μπορεις με καταλαβεις.Χρειαζομαι καποιον μαζι μου.Θελω να ειμαι χαρουμενος."

Ε:"Τοτε ποια ειναι η Luna?"

Jm:"Η Luna...Ειναι...ηταν καποια που ηξερα αλλα εχει φυγει εδω και καιρο..."

Ε:"Που ειναι τωρα?"

Jm:"Μπορουμε να μην μιλαμε για αυτο το θεμα...?"

Jm:"Αυτοι οι αλλοι κανονες που θελω να ακολουθεις..."

Jm:"Κανονας νουμερο 3 μην με ξαναρωτησεις για την Luna.Κανονας νουμερο 4 επιτρέπετε να βγεις εξω μονο ο Jungkook Jungkook hyung και ο Suga hyung ειναι μαζι σου."

Ε:"Γιατι πρεπει να με συνοδευουν?Και ποιοι στο διαολο ειναι αυτοι?"

Jm:"Ο Jungkook hyung και ο Suga hyung ειναι οι συνεργατες μου!Καο αυτο ειναι για την προστασία σου Y/N.Ακουσε με."

Ε:"Γιατι μου το κανεις αυτο?Γιατι με κανεις να νιωθω λες και σου ανηκω?"

Σηκωθηκα και πηγα μπροστα του.

Jm:"Γιατι μου ανηκεις,Lee Y/N..."

Με πλησιασε καο εκλεισε το κενο μεταξυ μας.

Jm:"Απλα θελω να εισαι ασφαλης."

Ε:"Με κανεις πιο περιεργη Jimin. Πως μπορω να σου παρεχω την χαρα που θες...αν δεν σε ξερω.Οταν συνεχιζεις να εισαι ενας μυστικοπαθης ανδρας τριγυρω μου."

Τοτε ηρθε και με αγκαλιασε απο πισω.

Jm:"Απλα θελω να εισαι ασφαλης..."

Και μετα με φιλησε στο λαιμο και εχωσε το κεφαλι του εκει.

Γυρισα το σωμα μου για να τον δω και του επιασα τα μαγουλς,τον κοιταξα στα ματια και ειδα πως πληγωμενη ειναι η ψυχη του.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Συγγνωμη που δεν ανεβασα νωριτερα αλλα ειχα καποιες επιπλοκες με το wattpad 😑😑😑

Εντυπώσεις.

Αστερακι για να συνεχισω.

~Heartless Mafia~Where stories live. Discover now