Minju POV
Οταν ακουσα οτι ειμαι εγκυος σοκαρίστηκα.
'Δεν μπορει να συμβαινει αυτο.'
Ε:"Ποσο...ποσο μηνων ειμαι?"
Γ:"Ακομα ειστε νωρις σχεδον 7 εβδομαδες"
Ε:"7 εβδομαδεε?''
Εγω εκεινη την στιγμη προσπαθουσα να σκεφτω ποιος ειναι ο πατερας.
Γ:"Οποτε κυρια Minju εφοσων ειστε στις αρχες και ευαίσθητη σας προτινω να μην στρεσαρετε τον εαυτο σας.Να τρωτε υγιεινα φαγητα.Να ξεκουραζεστε."
Γ:"Θα σας δωσω βιταμινες και το επομενο ραντεβου.Σας παρακαλω να ερθετε στο επομενο ραντεβου."
Ε:"Ναι...φυσικα."
Του χαμογελασα και πηγα να φυγω αλλα με σταματησε.
Γ:"κυρια Minju,απο την εκφραση σας καταλαβαινω πως δεν το περιμενατε αλλα ενα παιδι ειναι δωρο.Οποιαδηποτε ειναι η αποφαση,ειναι στα χερια σας."
Γ:"Ευχομαι τα καλυτερα για εσας.Καλη επιτυχία."
Πηρα τις βιταμίνες που μου εδωσε και εφυγα.
Μπηκα στο αμαξι και αναστεναξα.
Ε:"Ειμαι 7 βδομαδων εγκυος.Αλλα ποιος ειναι ο πατερας?"
Προσπαθησα να θυμηθώ οτι εχει γινει αυτες τις 7 βδομαδες.
Ε:"Θεε μου!Ειναι του Jimin!"
Τα ματια μου ξαφνικα ελαψαν.
Ε:"Εχω το παιδι του...ηταν ο τελευταίος που εκανα σεξ."
Ε:"Δεν μπορεις να με αγνοήσεις τωρα Jimin μωρο μου,σου ερχομαστε..."
Time skip στο γραφειο του Jimin
Ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα.
H:"Κυρια Minju σταματηστε δεν μπορειτε να μπειτε μεσα τωρα.Ο κυριος Park ειναι σε διασκεψει."
Εγω δεν ακουσα καν τι μου ελεγε η κυρια απο την ρεσεψιον και συνεχισα να πηγαινω στο γραφειο του.
Εσπρωξα την πορτα και βρηκα ολους τους φιλους του εκει.Ο Jimin ηταν στο γραφειο του.
H:"Συγγνωμη κυριε Park.Προσπαθησα να την σταματησω αλλα δεν με ακουγε.
Jm:"Δεν πειραζει Hanee.Ευχαριστω.Μπορεις να συνεχισεις την δουλεια σου τωρα."
Καθως γυρισα το κεφαλι μου ειδα και τα 7 αγορια να με κοιτανε με μισος.
Ε:"Jimin πρεπει να σου μιλησω."
Εκεινος ξαναεκατσε στο γραφειο του.
Jm:"Μιλα."
Εγω τους κοιταξα ολους.
Ε:"Πρεπει να σου μιλησω ιδιωτικα."
Jm:"Hyungs θα συνεχισουμε αργοτερα."
Jm:"Πρεπει να λυσω το προβλημα με την σπαστικια απο εδω."
'Σπαστικια?Για να δουμε αν μπορεις να το λυσεις το προβλημα με την σπαστικια!'
Ολα τα αγορια περασαν απο μπροστα μου δινοντας μου το σιχαμεροτερο υφος του.Τελευταιος ηταν ο Yoongi.
Εκεινος σταματησε μπροστα μου και με εφτισε επειτα εφυγε και εκλεισε την πορτα δυνατα.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Εντυπωσεις!!!
Επισης εχθες εδωσα τα προφορικα των αγγλικων μοθ οποτε τελειωσα.
Αστερακι για να συνεχισω.
ESTÁS LEYENDO
~Heartless Mafia~
FanficΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...