E:"Minju?"
Εκεινη κατευθείαν ηρθε και με ξεδεσε.
Μ:"Συγγνωμη Y/N. "
Με αγκαλιασε και εγω την κοιταξα μπερδεμενη.
Ε:"Τι σου συναιβη?"
Την ρωτησα καθως επεξεργαζομουν το προσωπο της.
Ε:"Εχεις γρατζουνιες παντου...αυτος τα εκανε???"
Και οι δυο καθίσαμε στο δαπεδο.Εκεινη μου επιασα τα χερια και κοιταξε κατω.Τοτε καταλαβα πως εκλαιγε.
Ε:"Τι εγινε??Γιατι εισαι εδω?"
Την ξαναρωτησα.Εκεινη σκουπισε τα δακρυα και με κοιταξε.
Μ:"Ειμαι εδω εξαιτίας του ηλιθιου εαυτου μου και φυσικα του Kai..."
Σταματησε και ξεκινησε παλι να κλαιει.
Ε:"Μπορεις να μου πεις τα παντα Minju..."
Μ:"Συγγνωμη Y/N...ολα ειναι δικο μου λαθος."
Την κοιταξα με απορια.
Μ:"Ολα αυτα εγιναν εξαιτίας μου..."
Ε:"Δεν καταλαβαινω.Τι εννοεις?"
Μ:"Ο Kai...συναντησα τον Kai οταν εμαθα οτι εσυ εισαι με τον Jimin...του ζητησα να δουλεψει μαζι μου για να σας χωρίσουμε...σε ζηλευα...προσπαθουσα να κερδισω τον Jimin εδω και πολυ καιρο αλλα εσυ...εσυ το κερδισες μεσα σε κλάσματα δευτερολέπτου...και αυτο με νευριασε.Αφησα τον θυμο μου να κερδίσει και τον γνωρισα...γνωρισα τον Kai..."
Σταματησε για λιγο και με κοιταξε με τα κοκκινα ματια της.
Εγω απο την αλλη ημουν μπερδεμένη και ρωτουσα τον εαυτο μου τι κακο της εχω κανει.
Μ:"Του ειπα τα παντα που ηξερα για εσενα και τον Jimin.Δουλευαμε μαζι επειδη...σε ηθελε Y/N...σε ηθελε απο την αρχη."
Ε:"Τι?"
Φωναξα και γρηγορα μου εκλεισε το στομα κοιταζοντας γύρω της.
Μ:"Σσσ...μην φωνάζεις..."
Ειπε και αφου βεβαιώθηκε οτι κανενας δεν με ακουσε μου εβγαλε το χερι απο το στομα μου.
Ε:"Τι εννοεις οτι με ηθελε?"
Μ:"Θυμασαι οταν ο πατριος σου ηθελε να σε πουλήσει σε εναν αγνωστο?"
Εγω εγνεψε.
Μ:"Αυτος ηταν.Ηταν ο Kai στον οποιο θα σε πουλαγε μεχρι που εμφανίστηκε ο Sehun και του προσφερε 1 εκατομμύριο για να σε αγοράσει και ο πατριος σου αμεσως συμφωνησε και σε πουλησε σε αυτον.Εκεινος ηταν πολυ θυμωμενος και...σκοτωσε τον πατριο σου 2 βδομαδες αργοτερα."
YOU ARE READING
~Heartless Mafia~
FanfictionΟλα ξεκινησαν οταν η οικογένεια της Y/N πεθανε εκτος απο 2 ατομα.Καθως εκεινη μεγαλωνε με τον πατριος της,εκεινος αποφασισε να την πουλήσει σε εναν πολυ γνωστο αντρα.Αυτος ο αντρας την εδωσε σε καποιον μαφιοζο ο οποίος αναζητουσε να νιωσει την λεξη...