part 13

1.1K 102 19
                                    

Jm:"Θα το παρω"

Ειπε στην κυρια και της εδωσε την μαυρη του καρτα.Εγω πηγα κοντα του και τον επιασα απο το χερι.

Το στηθος μου αγγιξε ελαχιστα το χερι του καο ευτυχώς δεν το πηρε χαμπαρι.

Ε:"Τι εννοεις το παιρνεις Park Jimin?"

Του ψυθιρισα.Με κοιταξε με το υφος "αληθεια τωρα" και ξανακοιταξε την κυρια.

Κ:"Ενταξει κυριε,το 306 ειναι το δωμάτιο  και στον τριτο οροφο.Αυτη ειναι η καρτα σας."

Κ:"Απολαύστε την διαμονη σας ερωτευμενα πιτσουνακια."

Ειπε και μας χαμογελασε.

Jm:"Ευχαριστουμε."

Γυρισε σε εμενα και εμπλεξε τα χερια του με τα δικα του.

Jm:"Παμε μωρο μου..."

Η καρδια μου αρχισε να χτυπα τοσο δυνατα που ενιωθα ζαλη.

Ε:"Jimin γιατι δεχτηκες να παρεις το δωματιο?Ειναι σουιτα για μηνα του μελιτος ελεος!"

Συνεχισα να γκρινιαζω μεσα στο ασανσερ μεχρι που φτασαμε στο δωματιο.

Εκεινος κλασικα με αγνοησε.Ακουμπησε την καρτα και η πορτα ανοιξε.Μπηκαμε μεσα και εκεινος εκλεισε την πορτα.

Ε:"Μπορουσες απλα να οδηγησεις προσεκτικα και να πηγαιναμε σπιτι,δεν χρειαζ-..."

Ξαφνικα με κολλησε στον τοιχο και εβαλε τα χερια μου πισω απο το κεφαλι μου.

Ε:"Jimin!Τι καν-..."

Καο τοτε με φιλησε παθιασμενα.Προσπαθησα να ξεφυγω αλλα τοτε δαγκωσε το κατω χειλος μου και αναστεναξα.

Εκεινος δεν εχασε την ευκαιρία και εβαλε την γλωσσα του.Δεν μπορουσα να αρνηθω και ανταπεδωσα στο φιλι.

Μου αφησε τα χερια και με σηκωσε.Εγω τυλιξα τα ποδια μου στην μεση του.

Το φιλι ηταν ευγενικο αλλα και παθιασμενο.Τα χερια μου πηγαν πισω απο τον λαιμο του και αρχισα να παιζω με τα βρεγμενα μαλλια του.

Μετα απο λιγο σπασαμε το φιλι.Ακουμπησε το μετωπο του στο δικο μου και αναπνεγαμε βαρια.

Jm:"Μιλας πολυ Y/N.Παραλιγο να εβαζα τον φιλαρακο μου στο στομα σου."

Τα ματια μου γουρλωσαν ακουγοντας τα λογια του.Εκεινος με κοιταξε και με αφησε κατω.

Jm:"Πηγαινε να καθαριστεις.Μπορει να κρυωσεις."

Με φιλησε πεταχτα και πηγε μετα συμπεριφερθηκε σαν να μην εγινε.(αντρες,πεταμενα λεφτα παιδι μου...😂😂😂)

Εβγαλε ολα τα ρουχα του που ειχαν βραχει καο εκατσε στον καναπε.Με κοιταξε.

Jm:"Θες να σε βοηθησω Y/N?"

Τα ματια μου ξαναγουρλωσαν και κατευθειαν μπηκα στο μπανιο.

Καθαριστηκα και εβαλα το μπουρνούζι του δωματιου εφοσον τα ρουχα μου ηταν βρεγμενα.

Βγηκα απο το μπανιο καθως στεγνωνα τα μαλλια μου.Και τον ειδα να κοιμαται στον καναπε.

Χαμογελασα και πηγα κοντα του.Του χαιδεψα το μαγουλο και προσπαθησα να τον ξυπνησω.

Ε:"Jimin...ξυπνα."

Σιγα σιγα ανοιξε τα ματια του και σηκωθηκε να τεντωθεί.

Με φιλησε στο μετωπο και πηγε στο μπανιο.

Ε:"Γιατι αλλαζει συμπεριφορά τοσο γρηγορα?"

Μετα απο πολυ ωρα επιτελους βγηκε απο το μπανιο,με μια μονο πετσετα να τυλίγει την μεση του.

Τα μαλλια του ηταν βρεγμένα και το νερο επεφτε στο σωμα του.

Jm:"Οο δεν κοιμασαι ακομα?"

Ε:"Δεν νυσταζω..."

Jm:"Γιατι?"

Με πλησιασε.

Εγω σταυροκαταπια καθως ειδα οτι ειναι κοντα μου με τους κοιλιακους του...

Ε:"Τι-τιποτα...παω να πιω κατι."

Ημουν ετοιμη να φυγω οταν με σταματησε εκεινος.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Τι θα γινει στο επομενω κατα την γνωμη σας.

Αστερακι για να συνεχισω.

~Heartless Mafia~Onde histórias criam vida. Descubra agora