Kumral saçları kahverengi parkeye yayılmış bir şekilde yatarken gözlerini hafifçe açmaya çalıştı. Çarpmanın etkisiyle beli ve başının arka tarafı çok kötü ağrıyordu. İlk başta bir yerlerinin kırılmış olabileceğini düşündü. Yavaşça kalkarken sırtı çok ağrıdı. Nefes alamadı. Tekrar gücünü toplayıp yatağın üzerine oturdu. Mehmet ortada yoktu. Gözleriyle odayı süzdü. Derin bir nefes aldıktan sonra ayağa kalktı. Kaşlarını çattı.
"Şaka yaptığını mı sanıyorsun?" Diye bağırdı. Hiçbir ses yoktu. Sesi yankı dahi yapmıyordu. Odanın kırmızı karanlığında yatağın üzerinde hareketsiz bir şekilde oturuyordu. Yatağın kapının yakın tarafındaki ucunda oturmuş bir vaziyette beklerken aklından binbir tane şey geçirdi. Eşinin son söylediklerini hatırlamaya çalıştı.
"Seni hiçbir zaman aldatmayacağım."
"Çünkü seni çok seviyorum."
"Güven oyunu..."
En son oynadıkları bu oyundan sonra kendini yerde bulmuştu. Sinirden çıldırmak üzereydi.
Çığlık attı. Eliyle hemen yanı başındaki saate baktı. Gecenin üç buçuğu. Gözleri fal taşı gibi açıldı. Bu saat az önce de üç buçuğu gösteriyordu. Saate yavaşça elini uzattı. Bir anda kendisini içinde bulduğu paranormal olaylar iyice çığırından çıkmak üzereydi. Tam saate dokunacakken kapı çaldı. Gözlerini bir anda yatak odasının kapısına dikti. Bu saatte kim olabilirdi ki?
"Mehmet!"
Hiçbir ses duymadı.
"Neredesin korkuyorum."
Hiçbir ses yok. Nefes alışverişi hızlandı. Ayağa kalktı. Hızlıca ışığı açtı.
Odanın aydınlatması az da olsa içini ferahlattı. Kapı bir kez daha çaldı. Parmak uçlarında ayağa kalktı. Kapıya doğru yavaşça ilerledi.
Yatak odasının kapısının önünden merdivenlere doğru indi. Dubleks evin üst katından alt katına inmek hiç bu kadar zor olmamıştı. Sonra kocasının kendisine iğrenç bir şaka yaptığını düşündü. Kendisi baygınken kocası dışarı çıkmıştı. Ya da takırtılara komşular uyanmıştı ve Mehmet'te bir yerlerde saklanıyordur diye düşündü.
Merdivenlerden indiğinde küçük holden mutfağın yanındaki dış kapıya ulaştı.
"Kim o?"Beğendiğiniz bölümleri hemen aşağıdan oylayabilir, değerlendirmelerinizi yazabilirsiniz. Yazdığım diğer eserlere de göz atabilir, yazdıklarımdan haberdar olmak için takip edebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN OYUNU (TAMAMLANDI)
Misterio / SuspensoEfsun, alt komşuları Zafer Bey'in eşi Hülya'yı aldatmasından çok etkilenmiştir ve aynı şeylerin kendi başına gelmesinden korkmaktadır. Eşi Mehmet ise karısının bu endişelerini dindirmek için ona güven oyunu oynamayı teklif etmiştir. Oynanan bu oyund...