Final

1K 33 4
                                    

"Cinayet silahını tablonun arkasında bulduk amirim. Zwiling marka pahalı bir bıçak. Evde ki beşli setin en büyüğü. Olay mahalinde başka bir bıçak daha vardı. Onu da inceliyoruz. Ceset dediğim gibi yatağın altında duruyordu. Tahmini bir hafta civarı oradaydı.Kadın ifadesinde bir şey söylemedi. Sadece gülüyor. "Kocam nerede?" Diye sordu. Ama parmak izleri tam uyuşuyor. Herhangi bir şüphe yok.
"Tamam. Peki bizi arayan şu kadın..."
"Hülya Hanım. Onun da ifadesini aldık. Bir hafta önce kurbanı sarışın bir kadınla görmüş. Doğal olarak da bunu Efsun'a söylemiş. Efsun çıldırmış tabi. Daha sonra bu olay yaşanmadan önce de tuhaf hallerde bulunmuş. Birkaç defa gelip gitmiş. En sonunda da Hülya'nın kendisine söylediği cümlelerin aynısını Hülya'ya söylemiş. Hülya ilk başta kadının psikolojisinin bozulduğunu düşünmüş ve korkmuş. Gece bağırış çağırış duyunca da bizi aramış. Sonuç olarak cinayet büyük ihtimalle aldatmadan kaynaklı. Zaten cesetin üzerinde de sarı saç telleri bulduk."
"Tamam. Dosyasını hazırlayın. Birkaç defa daha sorguya alın. Akli dengesini sorgulamak için de psikiyatrist ile görüşün. Gerekirse sorguya beraber girin."
"Tabi amirim."
Efsun sorgu odasında öylece oturuyordu. Saate baktı. Saat gecenin üç buçuğuna geliyordu. Tam üç buçuk olduğu esnada yüzü ciddileşti. İçinden bir şeyler fısıldıyordu.
"Mehmet gitti."

Beğendiğiniz bölümleri hemen aşağıdan oylayabilir, değerlendirmelerinizi yazabilirsiniz. Yazdığım diğer eserlere de göz atabilir, yazdıklarımdan haberdar olmak için takip edebilirsiniz.

GÜVEN OYUNU (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin