Düğüm-4

814 35 2
                                    

"Yüzüğün..." Dedi Efsun.
Mehmet gözlerini kaçırdı. Eşinin kızacağını tahmin etmişti.
"Hayatım kızacağını biliyorum ama lavaboya düşürdüm. En kısa zamanda yenisini alacağım ikimize de. Hem yenilemenin de zamanı gelmişti. Tam on yıl oldu değil mi? Dile kolay..."
Eşinin bu pişkin laflarına fazlasıyla kızmıştı. Ama lavaboya düşürdüm dediği için daha fazla da kızamadı. Sessiz kaldı.
"Hem aşağıda attığın tokata sayarsın." Eşine yaklaştı. Dudağından ve boynundan öptü.
Efsun'un içi nedense rahat etmiyordu. Bir tuhaflık olduğunu seziyordu. Eşinden ağır bir kadın parfümü kokusu geliyordu.
"Bu koku ne?"
Mehmet eşinin bu paranormal hallerine iyice şaşırdı.
"E hayatım sende yani. Bir dünya insanla beraber çalışıyoruz. Buluttan nem kapıyorsun."
Efsun sırtınında ağrısıyla artık bu günün bitmesini istiyordu. Bu sorgulamaları sonraya bırakacaktı. Ama Mehmet eşinin bu tuhaf hallerinin kendisine olan güvensizlikten olduğunu biliyordu. Hem yüzüğü lavaboya düşürmüş, bu da yetmezmiş gibi eve geldiğinde eşinin başına tuhaf tuhaf haller gelmişti.
"Bana güvenmiyor musun gerçekten?"
Efsun Mehmet'in gözlerine baktı. Deniz mavisi gözlerine. Hiçbir zaman eşini kendisine yakıştıramamıştı. Düğünün de bile duyduğu fısıltıları hala hatırlıyordu. "Yakışmamışlar." Artık bunu iyiden iyiye kendisine kabul ettirmiş ve kıskanç bir kadın olup çıkmıştı. Gözünden bile sakınıyor, sürekli kıskandığı için evde kavgalar çıkartıyordu. Mehmet ise bunları alttan alıyordu. Ama artık sürekli aynı şeyleri duymaya başlamıştı. "Bu kimin kokusu? Kimin saçı?" Efsun bütün bu olanların kendisi de farkındaydı. Eşini fazla sıkıştırıyordu.
"Seni seviyorum." Dedi ağlayarak Efsun.
"Ben de seni... Ama ağlama lütfen. İçin rahat edecekse tekrar oynayalım şu saçma oyunu."
"Hayır istemiyorum."
Eşine sarılıp uyudu. Bir bebek kadar rahatlamış hissetti kendini. Karın kaslarına parmakları dokundukça böylesine yakışıklı ve bulunmaz bir erkeğin yanında yattığını hatırladıkça içi rahatlıyordu.
"Seni kimselere vermeyeceğim." Dedi kısık bir sesle. Ayarladıkları dijital saat gerçekten de gecenin üç buçuğuna gelmişti.

Beğendiğiniz bölümleri hemen aşağıdan oylayabilir, değerlendirmelerinizi yazabilirsiniz. Yazdığım diğer eserlere de göz atabilir, yazdıklarımdan haberdar olmak için takip edebilirsiniz.

GÜVEN OYUNU (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin