3. 7SEEDS

8 2 0
                                    

Nastąpiła katastrofa, meteoryt uderzył w ziemię, a wszystkie żywe organizmy zostały zmiecione z powierzchni ziemi. Ludzkość, jednak nie postanowiła godzić się na tak okrutny los. Rząd opracował projekt dzięki, któremu garstce wybranych ludzi udało się przeżyć armagedon. Budzą się oni w zupełnie nowej rzeczywistości oddaleni od siebie oraz bez dostępu do jakichkolwiek informacji o tym co się stało i co dalej.  Pięć powstałych zespołów kobiet i mężczyzn musi utrzymać istnieje ludzkości i na nowo rozwinąć cywilizacje jednocześnie ucząc się wszystkiego co wcześniej wydawało im się bez sensu. Okazuje się jednak, że nowy okrutny świat miał swoje tajemnice. 

Anime składa się obecnie z 2 sezonów. Kreska jest miła dla oka, a oppening jak i ending nie zmuszają do przewijania. Jest to raczej taki typowy survival, gdzie ludzie budzą się na bezludnej wyspie i jakoś muszą przeżyć. Mimo dosyć typowej "podstawy" fabuły, z czasem akcja się rozkręcać i nabiera tępa. Na jaw wychodzą niespodziewane fakty i tylko włącza się kolejny odcinek z ciekawości co będzie dalej. Występuje w nim wątek miłosny, bójki, motyw przyjaźni  i tajemnicy. Jeśli ktoś lubi klimat podobny do BOOOTOM to mogę śmiało polecić.

Plusy:

- ciekawa fabuła, wbrew pozorom

- zróżnicowanie charakterów postaci (każdy jest inny)

- świetna kreska

- potrafi trzymać w napięciu

- zawiera zwroty akcji i w miarę brutalne sceny

- podczas oglądania ma się emocje tzn. idzie sie wkurwić na coś, odczuwa się współczucie itp

Minusy:

- zbyt szybko rozgrywająca się akcja przez co nie da się w pełni przywiązać do postaci 

- występują przeskoki w miejscach akcji, lecz nie jest to jakiś duży minus

Ogólnie oceniłabym to na 8,5/10

Ogólnie oceniłabym to na 8,5/10

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Sekta wysłańców animeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz