0.21

183 40 93
                                    

Oy ve yorum bırakmayı unutmayınız...
~

"İyi misin Aneliya?"

"Soo Min, senin ne işin var burda?"

"Seni burada bırakacağımı düşünmedin değil mi? Kızları şehre bırakıp geldim."

"Seni ahmak! Buraya gelmemeliydin!"

"Hayır gelmeliydim. Sana bir şey olmasına izin veremem Aneliya."

"Soo Min lütfen git burdan." kapıyı kapatmaya çalışarak gitmesini sağlamaya uğraşıyordum ama o, benden daha güçlü olduğu için kapatmayayım diye direttiği kapıyı zorlayarak açık bırakıyordu.

"Gitmeyeceğim Aneliya, boşuna uğraşma. Ya beraber gideriz burdan ya da bende kalırım seninle."

"Neden paçasını kurtaran Yeol gibi defolup gitmiyorsun!"

"Yeol bizimle değildi Aneliya."

"Ne?"

"Beni içeri almayacak mısın?"

"Kusura bakma Soo Min, alamam."

"Neden?"

"Çünkü..."

Zorlayarak kapatmaya çalıştığım kapıyı arkamdan gelip sonuna kadar açan beden ile şaşkınca arkama dönüp bakmış, "Çünkü burda olmamalısın." diyen Min Hyuk'a anlamaz bakışlar göndermiştim.

"Min Hyuk?!"

"Git burdan Soo Min!"

"Neler oluyor burda? Sen nasıl..."

"Uzun hikaye Soo Min. Lütfen burdan git." lafa karışıp Soo Min'in gözlerine yalvaran simamla bakmıştım ama inattı, gitmeyecekti.

"Aşıklar birbirine kavuştu demek, hı?"

"Ne?"

Soo Min'in kurduğu cümleye Min Hyuk şaşırarak bakıyorken ben sövüyordum içimden ona.

"Söylediklerimde ciddi değildim! Bir amacım vardı."

"Neler dönüyor burda?"

"Bende onu merak ediyorum. Neler dönüyor burda!"

İki ahmağa da elim alnıma hızla yapışarak baktığımda o şapşal suratlarını izlemekle kaldım.

"İkinizden biri bana bir şey soracak olursa acımam, döverim!"

Göz devirip yönümü çatı katına verdiğimde arkamdan bakan gözlerin gitmemin ardına tartışmaya gireceklerini biliyordum ama bana ne?

Yine de...
"Ses çıkarmayın! Kafam kaldırmaz gürültünüzü."

Sonrasından gözden kaybolmuştum.

Soo Min'i de Min Hyuk'un üstüne ya da Min Hyuk'u Soo Min'in üstüne attığıma göre rahat bir şekilde yaratığı bekleyebilirdim şimdi.

"Askerden gelecek olan sevdiğini bekler gibi ne bu böyle? Masum şeyleri sevmiyorum, geleceksen gel!"

• Soo Min •

Bakışları dik ve kesintisiz Min Hyuk'u bulan Soo Min, göz devirip yolunu salona verdiğinde önüne Min Hyuk durdu.

"Nereye aslanım?"

"Salona, aslanım"

"Bak Soo Min, güzel kardeşim.. Gitmen gerekiyor, zor kullandırma."

"Zoru seviyorsam?"

blaČk shadÓwHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin