Sırf sizin için bu bölüm..
ve medyadaki şarkının sözleri beni de yansıtıyor...
~Sürünerek yürüdüğü yerden masaya tutunarak kalmaya çalışan White Shadow, fazlasıyla bitkin ve kırgındı. Sırtındaki ona acı veren yırtıktan ötürü acıyla inleyerek ayakta kalmaya çalıştığında söylemeyi ihmal etmemişti,
"O kanatları senden geri alacağım, Black Swan"
•Aneliya•
Ağaç dibinde, kocasının başını bacakları üstüne yatırarak onun kahvelerini seyre dalıyorken Black Swan, karısının karnını okşuyordu.
"Sence de karnımın bu denli hızlı büyümesi garip değil mi Black Swan? Bebeğin ilk gecede karnıma düşmesi bile ilginç."
"Eril yaratıklar ilişkiye girerken ne amaçla yaparlarsa ona göre sonuç alırlar. Ben çocuğumun olması için seninle bir gece geçirdim Aneliya, hazdan ötürü değil."
"Hey, bu haksızlık!"
"Üzülme, ben ikisini gerçekleştirdim"
"Ben onu mu diyorum? Ben çocuk istemiyordum, bu haksızlık!"
Gözlerini başka yöne çevirerek kocasının saçlarına değen elini çekip kollarını birbirine dolamış, surat asmıştı Aneliya. Buna karşılık Black Swan, hafif doğrularak karısının çenesini narin hareketlerle kendine çevirmiş, kahvelerine odaklamıştı.
"Hadi ama! Sen de biliyorsun, buna ihtiyacım vardı."
"Neden kadınlar her yaşamda değersiz?"
"Hayır, kadınlar değersiz değiller. Aksine öyle büyük değerleri var ki, kendisine bakmak bir yana erkeklerine bakıyorlar. Bizim için fazlaca değerlisiniz çünkü bizim her şeyimizle ilgileniyorsunuz."
"Bunu bilmen ne güzel"
Hafif bir yandan gülümseme ile karısının pembelerine minik bir öpücük kondurmuş, karına yerleştirdiği eliyle konuşmuştu, "Gold Swan gibi bir varisi taşıdığın için benim evrenimde en değerli varlık sensin Aneliya. Benden bile çok değerlisiniz."
"Öyle mi? Söylesene, ne işe yarıyorum ben? Nasıl bir gücüm var ya da özelliyetim?"
"Black Swan'in karısı olarak sen bir kraliçesin. Swan ve Shadow aleminin kraliçesi"
"Ben kraliçe falan olmak istemiyorum. Ben sadece normal bir hayat yaşamak istiyorum."
"Gold Swan doğduğu zaman ben tahttan düşmüş olacağım Aneliya. O gün geldiğinde, çocuğumuz büyüdüğünde seninle normal, insan hayatı yaşayacağız. Söz veriyorum."
Lafı Aneliyayı biraz ürkütmüştü. Ona ait olan bir çocuğun onun olmadığı bir evrende, üstüne üstlük krallık yaparak nasıl yaşayacağını düşünüyordu.
"Çocuk bizimle kalamaz mı?"
"Zamanı geldiğinde bizimle bağı kopacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blaČk shadÓw
Fanfiction"Bir gölgeden daha yakınım benim için var olan vücuduna." Konusu önceden ayarlanmış olunup, Başlama tarihi: 20.04.20 Bitiş tarihi: 24.07.20 © #sweet-kookiem