Oy ve yorum bırakmayı unutmayınız...
~"Başıma bi sen eksiktin! White Swan hangi alem acaba?"
"Black Swan'den bir aşağı, black ve white sahdow'dan bir yukarı seviyeyiz biz. Aslına bakarsan, ruhu lanetlenmiş melez Black Swan hepimizden daha güçlü."
"Ruhu lanetlenmiş Black Swan..."
"Ona iyi gelecek tek şey sensin."
"Şey?? Ben şey miyim?"
"Ah, üzgünüm. Gelinisin demeliydim."
"Sanırım şeyi geline tercih ederim."
"O'nu kabullenmedin mi?"
"Evet, kabullenmedim."
"Ama ondan hamilesin?"
"Bu seni ne kadar ilgilendirir? Ayrıca bunu ben istemedim."
"Black Swan sen hazır olmadığın sürece sana asla dokunmaz."
"Söylesene, neden onun hakkında konuşuyorsun?"
"Kardeşime kavuşacak olmanın sevincinden olsa gerek."
"NE?"
Tebessümü ardına elini karnıma dokundurduğunda devam etti, "Burda küçük bir swan mi varmış?"
Olanlara şaşkınlık içerisinde bakıyorken konuştum, "Bana her şeyi anlatır mısın? Ne dönüp bitiyor, her şeyi"
White Swan denen yaratık öylece bakmışken içli bir nefes verip anlatmaya başladı.
"Biz aynı anneden ama ayrı babadan olma kardeşleriz. Onun babası White Shadow ve benim babam White Swan. Annelerimiz de White Swan. Ne kadar baskın Swan olsam da yüzde yüz White'ım, bu yüzden bu beni pasif taraf yapıyor. White'lar her zaman pasif ne yazık ki. Shadow'lar Swan'lerden çok alt seviyedir ama senin kocanda başka bir tüy var. Gerçekten bir tüy diyebiliriz, çünkü Shadow olup kanatlara sahip olan ırk ilk kocanda görüldü. Bu yüzden bilgelerimiz onu kutsadı ve güçleri ile birleşen sihir onda tüm varlıkların efendisi olma gibi bir hüküm kurdu. Ne yazık ki onu çekemeyen bazı düşmanlar daha bebekken kundağında onu lanetlediler. Derin bir uykuya yattı ama geri dönüşü olmayan değil. Onu geriye döndürebilen, onun için var edilen karısıydı. Yani sen. Sen gelene kadar ruhu bedenine kavuşamamıştı lakin senin gelmen ile hem ruhuna kavuştu, hem onun için var edilen karısına."
"Sonradan var edilen bir varlığın ona ne gibi bir yararı oluyor söyler misin? Benim ona ne gibi bir yararım var?"
"Seni bilgeler oluşturdu Aneliya"
"Bekle, adımı nerden biliyorsun? Sana adımı söylemedim."
"Ben her şeyi bilirim Aneliya. Senin kendi hakkında bilmediğin şeyleri bile."
"Pekâlâ, onun yararını sağladım. Hâlâ ne için varım?"
"Evet, şimdiki sorun burda. Sen oluşturulduğunda Black Swan'in düşmanları yine yerinde durmadı ve yine bir lanet saldı üzerinize. Eğer sen ölürsen o ölecek, o ölürse sen öleceksin."
"Ne..."
"Bedenine kavuşan Black Swan artık ölümlü. Artık ruhtan ibaret değil ve düşmanları birinizden birine zarar verip ikinizi ortadan kaldırabilir."
"Ama sırrını öğrenmesi gerektiği bir şey yüzünden bunu yapmıyor."
"Evet, sanırım bu konuda bilgi edindin."
"Kanatlar..."
"Artık sadece kanatlar değil." karnımı işaret ederek devam etti, "Bebek de mühim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blaČk shadÓw
Fanfiction"Bir gölgeden daha yakınım benim için var olan vücuduna." Konusu önceden ayarlanmış olunup, Başlama tarihi: 20.04.20 Bitiş tarihi: 24.07.20 © #sweet-kookiem