Oy ve yorum bırakmayı unutmayınız...
Ek bilgi: Rahatsız olabileceğiniz smut yolunda olaylar vardır. Bilginize~ :)
~"Ne yapmayı düşünüyorsun?"
Gözlerinin içine odaklandığım yaratığa cevap bekleyerek bakıyorken o, "White Shadow'u öldürmeyi." demişti.
"Bu zalimce olmaz mı?"
"Onun bize yapmak istediği şey de bu. Ölmeyi mi tercih edersin öldürmeyi mi?"
"Sadece bir esir gibi zindanda falan tutsan?"
"White Shadow... Düşmanım... Rahat durmayacaktır."
Elini sıkarak düşünceli halleriyle yere odaklı bakınıyorken yüzüne narince yerleştirdiğim ellerim ile tebessüm sunmuş, sinirini yatıştırmaya çalışmıştım ama bu kadar çabuk yumuşayacağını tahmin etmemiştim.
"Sakin ol. Onu öldürmekten daha önemli işlerin var yapacak."
"Ne gibi?"
"Aaa..." bir söz dökmüştüm ortaya ama gerisi gelmiyordu.
Buna karşılık durumu fırsat bilen o, "Çocuk yapmak gibi?" demişti.
"Ne?"
Dediğine karşı elimi yüzünden çektiğimde geri kavradı elimi ve yüzüne yaslayarak kendi elini benim elimin üstüne yerleştirdi.
"Dokunuşların yaşamayan vücuduma can veriyor Aneliya. Durdurma, her zaman temas et bana."
Sözleriyle beraber gözlerinin içine bakıyorken anlık büyüsüne kapılmış olsam gerek ki kendimden beklemediğim bir hareket sergilemiştim. Onun bile şaşırıp kalacağı dudağına minik bir buse kondurma işlemi ile bana öylece bakıp kaldığında utangaç bir tebessüm bahşettim.
"Devamı gelebilirdi"
"Aç gözlülük yapma!"
"Pekâlâ pekâlâ... Güneş batıyor, karımın uykusu gelmedi mi?"
"Biraz..."
"O hâlde uyuma vakti"
"Nerde uyuyacağım peki? Yatak yok"
"Benim yanımda"
"nE?"
"Karımın benim yanımda uyuması gerekiyor. Onun yeri benim yanım."
"Bunun olmayacağını biliyorsun değil mi?"
"Biliyorsun, her şeyi isteğim üzerine değiştirebilirim."
"Ah... Hadi ama!"
"Yanımda yatacaksın karıcım"
Bu mücadeleyi kazanamayacağım bariz bir şekilde ortadayken yine de direniyordum ama hayır...
Şıklattığı parmağı ile ikimizi de taştan yatağın üzerine bıraktığında belime uzattığı eliyle bedenimi bedenine yaklaştırıp başını boynuma gömmüştü.
"Bu mu yatak? Çok sert!"
"Yumuşağını bulursam sonu çocuk yapmayla biter. O yüzden sus ve uyu karıcım."
"Karının arzularını yerine getirmeyeceksen neye yarar senin kocalığın?"
Gururuna mı dokunmuştum...?
Bir anda üstüme çıkan yaratık kahvelerini dik bir şekilde kahvelerime odakladığında büyükçe bir yutkunma gerçekleştirmiştim.
"Kocanın arzularını yerine getirmeyeceksen neye yarar senin karılığın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blaČk shadÓw
Fiksi Penggemar"Bir gölgeden daha yakınım benim için var olan vücuduna." Konusu önceden ayarlanmış olunup, Başlama tarihi: 20.04.20 Bitiş tarihi: 24.07.20 © #sweet-kookiem