Bölüm 16: Gökçe

650 61 75
                                    

05.06.2020

Medya: Gökçe

Aleyna'dan:

Sabah kahvaltıyı Asenalarda yaparken Deniz teyze konuştu.

"Ponçik. Niye suratın asık?" Asena'ya baktım. Onun hep suratı asıktı. Yani genellikle.

"Her zamanki halim."

"Hayır, farklı bir şey var. Donuk bakıyorsun. Ne oldu?" Dudaklarını yaladı.

"Bir şey olmadı."

"Asena?" Aslı teyzeye baktı. Göz devirdi.

"Yok bir şey." Her ne kadar aynı evde yaşasalar da ondan bir şeyler saklıyordu.  Ağzını silip kalktı.  Çantasını sandalyenin arkasından alıp Deniz teyzeyi öptü. "Görüşürüz güzellik." Ayağa kalktım.

"Görüşürüz ponçiğim. Seni üzen neyse kafana takma tamam mı?" Asena'nın omzunu okşadı. "Boktan dünya unutma..." kafa salladı.

"Boktan dünya. Evet." Onlara el sallayıp peşinden çıktım.

Aslı'dan:

Onlar çıktıktan sonra çatalımı bıraktım. Derin nefes aldım.

"Ben varım diye anlatmadı değil mi?"

"Hayır. Saçmalama." Gözlerine baktığımda kafa salladı. "Yani... Ama her şey bi anda olmaz. Alışırsınız."

"Bu haftasonu balık tutalım diyecektim ama..." gülümsedi.

"Gidersiniz. Ama şimdi değil. Çok takma. Akışına bırak. Kasarsan o da garipser. Hem, bak bu hafta Mertler gelecek."

"Mertle arası nasıl?"

"İyi 

"Kemalle?" Dudağını ısırdı.

"Görsen daha iyi..."

***

Umay'dan:

Kütüphanede kitaplara bakarken Buket koşarak yanıma geldi. Nefes nefeseydi.

"Noluyor be?"

"Asena'yı gördün mü?"

"Hayır. Ne oldu?"

"Hiiç."

"Noluyor be sana?"  Bir şey demeden gittiğinde ofladım. Nesi var bunun?

"Nasılsın güzelim?" Gökhan gelip saçımdan öptüğünde ona döndüm. "Ne oldu suratın asık?"

"Buket çok garip bu aralar."

"O hep garip."

"Bu sefer farklı. Mutsuz ve telaşlı."

Asena'dan:

Okula girdiğimde Buket koşarak yanıma geldi. Aleyna onu öldürecekmiş gibi baktığında omzunu sıvazladım. Onu çok sevmezdi.

"Yine ne oldu?"

"O geldi." Kaşlarımı kaldırdım. Koridorda yankılanan ismimle yutkundum.

"Asena." Koridor bir anda sessizleşti. Herkes ona bakıyordu. Tabi bende. Koltuk değnekleriyle duruyordu karşımda.

1 yıl önce...

Asena'dan:

Okula girdiğimde adımın söylenmesiyle durdum.

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin