Deniz'den:"Kurban olduğum artık bana trip atmasan mı?" Balkonda oturmuş kahve içen Aslı'nın gönlünü almaya çalışıyordum ama daha gözlerime bakmıyordu bile.
"Biri bir şey mi dedi ya. Hiç duymuyorum."
"40 yaşımıza geldik. Hala 5 yaşındaki Aslı gibi davranıyorsun." Gözlerini kısıp uzaklara baktı.
"Zorla çek diyen yok." Ayağa kalkıp dibinde dikildim. "Napıyon be zebellak gibi?" Kafasını sıkıca tutup dudaklarını öptüğümde geri çekilmeye çalıştı ama salmadım.
"Anneoo-" Arda'nın sesini duyar duymaz ayrıldım. "Şey ben şirkete gidiyorum. Size iyi eğlenceler."
"Ben de seni yolcu edeyim."
Arda'yı yolcu ettikten sonra Asena'nın odasına girdim. Arkadaşları dans ederken o yatağında oturmuş 'ben bunlarla arkadaş olacak ne yaptım?' bakışları atıyordu.
"Ponçiğim." Bana baktığında devam ettim."Ne oluyor?"
"Nolcak Umay sevgilisinden ayrılmış-" lafı bitmeden ben de onlara katılınca şakaklarını ovdu. "Ya ben Umayla sevgili olmuyorum niye coşuyorsunuz ya?"
"Aaaa." Hepimiz durup onaylamaz bir şekilde ona baktık.
"Ama ponçiğim öyle erken konuşma bak ben de senin öküz annene kalacak kadın değildim ama işt-" Cümlem bitmeden aklıma gelen şeyle Asena'ya yaklaştım. "Senden bir şey isteyebilir miyim?"
"Özel mi?" Kafa salladığımda ayağa kalktı. "Siz biraz daha dans edin ben geliyorum." Onunla beraber odadan çıktığımızda odama girdim. Peşimden girip kapıyı kapattı. "Dinliyorum."
"Annen benimle yatmıyor." Gözlerini büyütüp bir kaç saniye durdu.
"Aynı annemden bahsediyoruz değil mi? Çünkü ölen annemin bile yatmama olasılığı daha fazla."
"Evet Aslı'dan bahsediyoruz." Hayret içerisinde bana baktığında devam ettim. "Dün siz gelmeden sırnaştı ben de pas vermeyince trip atıyor. Bir şey yapsana sana kıyamaz."
"Ne diyim Deniz teyzemle seviş mi diyim?"
"Deme tabi-"
"Ee." Benim yüzümdeki üzgün bakışı fark edince yüzü yumuşadı. "Tamam akşam otel falan ayarlarız. Hallederiz bir şekil. Sen de bordo gecelik falan giy. Ben sana afrodizyak veririm yemeğine atarsın."
"Sen de afrodizyak mı var?"
"Yani genlerim sağ olsun bugüne kadar ihtiyacım olmadı ama benim de boş atacağım gün olur diy-" onu süzdüğümde durdu. "Konu şu an ben değilim. İkinizin sex hayatı. O yüzden bakma öyle."
"İyi. Kaçtığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Ayrıca Umay konusunu da konuşacağız." Kapı tıklatıldığında gidip kapıyı açtı.
"Umay?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Romanzi rosa / ChickLitKaktüs ve Lavinia'yla başlayan serimizin 3. kitabıdır.