Bölüm 34: Bunu görmeniz lazım

552 54 11
                                    

Bölümde smut var :)

O kadar beklediniz alın size bölüm.

>>>>>>

Umay'dan:

Salonda Asena'ya zorla açtırdığım filmi başbaşa izlerken Asena'nın horultusuyla kafamı çevirdim. Kafası koltuğun sırt kısmına dayanmış uyuyordu.

Tamam zorla aşk filmi açtırırsam olacağı buydu ama sevgilimizden ayrıldık yani biraz ilgi.

"Asena." Kolunu dürttüğümde umrunda olmadı bile. "Asena." Bu sefer göbeğini dürttüğümde irkilerek uyandı.

"Noluyoruz?"

"Film izliyorduk uyuyorsun."

"Yani?" Dedi eliyle gözünü ovarken.

"Yani öküzlük yapma da yanımda ol." Asena uykulu gözlerle bana baktı. Yüzünde ilk günki huysuzluk vardı. 

"Sen iyice şımardın he." Ayağa kalktı. "Kalk."

"Nereye?"

"Otele." Gözlerimi şaşkınlıkla büyüttüğümde güldü. "Aklındaki şey değil merak etme. Fesat." Peşine kalktım.

"Ne biliyorsun ne düşündüğümü?"

"Tepkinden anlaşılıyor."

"Öyle bir şey düşünecek olsam şu an eve attığını düşünürdüm."

Asena durup bana baktı.

"Evime gelen sensin." Sırıttığında gözlerimi kıstım.

"Yürü nereye gidiyorsak gidelim. Konu hiç iyiye gitmiyor."

****

Harbi harbi otele geldiğimizde Asena'ya baktım. Telefonla konuşuyordu.

"Tamam. Sakin. Ayarlıyorum." Telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes aldı.

"Burada ne işimiz var?"

"Bizim bir işimiz yok. Annemlerin var."

"Hee." Gülümsedim. "Onlarda iyi alıştı senin organizasyon yapmana."

"Sorma." Aslı teyze otele geldiğinde bizi fark etsin diye ayaklandık.

"Asena? Kızım ne oldu?"

"Beraber başbaşa eğlenelim dedim." Dediğinde Aslı teyzenin gözleri normal olarak beni buldu. "O yabancı değil." Dediğinde bu sefer ikimizde ona baktık. Ben kaşlarımı kaldırmış bir şekilde Aslı teyzeyse sırıtarak.

"Anladıım." Derken ki ses tonunu beğenmemiştim. İkimize gülümseyerek baktıktan sonra arkamıza geçti. Ellerini ikimizin omzuna koydu. Bizi iterek asansöre doğru ilerledi.

"Şimdi söyle bakalım hangi odayı ayarladın?"

"Anne şey-"

Asansörün önünde durduk. Asena katı ve odayı söyledi. Odanın kapısına geldiğimizde Asena kartla kapıyı açtı.

"Hadi gelin." Aslı teyze içeri çağırdığında Asena öylece dikildi.

"Biz gelmeyeceğiz."

"Yalnız mı duracağım burda?"

"Yalnız olmayacaksın." Deyip kapıyı kapattı Asena.

Ona baktım. Bana dönüp ellerini iki yana açtı.

"Bak işimiz bitti bile. Şimdi istediğin gibi yalnız kalabiliriz."

Yanımdan geçtiğinde peşine ilerledim.

"Yalnız kalmak istediğimi nereden çıkardın?"

"Bakışlarından." Yandan bir bakış attı.

"Alakası yok." Kıkırdadı.

"Eminim."

Aslı'dan:

Kapıyı suratıma kapattığında tam açacaktım ki duyduğum sesle durdum.

"Beni bu şekilde bırakmayacaksın değil mi?" Deniz. Arkamı dönüp baktığımda karşımda bordo gecelikle duruyordu. Gülümsedim.

"Senin bireysel, Asena olmadan yapabileceğin bir şey var mı?" Bana doğru yürüdü. Karşımda dikildi. Parmak ucuna yükselip dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.

"Bu."

Öpülürken kapattığım gözlerimi açtım.

"Gayet güzel."

"Kusura bakma ama sen de başın dardayken Asena kartını oynadın."

"Napabilirim? Gayet güçlü bir kart."

"Öyle. Ve ona anlatırken ne kadar utandığımı bilemezsin. Yani o kartı hak ettim."

"Ben hak etmedim yani. Seni deli gibi seviyordum. Seviyorum."

Üzgünce baktı. Eliyle yanağımı okşadı.

"Seni üzdüğüm için özür dilerim." Gülümsedim.

"Özür dilemek yerine daha cezbedici bir şey yapabilirsin." Dedim gecelikten taşan göğüslerine bakarak.

"Hm. Haklısın sanırım. Ama yatağa ceketle girmek istemezsin değil mi?" Gözlerine hipnotize olmuş gibi bakarken kafamı olumsuz manada salladım.

"Güzel, o zaman çıkartalım kıyafetlerini."

Ben öylece ona bakarken üzerimdeki ceketi yavaşça çıkarttı. Daha sonra ceketi kenara fırlattı. Yavaşça gömleği açarken sabırsızlıkla onu süzüyordum. Sonunda son düğmeyi de açmıştı. Daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapıştım. Şehvetle dudaklarını öpüyor, ısırıyordum.  Gömleğimi çıkarıp attığında üzerindeki geceliğe dokundum. Ben onun üzerindeki geceliği çıkarttıktan sonra onun elleri kemerimi buldu.

Çırılçıplak kaldığımızda yatakta üzerine eğildim. Dudaklarım ezberlemek istercesine sırayla dudaklarında, çenesinde, boynunda, köprücük kemiklerinde ve göğsünde. Şehvetle başlayan öpücüklerim yavaşladı ve narince arasına aldı dudaklarım sertleşen göğüs uçlarını. Sesli alıp verdiği nefesleri duyduğumda dudaklarımı çekip gözlerine baktım. Kapalıydı. Gülümseyip aşağıya kaydım. Islanan vajinasi beni ne kadar arzuladığını belli ediyordu. Ve ben de onu arzuluyordum. Dilim vajinasında gezinirken inledi. Kasılan vücudunu sabit tutmak için ellerim kalçalarında yerlerini almıştı.

"Aslı." Adımı inlemesi beni daha çok şehvetlendiriyordu. Sonunda kasılıp titrediğinde kafamı kaldırdım. Kızarmış yüzüne bakıp gülümsedim.

Onu kucağıma aldığımda çırılçıplak bedenlerimiz bir bütünmüş gibi duruyordu. Elleri ensemde saçları okşarken gözlerine baktım.

"Seni seviyorum Deniz."

"Seni seviyorum Aslı." Ve dudaklarımız tekrar buluştu. O an hiç olmadığım kadar huzurlu ve mutluydum.

>>>>>>

Normalde smut yazmam ama onları böyle görmeden ölmenize içim el vermedi.

Ha yıkım diye bir kitabım var ona da bir bakın ;)

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin