Bölüm 31: Ayrıldım

528 49 10
                                    

Aslı'dan:

"Ya evde kimse yok nazın kime?"

"Sana Allah Allah ya. Birden gelirlerse ne olacak?"

"Gelmezler."

Ne mi yapıyordum? Kafeden geldikten sonra Deniz Hanımla sevişmek için yalvarıyordum. Ben ben. Aslı Korkmaz. Ne hallere düştük aq.

"Aslı." Elimi kolundan çektim.

"İyi be." Yataktan kalkıp kapıya yöneldim.

"Nereye?"

"Madem sevişemiyoruz ben de içerim."

"Kaç yaşına geldin çocuk çocuk hareketler." Odadan çıkıp bodruma indim. Rakı şişesini alıp salona geçtiğimde Deniz gecelikle yanıma geldi. Gözümü kısarak onu izlediğimde.

"Hiç öyle bakma bana." Somurtarak rakıyı bardağa doldurdum ve kafama diktim.

Yanıma sırnaşıp yanağımı öpmeye çalıştığında yanağımı çektim.

"İstemez sanki çocuk kandırıyor."

"Aslı." Bardaktaki rakıyı içerken kapı açıldı.

"İçki nedir bilmezdim. Şimdi bir ayyaş oldum." Asena, omzuna yasladığı Arda'yla içeri girdi ve bize gülümsedi.

"Merhaba."

"Ne bunun hali?"

"Boynuzlanmış."

"Asena!" Dedi Deniz uyarıcı bir ses tonuyla. Arda yüksek sesle ağlamaya başladı.

"Tek biriyle de değil grup yapmışlar." Gülmemek için dudaklarımı bastırdığımda Deniz omzuma vurdu.

Arda Asena'ya sarılarak ağladığında onu koltuğa itti.

"Abartma lan."

Arda bu sefer yastığa sarılıp ağladığında Deniz kalkıp onun yanına gitti.

Asena yüzünde aptal bir sırıtışla yanıma oturduğunda ben de gülmemek için zor duruyordum.

"Gel seni yıkayalım."

"Hüüüüü o da beni yıkardı."

"Oha!" Deniz'in sesiyle ikimiz kahkahalarımızı saldık. Göbeklerimizi tuta tuta gülerken Deniz terliğini çıkarttı. İkimiz susup ona baktığımızda önce bana sonra Asena'ya baktı. Bize kıyamayıp Arda'nın götüne geçirdi.

"Ah! Ya zaten acım var yaaaa!"

"Geç yukarı yıkan kendine gel." Arda yavaş yavaş yukarı çıkarken Asena, Denizle benim üzerime baktı.

"İki dakika yalnız bıraktık hemen sex yaptınız değil mi?" Gözlerimi kısıp Deniz'e baktım.

"Nerde o günler." Asena kıkırdadı.

"Neyse ya ben ağabeyimi yatırdıktan sonra kulaklığımı takayımda öyle uyuyayım." Dedi Flash tv oyunculuğuyla. Ayağa kalkıp salondan çıktığında Deniz yanıma zıpladı.

"Çocukları hallettiğimize göre..." Boynuma yaklaştığında ayağa kalktım.

"Çocuklar şimdi uyumaz yanımıza gelir." Deyip odadan çıktığımda peşime koştu ama hızla merdivenlere çıktım.

****

Asena'dan:

"Haa yani senin valideler-" Egemen'in koluna geçirdiğimde acıyla inledi.

"Sussana lan. Şimdi Deniz teyzem girip duyacak."

"Hala teyze diyor. Ne zaman anne demeye başlayacaksın?"

Aklıma annemi gördüğüm rüya gelmişti.

"Onlar adına mutluyum ama bir süre teyze demeye devam etmek daha iyi olur."

"Kolay değil tabi."

"Neyse üzücü şeylerden konuşmayalım. Güzel şeylerden konuşalım." Dedi Egemen Asena'ya bakarak sırıtırken.

"Ne gibi?" Dedi Asena ona huysuzca bakarken.

"Sizin dün gece Umay'la çatıda yalnız kalmanız gibi."

"Ne?" Dedi Aleyna. Duyduğu şeyden ötürü gözleri parlamıştı. "Umayla çatıda yalnız mı kaldınız?" Asena yastığı alıp Egemen'in kafasına fırlattı.

"Yani olabilir. İnsanız oturduk konuştuk."

"Ne konuştunuz?"

"Havadan sudan."

"Siktirme lan havanı suyunu. Yeni yengemiz diyebilir miyiz Umay'a artık."

"Hayır. Salak salak konuşmayın."

"Lan sen normalde havada kapardın sonuçta güzelim kız da ne oldu senin Korkmaz hormonlarına." Aleyna'nın gülerek dediği şeylere gülümsedi.

"Korkmaz hormonu ne aq?"

"Çapkınlık geni de diyebiliriz."

Asena kahkaha attıktan sonra konuştu.

"Kızın sevgilisi var. O kadar da şerefsiz değiliz."

"Şerefsiz olduğunu kabul ediyon yani?"

"Aleyna!"

"Aman be şakaya da gelmiyor."

"İyi ayıralım o zaman."

"Egemen!"

Fatma gülerek onları izledikten sonra konuştu.

"Arkadaşlar tamam. Oldu bu iş. Umay zaten peşindeydi bunun bu da okeylediğine göre kız iki güne kalmaz ayrılır."

"Saçmalama Fatma. Sırf aramızda etkileşim oldu diye sevgilisinden mi ayrılacak?"

Telefonuma bildirim sesi gelince ekranı açtım.

Umay:

Gökhan'dan ayrıldım.

Gözlerimi büyütüp ekrana baktım.

"Hassiktir."

~~~~~

Evet arkadaşlar internet sıkıntılarıma rağmen yazıyorum oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Ayrıca içinde eşcinsel karakter bulunan aksiyon kitabım Yıkım'a da bakın. Bakın az okunuyor ama çok hojdir.

İyi geceler efenim.

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin