Kara olay yerine vardığında Kryptonite bir iğneyle bayıltıldı ve adamlar yine de kafasına çuval geçirdi ve götürdü. Bir arabaya bindiler. Arabanın koltuğunda oturan Lilian gülümsedi. "Bizarro, sen gidebilirsin." Arabadan aynı Kara şeklinde gözüken biri indi ve Noonans'a gelip Lena'nın karşısına oturdu.
Flashback
Lilian Kara ve Lena'yı kaçırıp Kara'nın kanını aldıktan sonra onun DNA dizilimine sahipti. Ve bu DNA ile de kendi istediği gibi yöneteceği yeni bir Kara Danvers/Supergirl yapmaya karar verdi. Kara'nın fiziksel özelliklerine yakın birini bulup onu komaya soktu sonra da kendine denek olarak aldı. Plastik cerrahlarla deneğini Kara'ya çevirdi. Onu 1 aydan fazla süre hazırladı ve Kara'nın hayatı hakkında her şeyi öğretti. Adını Bizarro koydu. Bizarro o nasıl isterse öyle davranacaktı. Daha kendi gerçek adını bile bilmeyen Bizarro Lilian'a ölümüne sadıktı.
Flashback biter.
Lena Kara'ya gülümsedi.
"İşin erken bitti!"
"Evet. Yaralı yokmuş."
"İyi" Lena tebessüm etti.
Yemek yediler ve hesabı ödeyip kalktılar.
"Şimdi ne yapalım?"
"DEO'ya gidelim mi? Biraz ben kahramancılık oynarım sende Alex ile falan oturursun."
"Taamam" Kara Lena ile vakit geçirmek yerine DEO'yu seçince Lena biraz üzüldü ama fark ettirmedi.
Birlikte DEO'ya gittiler.
"Selam Alex!"
"Selam Lena! Selam Kara."
"Selam. Benlik bir şeyler var mı?"
"Yani bir iki ufak şeyler ama polis hallediyor."
"Bende yardım edeyim."
Alex Lena'ya baktı. "Tamam bizde Lena ile oturalım biraz o zaman o sırada."
Kara'ya olayları anlattı ve Kara gitti.
"Ne zamandır Kara seninle takılmak yerine polisin işini hallediyor? Aranız mı bozuk?"
"Aramız bozuk değil. Bende anlamadım."
"Neyse kahve falan içelim o zaman Maggie'yi çağırayım mı?"
"Olur."
Alex Maggie'yi de çağırdı. Maggie kısa sürede geldi.
"Selam Küçük Luthor." Lena ile selamlaşıp Alex'i öptü.
"Hoş geldin" Alex tebessüm etti.
"Hoş buldum. Ee küçük Danvers'ta yok mu? Dördümüz otururduk."
"O polislere yardım etmeyi tercih etti."
Maggie cevap vermedi. Alex konuyu değiştirdi ve üçlü konuşup muhabbet etmeye başladı. Bizarro Lilian çağırdığı için kaçmıştı, polislere yardım etmiyordu. Lilian'dan yapması gerekenleri dinledi ve şüphe çekmemek için polislere de yardım edip DEO'ya döndü.
"Ben geldim."
"Küçük Danvers! Sonunda gelebildin."
"Evet işler üst üste geldi biraz."
Lena'da Kara'ya hoş geldin dedi ve ayağa kalktı.
"Biz eve gidelim mi artık?"
"Benim DEO'da ufacık bir işim var. Sen sıkıldıysan eve geç ben gelirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm always with you | Supercorp
FanfictionKara kapıyı kapattı. "Lena, bu evrendeki en zeki insansın. Bizi bu krizden kurtaracak kişi sensin. Bunu yapabileceğini ummuyorum, bu gerçeği biliyorum. Sen Luthor genlerindeki tüm iyiliğin, ve tabii ki zekanın bir kişide toplandığı birisin. Bu gerçe...