Stay away from me!

558 57 2
                                    

"Benden uzak durun!"

Telefondaki Alex telaşlandı.

"Lena? Lena orda mısın!?"

Lena telefonu yere düşürmüştü çoktan. Alex hemen bir ekip alıp L-Corp'a yol aldı. Adamlar Lena'yı yakalamış, Metallo'nun gelmesini bekliyordu. Alex silahına davranıp içeri girdi.

"Bırakın onu!"

Metallo balkona indi ve Lena'yı sırtına aldı.

"Bırak onu yoksa ateş ederim!"

Metallo dalga geçercesine güldü ve zıplayarak yine gemiye gitti. Alex adamları tutukladı ama hiçbir işe yaramayacağını biliyordu. En azından Lena gider ayak gemiye nasıl girileceğini söylemişti.

**

Kara metalleri zorlamaktan yorgun düşmüş, yarı baygın oturuyordu. Kapı sesiyle ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamadı.

"Cidden bana verecek gücün kalmasın diye metalleri mi zorladın? O kadar canın yanmasına rağmen hemde.. Şimdi bir de yanımda Metallo var diye daha kötüdür. Tüh!"

Metallo parmaklıkların kapısını açtı ve Lena'yı içeri koydu.

"Bundan sonra her metale dokunduğunda Lena'nın canı yanacak. Enerjini topla bakalım!!"

Lilian ve Metallo odadan çıktılar. Kara onlar gittiği gibi Lena'nın yanına süründü.

"Lena! İyi misin?"

"Asıl sen iyi misin?" Kara'nın yanaklarına iki elini koydu ve Kara'ya baktı.

"B-Ben iyiyim bir şeyim yok."

Kara Lena'nın kıyafetinin karın bölgesindeki kanı gördü.

"Dikişlerin açılmış!"

"Sorun yok.."

Kara ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.

"Enerjimi bir daha harcamayacağım ve sana vereceğim! Ama Lena ile ilgilenmelisiniz!"

Bağırma seslerini duyan Lilian içeri girdi. Bandaj ve pamuk fırlattı.

"O benim hala kızım.. Ölmesini istemiyorum"

Lena güldü "Bana ne kadar değer verdiğin belli oluyor."

Lilian gülümsedi ve dışarı çıktı.

Kara hemen pamukları ve bandajı aldı.

"K-Karnını aç."

"Kara dinlenmelisin."

"Ben iyiyim. Karnını aç."

Lena karnını açtı ve Kara bandajı söktü.

"Aman tanrım! Yaran ne hale gelmiş!"

Lena kafasını eğecekken Kara Lena'nın çenesinden tutup yüzünü kendine çevirdi.

"Bakma"

"Bakarsam sana pansuman yapmanda yardım edebilirim"

"Lena.. Bakma. Halledebilirim. Bir fikrim var ama canını çok yakacak."

Lena Kara'yı çok içten bir şekilde öptü. Kulağına fısıldadı.

"Seni çok seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

Kara gücümü topladı. "Hazır mısın?"

Lena kafa salladı ve Kara Lena'nın elini tutup göz ışınlarıyla yarayı kapattı. Bu tabii ki de Lena'nın canını çok yakmıştı.

"Tamam bitti. Şimdi sarmam gerekiyor. İyi misin?"

I'm always with you | SupercorpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin