It's my fault.

614 65 12
                                    


[Hala kitabın bundan sonraki gidişatından memnun değilim ama yazdım. İyi okumalarrr.]

"Lena bana bak.."

"K-Kara.. Çantada.."

Lena'nın gözleri kapandı. Lena'nın çantasına baktığında bir iğne vardı.

"B-Başardın.."

İğneyi bir saniye düşünmeden kendine sapladı.

İçinde akan gücü tekrar hissediyordu. Birkaç saniye içinde Krypto'yu evin camından eve bıraktı kostümünü giydi ve geri döndü. Lena'yı kucağına aldı. DEO'dan haberi olan bir polis geçiyordu.

"Adamı getir."

Adam kafasını salladı ve adamı alıp DEO'ya doğru yola koyuldu. Kara Lena'yı sımsıkı tutup uçmaya başladı.

**

"SEDYE GETİRİN"

"SEDYE GETİRİN DEDİM"

DEO'da kardeşinin sesinin yankılandığını duyan Alex koşarak oraya geldi. Kara getirilen sedyeye Lena'yı yatırdı.

"Alex.. Lena.. Lütfen kurtarın onu.."

Alex ajanlara bağırdı "MEDBAY'E GÖTÜRÜN VE EN BAŞARILI DOKTORUN İLGİLENMESİNİ SÖYLEYİN HEMEN!!"

Ajanlar Lena'yı götürdü. Kara yere yığılmış ve elindeki kanlara bakıyordu. Alex kardeşinin sırtını sıvazladı.

"Tamam.. sakin ol. Anlat bana ne oldu?"

"Ben Krypto'yu yürüyüşe çıkarmıştım. Eskiden haberini yaptığım biri gelip bana silah doğrulttu. Bu sefer kurşun beni de delip geçecekti. Ne yapacağımı bilemedim.. Lena görmüş.. Silah sesiyle onun önüme atlaması bir oldu. ONU BEN ÖLDÜRDÜM ALEX!"

"Lena'ya bir şey olmayacak Kara.. Sakin ol. Sen nasıl güçlerini geri kazandın? Adam ne oldu?"

"Lena çantaya bakmamı söyledi. Başarmış Alex.. İğne vardı. İğneyi kendime yaptığımda gücümün geri geldiğini hissettim zaten. Adama gelince, Krypto adamı bacağından ısırdı. Adam yaralandığı için kaçamadı tabi. O sırada NCDP'den Jonathan geçiyormuş. Onu buraya getirmesini söyledim."

Derin bir nefes aldı. "O adamı bana bırakacaksınız Alex."

"Tamam bunları sonra düşünürüz. Hadi Lena'ya bakalım."

Medbay'e gittiklerinde doktor merminin yerini saptamaya çalışıyordu. Kara X-Ray görüşüyle yardımcı oldu. Bir anda Lena'nın kalbi durdu.

"Hayır..."

Alex Kara'yı tuttu. Kara'yı tutup dışarı çıkardı. Kara cam odanın içini izliyordu.

"ALEX BENİ İÇERİ AL."

Konuşmaya devam etti. "Sadece elini tutacağım söz.."

Alex kapıyı açtı.

Kara koşarak Lena'nın yanına oturup elini tuttu. Doktor Lena'ya müdahale etti.

Kalbi tekrar atmaya başlamıştı.

Kara Lena'nın vücudunu kontrol etti.

"K-Karaciğerinde iç kanama başlamış"

Doktor Kara onu erkenden uyardığı için kanamayı da halletti.

"Önümüzdeki 48 saat kritik. 48 saatten sağ kurtulursa bir risk kalmaz." 

Kara doktora kafa salladı. Lena'nın elini sıkı sıkı tuttu.

Alex kardeşinin omzuna elini koydu sadece.

I'm always with you | SupercorpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin