-Yağız-
⚓️⚓️⚓️⚓️⚓️⚓️
Yatakta birden doğrulup Berk'e döndüm. Odama giren mavim değilde oymuş. Bide üstüne üstlük bende özür dilemişti.
'Şok'
Şaşkınlıkla gözlerimi kocaman açıp yatakta bağdaş kurup ona baktım.
-"Ney?" Diye şaşkınlığımı atamadan sorduğumda derin bir nefes verip.
-"Duydun işte ikiletme lafımı. Bak olayı bilmiyordum ve ben aileme çok düşkün birisiyim. Birden öyle duyunca ne bileyim alıp çekip vurdun sandım. Ama altından böyle bir şey çıkacağını bilmiyordum. Sen ne yapardın yani daha sadece adını bildiğin birisinin birisini öldürdüğünü söyleyen bir telefon konuşmasına şahitlik ediyorsun. Ne düşünürdün." Dediğinde gözlerine bakıyordum. Hangi renkti? Anlayamamıştım. Yeşil miydi yoksa ela mı?
-"Gece" dediğinde onu anında düzelterek
-"Mira!!" Demiştim. Kimseye o ismimi söyletmezdim. Çatlak arkadaşım ama zorla söylüyordu. Ona Gece demesini söylediğimden beri bana gece kuşum diyordu. Öyle gece dememiş oluyormuş.
-"Anlamadım?" Diye bana bakan Berk'e odakladım yine gözlerimi.
-" Adım Mira. Gece denilmesini istemiyorum
bana" dediğimde anladığını pek sanmıyordum ama yine de kafasını sallamıştı.-"Gidecek misin gerçekten. Buraları bana bırakıyorsun doğru söyle korktun demi seni yenmemden aslında ondan gidiyorsun. Benim için daha kârlı olur bana buraları bırakman" dediğinde kaşlarımı çattım.
-"Kışkırtma beni Berk" dediğimde omuz silkip arkasını döndü çıkmak için.
-"Buraları bana bıraktığın için saol senin sayende çok ünlü olacağım" demiş ve kapıyı kapatıp çıkmıştı.
Beni kışkırtmaya çalışıyordu ve başarmıştı da. Ego yığını itfaiyeci merdiveni seni.
Kaldığım oda salona en yakın oda olduğu için bağırsam beni duyarlardı bu yüzden bağırarak
-"ÇOK BEKLERSİN SENİ İTFAİYECİ MERDİVENİ"
⚓️⚓️⚓️⚓️⚓️
Üzerime siyah bir eşofman üstüne ise gri bir tişört giymiştim.
Berk'in gitmesi ve benim bağırmamın üzerine yaklaşık yarım saat geçmişti ve artık dayanamıyordum. Biraz daha burada kalırsam yatağı koltuğu dolabı falan kemirmeye başlayacaktım.
Odadan çıkıp salona girdim. Hepsi salonda gülüşüyorlardı. Bu sefer Yağızın yanında Mavim vardı. Berk ise tek oturuyordu. Tek boş yer olarak oraya oturdum.
Gözlerimi Mavim ile Yağızın üzerinde gezdirdim. Gözlerimi kısıp Mavime
-"Süslü" diye seslendiğimde bana bakmamıştı.
Tekrar seslendiğimde de aynısını yapmıştı. Yan tarafımda olan Berk bana biraz eğilerek
-" Senin ki sanırım tutuldu Yağıza" dediğinde ona dönmeden kaşlarımı çattım.
Alamaz arkadaşımı benden hızla ayağa kalkıp karşılarında durdum. Aralarında azıcık olan boşluğa atıp onlar iki tarafıma ittirdim.
-"Gece kuşum ne yapıyorsun ya" diyen süslüye bakmayıp.
-"Kalk şurdan iki günde çaldın arkadaşımı benden yürü git abinin yanına " dediğimde Berk yarım ağız gülmüştü. Yağız ise sıkıştığı için mecburen kalkıp Berk'in yanına gitmişti.
Mavim bana trip attığı belli edercesine kollarını önünde birleştirip bana bakmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Moda Aşk
Teen FictionTesadüfle başlayan bir aşktı bizimkisi ilk başta birbirimizden hiç haz etmedik. Her fırsatta kavga ettik. Birbirimizi deli ettik. Hayatımı, Hayatımızı değiştiren bir yarışma. Yanlışlıkla kazananları karıştırılan bir yarışma. Bizi birbirimize aşık e...