-Fransa yolcusu kalmasın-

29 4 3
                                    



Olayların üzerinden iki gün geçmişti. Yani uçak bu gün kalkacaktı. Gidiyorumdum ama aklım sürekli yanlış yapıyorsun diyordu. Evimin kapısının önünde iki bavul ile apartmana bakıyordum. Ne olacaktı. 6 ay koskoca 6 ay dayanabilir miydim?

Arkamdan gelen korna sesi ile sıçrayıp arkama döndüm. Sarı bir taksinin arkasında oturan kişi camı indirip

-"Şişşt fıstık" diye bağırmıştı. Onun bu hareketine göz devirip  taksiden inen şoföre bavulları verdim. Arka kapıyı açıp birtanecik arkadaşımın yanına oturdum. Oturur oturmaz konuşmaya başlamıştı.

-"Eveetttt fransa yolcusu kalmasın "

-"Ben senin kadar heyecanlı değilim be süslü dediklerimi unutmadın değil mi?" Dediğimde parmakları ile sayarak

"1-Alışamazsan dönersin
2-Sevmezsen dönersin
3-canın isterse dönersin" bezgince söylediği şeyler ile kafamı sallayıp

-"Aynen öyle süslü" demiştim. Gözlerini devirip eline telefonunu alan arkadaşım ile bende taksinin cam kenarına başımı koyup gözlerimi kapattım.

İyi mi yapıyordum bilmiyordum ama Mavimi kırmak istememiştim. Çünkü gerçekten onu ne kadar üzdüğümün farkındaydım. Aslında benim hayalimin de biraz payı vardı. 'Ünlü modacı' ünvanına belki bir gün bende sahip olabilirdim. Ama bu gerçekten emek azim sabır gerektiren bişeydi.

-"Gece bak ısrar ettim hemde çok biliyorum ama böyle mutsuz olacaksan gitmeyiz. Yani ben sen mutlu ol istemiştim ama sanırım bu sen için iyi gelmedi. Bak istemezsen geri dönebiliriz söz veriyorum" diye elini omzuma koyup bana masum masum bakan arkadaşıma baktım uzun bir süre. Yıllardır benim için kendini hırpalamıştı resmen ben mutlu olayın diye şekilden şekle girmiş. Hatta sevgilisini ne kadar sevmesine rağmen benim yüzümden ayrılmıştı. Mavim hep bana destek olduğu için yanımdan ayrılmıyordu. Sevgilisi ise onu terk etmişti bu yüzdem ama o bir kere bile bana kızıp senin yüzünden oldu dememişti. Hatta benimle birlikte ağlamıştı. O bu kadar benim için uğraşırken mutlu olmama için çabalarken onu geri çeviremezdim.

Yüzüme bakan arkadaşıma sarıldım.

-"Saçmalama daha sana fransız sevgili bulacağız"

⚓️⚓️⚓️⚓️⚓️

-"Kardeşim bana ne ben şu anda gideceğim başka uçak rötar yapsın. Allah allah önce müşteri memnuniyeti değil mi?" Diyerek karşıdaki adama atar yapan Mavimin koluna girip adama baktım

-"Siz arkadaşımın kusuruna bakmayın biraz gergin. Bu arada kaç saat rötar yaptı uçak"

-"3 saat hanım efendi"

-"Yuhh be" bu sefer ben tutamamıştım kendimi. Üç saat diyor üç saat. Ne yapacağız bir üç saat burada.

-"Başka uçak yok mu fransaya giden ona binelim biz" dediğimde adam bezgin bir ifade ile

-"Hanım efendi bakım Fransaya uçuş yapılsa bu uçak gidecek değil mi keyfinden durmuyor orada. Havada fırtına var o yüzden bu uçak kalkamıyor zaten. Bu uçak kalkamadığına göre diğerleri nasıl kalksın Allah Allah" diye söylenerek bize arkasını dönem görevli adama kaşlarım çatık baktım. Ne dedim ki ben şimdi?

-"Deli mi ne?" Diye mırıldandığımda Mavim beni çekiştirerek bi tane koltuğa oturtmuştu.

-"Açım ben" diyem Mavim ile benimde aç olduğumu fark ettim.

-"Sanırım bende açım"

-"Bişeyler alalım bari kalk" diyem Mavim ile daha yeni oturduğum koltuktan kalkıp bişeyler almak için gezinmeye başladık.

Tam yarım saat dolaşmıştık ama elimizde şu anda iki tane simit vardı. Ne güzel(!) Geri oturduğumuz koltuklara geldiğimizde kendimizi yorgunluktan birden bırakmıştık.

-"Ben bununla doymam" diye mavimin bana uzattığı simiti aldım. Bana verdikten sonra somurtup

-"Bende doymam bebeğim ama artık uçakta alırız koca havaalanında bişey yok canım aç aç ölelim mi biz" diye söylenmişti.

Tam simitten bir ısırık alacaktım ki birden yüksek ses ile anonsun başlaması yüzünden simitimin yerle bir olması aniden gelişmişti. Yere düşen simitime üzgün gözler ile bakarken gözümün önünde sallanan yarım simit ile gözlerimi Mavime çevirdim. Canımdı o benim.

-"Kardeş payı" diyerek elime yarım simiti tutuşturduğunda biraz duygulanmıştım. Tek arkadaşım hatta tek başına benim ailem olmuştu. Hiç yadırgamayıp. Suçluymuşum gibi bakmamıştı.

-"İyiki varsın bebeğim benim iyiki varsın." Diyerek elimdeki simiti yemeğe başlamıştım. Bana sarıması ile ilk şaşırsam da bende kollarımı ona dolamıştım.

-"Sende iyiki varsın gece kuşum sensiz ben çok yalnız olurdum. Bana bir arkadaştan öte dost oldun. Kız kardeş oldun. Sensiz ben ne yapardım bilmiyorum iyiki benim gece kuşumsun  ve iyiki-"derken  birden lafı değiştirip

-"Yuhh" diye bağırmıştı. Nereye baktığını görmek için arkamı döndüğümde bu sefer benim ağzım açık kalmıştı. Karşımızda 4-5 tane koreli mi çinli mi yoksa japon mu anlayamadığım bir erkek sürüsü vardı. Ne? Hepsi birbirinin kopyası.

-"Gece gece gece bak bana bak güzel miyim bi şunları ayartayım dur" diyerek hızla ayağa kalkıp onların yanına ilerleyen Mavimin arkasından baka kaldım. Biz az önce çok duygusal bir konuşma yapıyorduk?

Ne yapacağını beklerken bir anda yalandan ayağını burkmuş gibi yapması ile amacını anladım. Ama şimdi şey olması gerek değil mi? Grubun en yakışıklısının bunu belinden tutması burun buruna gelmeleri falan. Ama şu anda Mavim 5 gençin şaşkın bakışları ile beraber gençlerin önünde yüz üstü hareketsiz yatıyordu.  Onu bu halde görünce birden ağzımdan engel olamadığım bir kahkaha çıkmıştı. Adamlar Mavime öcü görmüş gibi bakıyor ve Mavim rezilliğinden şu anda yüz üstü yatıyor kafasını kaldıramıyordu. Kahkahamın ardından baktım kimse kaldırmayacak süslüyü ben kaldırayım. Ayağa kalkıp hızla yanına gittim. Erkeklere sert olduğunu umduğum bir bakış attım. Sonuçta bir kişi önlerinde yere düşmüş ve sadece bön bön bakıyorlardı.

-"Mavimmm" dediğimde yüzünü hafif kaldırıp

-"Aradığınız rezile şu anda ulaşılamıyor lütfen bir daha denemeyiniz kendisi kısa bir süre sonra intihar edip gelecektir" diye söylendiğinde onu dinlemeyip kolundan tuttuğum gibi ayağa kaldırdım. Yanımızdaki erkeklere bakmadan hızla başka bir yere gittik. Elleri ile yüzünü kapatıp

-"Rezillik Eyfel rezillik Nirvana rezillik maximum" dediğinde ona bakarak tekrar kahkaha atmaya başladım. Bana kötü kötü bakarak konuştu.

-"Gül sen gül yaa bu taktik her zaman işe yarardı. Şimdi ne oldu anlamadım. Aaaa ben bu taktiği hep türklerde denedim. Tabi adamlar koreli nereden bilsinler bizim erkek tavlama taktiklerini" diye somurttuğunda gülerek koltuğa çekmiştim onu

Daha sonra sırıtarak konuştu.

-"Korelilerde işe yaramadı ama belki fransızlarda işe yarar ne dersin gece kuşum?"

Bu kız hiç akıllanmayacaktı....

Yeni Moda Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin