-"Berk ve Yağız sakın kadraja girmeyin. Bu ölüm fermanınız olur kızım sende gelsene bön bön bakacağına" diye başımızda bağıran Mavimin dediği gibi Yağızın kalktığı yere oturdum. Yani mavimin yanına.Buna da bi el atmak lazım. Süslüm elden gidiyor....
-"Açıyorum" diye elinde telefonu hafif kaldırıp ileri tutan mavime kafamı salladım.
Berk ve Yağız ise olayı anlamadan karşımızda ayakta duruyordu.
-"Baş belaları" diye konuşan Sedat abiye yani telefona baktım.
-"Abicim bişey mi oldu?" Diye soran mavime göz devirmemek için kendimi zor tuttum.
-"İlla bişey mi olması gerekiyor kızım? Merak ettim ne yaptınız diye?" Dediğinde mavimin işi batıracağını bildiğimden
-"Bişey olduğu yok Sedat abi senin bu kardeşin yüzünden geldim buralara biliyorsun o yüzden evden bile çıkmıyoruz emin ol" diye ufak bir yalan söyledim ne diyecektim
Dün gece evden kovulup ormanda sabahladım daha sonra beni kovan kişi ile öpüştüm ve mavim aşık oluyor sanırım
Net uçağa atlar gelirdi buraya.
-"Mira ne kadar diyeceğim bana abi deme diye güzelim aramızda kaç yaş var"dedi.
Hep bunu derdi bende sinir etmek amaçlı sürekli ona abi derdim bana neden abi dedirtmediğini de anlamıyordum gerçi. Aramızda 4 yaş vardı. Bu konudan nedense hep rahatsız oluyordum.
-"Neyse benim biraz çizim yapmam lazım hoşçakal Sedat abi" deyip kadrajdan çıkmıştım.
Yağız gayet normal bakıyordu ama Berk sanki aklına bişey takılmış gibi tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu.
Yüzüne fazla bakamamıştım utanmaktan. Ne kadar yanlışlıkla olsada resmen biz onunla resmen öpüşmüştük.
-"Neyi vardı onun?" Telefondan gelen Sedat abinin sesi ile bakışlarımı mavime çevirip karşıdaki puflardan birine oturdum.
-"Bilirsin... Gergin bu aralar abi yarışmaydı başka bir ülkeydi. Yıllar sonra evinden ilk defa bu kadar uzaklaştı falan."
Yanımdaki pufa oturan Berkle o tarafa çaktırmadan bakış attım. Bana değil telefon ile konuşan mavime bakıyordu!?
Yağız ise koltuklardan birine oturmuştu.
-"Keşke hiç gitmeseydiniz. Özledim Onu" dediğinde mavimin gözleri beni bulmuştu gergince. Ne olduğunu anlamadığım için boş boş baktığımda yüzünde birden oluşan gerginlik gitmişti.
-"Bizde seni özledik abi şimdi kapatmam gerek."
Sedat abinin bişey demesine izin vermeden suratına şak diye kapatmıştı telefonu.
Gergince nefes alıp koltukta geriye yaslanmıştı.
-"Mavim ne oldu?" Diye sorduğumda gözlerini açarak bana bakmıştı.
Gözleri benden sonra berk'e sonra Yağıza en sonunda yine bana değmişti.
-"Yok... yok bişey onları özledim sadece en çokta aşkımı özledim ya" dediğinde güldüm.
-"Bende özledim aşkımı ama biraz daha beklemesi gerek ikisinin de"
Karşi koltukta oturan yağız oturduğu yerde nedense(!) dik oturup Mavime baktı.
-" Sevgiliniz var sanırım" dediğinde mavime bakıp ikisine çaktırmadan göz kırptım.
-"Evet var buraya da gelmek istediler ama biz istemedik diye gelmediler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Moda Aşk
Teen FictionTesadüfle başlayan bir aşktı bizimkisi ilk başta birbirimizden hiç haz etmedik. Her fırsatta kavga ettik. Birbirimizi deli ettik. Hayatımı, Hayatımızı değiştiren bir yarışma. Yanlışlıkla kazananları karıştırılan bir yarışma. Bizi birbirimize aşık e...