"أرهقتني عشقًا"♥️
البارت الثامن💙
انتفض هو من جلسته عندما سمع صوت تلك الخادمه..ترك يوسف الذي كان يجلس معه بذلك الكافيه القريب من بيتها لحسن الحظ طبعا..يوسف وهو يركض خلفه: استنى يا احمد في ايه فهمني!
احمد: مش وقته تعالى ليلى هيحصلها حاجه
ركب يوسف معه السياره وترك سيارته بذلك المكان..وصلو بعد مرور ربع ساعه تقريبا..
جرى احمد على تلك الحراسه الموجوده على باب الفيلا ليراهم يقفون بكل اريحيه..
انقض احمد على ذلك الرجل الذي كان يقف وهو يقول: اغبيه! مشغل شويه اغبيه معايا!؟؟؟ متعرفوش ان حد جوه! ها!فرق يوسف بينهم ليصعد احمد ويوسف بهدوء وهما يستمعان لصوت نحيبها في الغرفه وصوت ذلك الرجل وهو يكمل كلامه..
-دلوقتي انا بقالي حوالي تلت ساعه واقف جمبك عشان حتت سؤال.. هتجاوبي ولا انفذ اللي البيه قالي عليه؟ بالذات انك حلوه اوي كدا مكنتش اعرف بس الباشا حقه بصراح..
قطع كلامه شهقتها عندما دخل احمد ويوسف وبعض من رجال الامن للغرفه..ذهب هو مسرعًا باتجاهها ليدخلها في احضانه ويخبئها عن الجميع..
خرج يوسف مع رجال الامن والرجلان الملثمين معه..
رفع احمد راسها الباكي ثم نظر في عينيها قائلًا: اهدي يا ليلى انا موجود متخافيش..
اعادت هي راسها لاحضانه مجددًا..صعق هو من فعلتها تلك لكنه لف ذراعيه حولها ليهدهدها كالطفل الصغير..رفع وجهها له مجددًا ليقول: ليلى تعرفي اني بحب لون عينيكي اوي؟
رفعت راسها بحركة لا ارادية نحوه بسرعه لتتوقف عن البكاء وشفتيها ترتجف وانفها احمر..
اكمل هو كلامه..
-عينيكي دي وقعتني في حبك من اكتر من ٦ سنين يا ليلى عايزه تحرميني منهم؟
لم ترد عليه بل كانت تجلس امامه وهي مدهوشه من سحر كلماته التي ضربت بكل وعودها حيال نفسها بعرض الحائط!!
-يبنتي بقى بطلي تبصيلي كدا والله شكلك حلو وانا مش ضامن نفسي!
انتفضت هي بذعر عندما وضع يده على شعرها المنسدل خلفها ليقول بحده : هما دخلو هنا وانتي كدا؟
هزت راسها بضعف ليخبط هو بيده بعنف على الفراش..هي بملابس نومها فعليًا وتجلس امامه بذلك المنظر..
افاقت هي على نظراته التي تفترسها بمعنى الكلمه لتقول بوهن: طب..احم اطلع بره عشان مش هينفع تقعد معايا كدا وانا ثواني وهخرجابتسم هو ليردف بعبث: ليه بس ما احنا زي الاخوات برضو!
نكزته هي في كتفه بغيظ لتقول: اخرج بره يا احمد!
خرج من الغرفه ليهبط للاسفل وهو يرى الرجلان مرميان على ارضية المنزل..
اقترب احمد من واحد منهم ليقول وهو ينزع قناع وجهه: دلوقتي سؤال واحد وترد عليا يا اما تنسى انك تفضل تتنفس!.. مين اللي باعتك؟الرجل برعب: م..محدش
احمد بحده: مش هكرر السؤال يا اما اللي قولته هيتنفذ!!! مين اللي باعتك!