Хичээл дууслаа. Өнөөдөр л найз залуутайгаа болзох завтай боллоо доо. Кёнсүү цагийн ажил хийгээд харин би ахлах сургуулийн хүүхдэд хичээл зааж байгаа. Бид 2 сарын дараа л ингэж тухтай цаг гаргах гэж байна. Урд найз залуу маань байна.
Би: Кён~
Тэр юу вэ? Нэг хачин охин Кёнсүүг сугадан явж байв. Тэр охины яриа сургуулиар нэг сонсогдож байна. Ямар ч чанга нялуун хоолойтой юм.
Тэр охин: Ахаа би танд сайн байхгүй юу. Аль 1р семистер эхлэхэд л сайн байсан юмаа. Манай найз таныг найз охингүй гэсэн. Тийм юм чинь би таны найз охин болж болно биз дээ.
Кёнсүү хэдий гараа салгаж байгаа ч буцаад л зуураад байв. Би тэрийг үсдээд газар савчих уу? Тэгвэл Кёнсүү хэцүү байдалд орох байх тайвнаар очих хэрэгтэй.
Би аажуу Кёнсүү рүү алхаж очоод: Миний хайрын хичээл дуусчихсан уу? Чамайг зөндөө саналаа гээд уруул дээр нь үнсэв.
Тэр охин балмагдаж гараа шууд тавиад гацан зогсов. Тэрний царайг харахад л ичсэн байлгүй гэмээр харцтай үлдэв.
Би: Энэ охин хэн бэ?
Кёнсүү: Нэг ядаргаатай манай танхимын Пак Бурам гэдэг охин. Надад сайн гээд зүүгдээд байдаг юмаа. Чи надад уурлачихсан уу?
Би: Үгүй дээ. Таны буруу биш. Тэгээд ч тэр таныг найз охинтой гэдгийг л мэдээгүй байхгүй юу.
Тэгсэн гэнэт нэг хүн үснээс зулгаав.
Бурам: Чи яаж манай ахын уруул дээр үнсэж чадав аа.
Би: Би найз охин нь байна.
Бурам: Ах найз охингүй мэдэв үү? Тэнэг ээ.
Би: Наад үс тавиадах.
Бурам: Тавихгүй гэвэл яахын? Айн?
Би: 3 тоолохын дотор тавихгүй бол гаргүй болно шүү.
Бурам: Чадах ч юм шиг. Худлаа том дуугарч гэнэ.
Би: 3...2...1. Одоо хангалттай гээд тэрний гарыг мушгичихав.
Би: Чадахгүй гэж бодоод байл уу? Эмэгтэй болохоор чинь энэ удаад зүгээр өнгөрөөе. Чамайг эрэгтэй байсан бол аль хэдийн дэвсээд хаячихгүй юу. Аятайхан л байж үзээрэй гээд гарыг нь тавив.
Кёнсүү: Ашгүй дээ. Тэр буруу л хүнтэйгээ оролдож дээ. Алив үсийг чинь янзлаад өгье.
Үсийг маань янзалж өгчихөөд: Өвдсөн үү?
Би: Иймхэн юм өвдөхгүй дээ. Харин иймэрхүү юмнуудаас хол яваарай.
Кёнсүү: За за ойлголоо. Өнөөдөр хамт кино үзэх үү?
Би: Тэгье.
YOU ARE READING
Life with whole surprises•[COMPLETED]•
RomanceХайр болгон онцгой байдаг. Энэ ч бас нэгэн онцгой хайрын түүх.