ILGAZ HOLDİNG

1.6K 65 9
                                    

İyi okumalar..

Yapılan harika kahvaltı sonunda Derin'i işe yollamak için kapıya kadar geçirdim.

"Hayatım yorulmasaydın keşke."

"Yok ya ne yorulcam.Hem minik kızımız da seni uğurlamak istiyor."

"Peki o halde.Küçük kızıma ve kendine dikkat et"dedi ve alnıma öpücük kondurdu.
"Sende dikkatli ol."
"Tamam"dedi ve gitti.Bende mutfağa giderek kahvaltı sofrasını topladım.Bulaşıkları makineye koymak için eğilirken birden karnıma sancı girdi.

"Aa kızım anneye tekme atılır mı?"

Bunu dedikten sonra bir kere daha tekmeledi.

"Vur annem vur,bi de sen vur bakalım" diyerek işime devam ettim.Mutfağı halledince salona geçtim.Akşamdan kalan mısır kasesi ve meyve suyu bardaklarını aldım ve onları da makineye yerleştirdim.Tekrar salona giderken kapı çaldı.Gelen Derin'in annesi Hande anneydi.
"Aa annecim hoşgeldiniz.Ay ne iyi oldu sıkılıyordum bende.Geçsene içeri."
"Hoşbuldum kızım.Valla benimde canım sıkılmıştı.Dedim şöyle bir gelinime uğrayayım da yardım edeyim."
"İyi olmuş ya.Sen geç ben de kahve yapıp geleyim."
"Yok kızım olmaz.Sen otur ben yaparım.Hamilesin sen."
"Ay olur mu yaparım nolacak elime mi yapışacak?"
"Peki o halde"dedi ve salona geçti.Allahtan salonu toplamıştım.Kahveleri ayarladıktan sonra kahve makinesine koydum.Ah teknoloji,iyiki varsın!

Daha sonra banyoya temiz havlu çıkardım.Mutfaktan kahvenin olduğunu anladığım bir ses geldi.Mutfağa yöneldim ve kahvelerimizi fincana koydum.Tepsiyi elime aldım ve içeri geçtim.Hande annem tv izliyordu.

Ama bir gariplik vardı.Televizyona odaklanmış ve gözleri dolmuştu.
"Annecim kahveler hazır."
"..."Cevap gelmemişti.
"Anne?Noldu?" dedim ve bakışlarımı televizyona çevirdim.

"Ilgaz Holding yönetim binasında çıkan yangın büyük kriz yarattı.Nedeni anlaşılmayan yangında bina büyük hasar alırken birçok kişi yaralandı.Durumları ağır."

Spiker bunları söylerken ben elimdeki tepsiyi yere düşürdüm.Ya Derin'e bir şey olursa?

SENSİN BENİM AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin