Multimedyadaki şarkıyı dinleyebilirsiniz.İyi okumalar..
-Hey Deniz diye bir ses geldi arkamdan.
Arkamı dönmemle Bayan Geveze-Pelin-yi görmem bir oldu.Uzaktan platin sarısı topuklularıyla koşan birini gördüm.Ellerimde market poşetleriyle olduğum yerde dikili kaldım.Biraz daha yaklaşınca bana doğru koştu ve sarıldı.Aman ne güzel!
-Nasılsın bebeğim?
-(Sanane ya )Pardon çıkaramadım?
Tanımıştım halbuki.
-Ayyy şekerim Pelin ben.Üniversiteden hani..
-Hmm Pelin.Çok çıkaramadım sanırım ilgi alanım dışındaydın ondandır.Lafı koyarlar adama.
-Sanmam.Kavgamızı hatırlatırım baya ilgi alanına girmiştim.
-Haa sahi sen benden dayak yiyen kızsın!Ve Bingo!Suratıma bön bön baktı.Kızarmış bir şekilde:
-Her neyse.Belki Derin söylemiştir diye geldim.Artık aynı sitedeyiz.Bol bol görüşürüz.
-Hıhı..Tabi görüşürüz.Neyse evime gitmem lazım.Kızım ve kocam beni bekliyor.Hadi bay dedim ve hızla uzaklaşmaya başladım.Bela mıdır nedir!Derin için gelmediyse benimde adım Damla değil.Ama ben sana bırakır mıyım kocamı?Bırakmam.Yılışık!*********
Eve geldim ve marketten aldıklarımı yerleştirdim.Bebek bezi ve ıslak mendili alıp Ömür'ün yanına gittim.
-Annecim..Altına mı yaptın sen?Aman benim kızım çok mu çirkinmiş.Kızımı severken kapıda Derin belirdi.
-Kızımıza olan aşkını kessen de benimle ilgilensen.Bak açlıktan ölecek yoksa kocan.
-Dolapta yemek var.Ocağa koy.dedim ama suratına bakmadım.-Damla?Sen bana küs müsün?
-Yoo.
-Hadi ama neyi unuttum.Doğum günün de değil.
-Derin.
-Evet?
-O gevezenin burda ne işi var?
-Anlamadım kimin?
-Bayan geveze.
-Haa Pelin'in mi?
-Evet onun işte.
-Bilmem canım.Buraya taşınmış işte.
-Başka bir sebebi yok yani?
-Ne bileyim Damla?Bekçisi gibi mi duruyorum?
-Hayır yani akşam konuştunuz falan.
-Sen bizim konuştuğumuzu nerden biliyorsun?
-Pencereden gördüm.Bana bak o yılışığa beş hatta on metreden fazla yaklaşma.Gerçekten o kıza okulda yapmadıklarımı yaparım.Ağzıyla bi tarafı yer değiştirir bak.Seni de çocuğumun babası demem seni mahvederim.Bak hapise girersem Ömür'e kim bakacak?O kadınla konuşmak yok!
-Damla aşkım bi frenle.Tamam konuşmam zaten ne konuşacağım onunla ben.Hem sen kıskandın mı bakayım beni?
-Kıskanırım tabi.O geveze kadın askıntılık peşinde.Ve eğer kocam onunla konuşursa mahvolur.Anladın değil mi?Dudağıma ufak bir buse kondurdu.
-Sanırım bu anladığımın kanıtı.Gülümsedim.
Kocamı çoookkk seviyorum.