BÖLÜM 18

450 24 2
                                    

İyi okumalar..

Allah'ım bu nasıl bi arada kalmaktır?

Ben şimdi Derin'e ne söyleyeceğim?Ya istemezse?Ama yavrum o benim..

Elimi karnıma götürdüm.
"Annecim..Sen Ömür'e kardeş mi geliyorsun?"

İçeri Derin ve annemler girdi.Hemen toparlandım.
"Annem nasılsın?Ay çok korkuttun beni!!"
"Hande anne..Annecim..İyiyim beni merak etmeyin.Hatta taburcu olacakmışım birazdan."
"Damla?Canım doktor geldi mi?Ne söyledi?"
"Ya..Derin..İşte mide bulantısı..Hep pilav yüzündenmiş.Bir şeyim yok benim.Hadi çıkar beni hastaneden."
"Tamam canım annemlerle hazırlan sen.Bende işlemleri yaptırayım."

Annemlerle birlikte odadan çıktım.Midem daha iyiydi.Annemin koluna girdim.Hande annemde Ömür'ü tutuyordu.Babamlar nerde en ufak bir fikrim bile yoktu.

Arabaya geldiğimizde annemler arabalarına dağıldılar.

Ben Ömür ve Derin kendi-yani benim kırmızı arabama-bindik.Yolculuk boyunca Ömür arkada çocuk koltuğunda uyumuştu.

"Damla?"
"Hıh,efendim?"
"5 kere Damla dedim.Hayatım bi şey mi oldu?"
"Yoo..Dalmışım öyle."
"Peki tamam"

Önüne döndü ve sürmeye devam etti.Eve geldiğimizde bayan gevezenin bizim karşılaması çok hoştu doğrusu(!)

"Aaa..Derinn..Nerden böylee?"
"Damla rahatsızlandı da onu hastaneye götürdük."
"Ay canım geçmiş olsun"

Geldi ve bana sarıldı.Tabiki karşılık vermedim.Zaten hemen geri çekildi.Sessizce "İy cinim giçmiş ilsin."diye taklit ettim onu.
"Saol.Neyse Derin hadi eve geçelim hayatım.Ömür de uyudu zaten."
"Tamam canım."

Ömürü uyandırmadan arka koltuktan aldı.Bende bagajda olan çantaları toparladım.

"Yardım lazım olursa çağır canım.B blok 23 numaralı dairedeyim."dedi ve gitti.Hıh!Yardımmış!!

Eve girdiğimde midem bulandı ama ben aldırış etmedim.Elimi karnıma götürdüm ve karnımı okşadım.İçimde bir bebek vardı ve bu harika birşeydi..

Nedense içime bu defa erkek olacakmış gibi doğuyordu.Tıpkı Derin'e benzeyen bir erkek..

Yorum ve votelerinizi bekliyorum...

SENSİN BENİM AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin