"Hadi gülümse..."
'Ya.."
"Ama Derin.Kızımızla hiç fotoğrafımız yok."
"Tamam ama ben resim çekilmeyi sevmiyorum."
'Ama kızımız için.."
"Peki peki tamam."Israrlarım sonucunda nihayet bir resim çekebilmiştim.Gayette güzel olmuştu.
"Ayy çok şahane çıktık."
"Bakayım"dedi.Resmimize bakınca yüzünde bir tebessüm oldu.
"Gerçekten çok güzel çıkmışız.'----+
Saatler ilerledikçe yavaş yavaş uykum geliyordu.Mutfağı toplama işi bu sefer Derin'deydi.O mutfağı toplarken bende kızımızın altını değiştiriyordum.
"Derin.."
"Efendim canım?"
"Çöpleri de atar mısın?"
"Tamam"Ayy anlayışlı kocam!
Biraz sonra çöpleri eline aldı ve kapıyı kapattı.Ben de televizyon karşısına geçerek dizime bakıyordum.
-----
Aradan 15 dakika geçti.Derin hala eve gelmemişti.Merak edip ayağa kalktım.Mutfağa doğru gidip bir bardak su doldurdum ve camdan baktım.Bi dakika!
Derin sarışın bi kadınla konuşuyordu.Gözlerimi kocaman açtım ve bardağı masaya bıraktım.Tam onlara bakarken içerden Ömür ağlamaya başladı.
"Ama annecim iz peşindeyim.Hoofff." diyerek yanına gittim ve kucağıma alıp emzirdim.İki dakika sonra eve geldi.Bende Ömür'ü yatağa yatırdım ve hemen salona yöneldim.Orta sehpaya ayaklarını uzatan sevgili kocama sert bir bakış attım.
"Hah canım bende dışardan cips,kola falan aldım.Hadi getirde yiyelim."
"Ne kolası be!Kimdi o kadın?"Demedim tabi."Sen o yüzden mi geciktin?"diyebildim sadece.
"Hıhı."dedi ve maç izlemeye devam etti.
"Başka bi sebebi yok yani?""Damla hayatım ne sebebi olsun?Hadi cipsleri getir."
"Tamam"dedim gülümseyen suratımla.Arkamı döner dönmez suratıma kızgın bir ifade takındım.Bana neden yalan söylemişti ki?
"He Damla.."
"Evet?"
"Aşağıda Pelin'i gördüm."Bunu demesiyle "Bayan Geveze"demem bir oldu.Tabi bunu kendim duyacak kadar kısık sesle söyledim.
-----
Üniversitede Derin'le aynı sınıftaydık ve o zamandan bu zamana kadar olan aşkımızı herkes kıskanıyordu.Tabi biri vardı ki bizi kıskanmaktan çok öldürmek istiyordu.Bayan Geveze!
Herkes ona bu ismi takmıştı çünkü bir laf etti mi asla susmaz ve haksız olsa da kendini hep haklı çıkarırdı.
Üniversite yıllarında Derin'den hoşlanıyordu ama Derin benden hoşlanıyordu ve biz sevgili olunca okulda kavga bile çıkarmıştı.
Sırf ben Derin'le çıkıyorum diye kızları toplamış ve üniversitede kavga çıkarmıştı.Tabi ben boş durur muyum?Durmam.Hemen kızları toplayıp kavga etmiştik.Her kızda tırnak izleri vardı.Ama ben Pelin'in -Bayan Geveze- kaşını patlatmıştım.O da benim suratımı çizmişti.
Derini ve beni o günden beri kıskanıyordu.Şimdi de kocamla karşılaşmasının nedenini merak ediyordum.
-----
"Ya..Ne işi varmış burda?"
"Bizim siteye taşınmış."Nee..Bunu gerçekten yapmış olamazdı.Asıl macera yeni başlıyordu.Ee..Hoşgeldin Bayan Geveze!