İyi okumalar..
"Gerçekten bugün görebilecek miyim?"
"Evet hanımefendi kızınızı görebileceksiniz."
"Derin duydun mu?Kızımızı gösterecekler"dedim heyecanlı bir şekilde.
"Evet canım duydum.Ne kadar göreceğiz peki?"diye sordu hemşireye.
"Sadece 10 dakika.Daha fazlasına izin veremeyiz."
"Tamam"dedim ve heyecanlı bir şekilde merdivenlerden aşağı indik.Annemler bizi odada bekliyordu.
-----
Kapı açıldı ve minik kızımıza adım adım yaklaşıyorduk.Derin'in koluna girdim.İkimizinde gözlerinden gözyaşları süzülüyordu.
"Derin,bak kızımıza."
"E..evet canım görüyorum.Tıpkı senin gibi bir melek.""Kucağınıza almak ister misiniz?"dedi hemşire.
"Kucağıma mı?Ben mi?Tabiki isterim." dedim sevinçle.Kucağıma verdiklerinde biraz kıpırdandı ama rahatını bulunca kucağımda uyudu.
"Derin görüyor musun?Bak!" dedim.Gözyaşlarım gözümden onun tenine akıyordu.Gıdıklanmış olmalı.Suratına hafif bir gülümseme taktı.
"Annesinin geldiğini anladı" dedi hemşire.
"Nasıl yani?" diye sordu Derin.Bende meraklı gözlerle hemşireye bakıyordum."Kızınız çok inatçı.Biri ona yaklaştığı zaman biraz mızmızlanıyordu.Ama anne kucağını tanıdı ve hiç ağlamadı bile.Sizdeki sevginin gücüyle gülümsedi bile"dedi.
Derin'e baktım.O da bana yaşlı gözleriyle gülümsedi.Kızımı sevdikten ve kokusunu içime çektikten sonra:
"Hayatım sen de kızımızı tutmak ister misin?"dedim."Ben mi?Ben..b..ben beceremem ki.Tutmayı bile bilmiyorum.Ya tutamazsam?"
"Korkma bende bilmiyorum tutmayı.Ama alışıyorsun.Hadi al."
"Peki"dedi ve kızımızı kucağına aldı.Alır almaz kızımızın yüzünde gülümseme oldu."Bu benide sevdiğini mi gösterir?"diye sordu Derin.Hemşirede:
"Evet sizdeki sevgiye de ihtiyacı var.Özellikle kız çocukları babalarını daha iyi tanırlar.Kızmayın Damla Hanım ama Derin Beye olan sevgisi bazen daha çok olabilir.Çünkü kızların ilk aşkı babalarıdır."
Derin'e döndüğümde gözünden yaşlar akıyordu.
"Desenize pabucum dama atıldı."dedim ve tebessüm ettik.Derin burnuyla kızımızı kokladı ve "Cennet gibi kokuyor"dedi.
----
10 dakika dolunca mecburen dışarı çıktık.Çıkar çıkmaz birbirimize sarıldık
"Bana dünyanın en güzel hediyesini verdin aşkım.Seni ve kızımızı bir ömür seveceğim"dedi Derin."Derin,kızımız diyoruz da bu kızın bir adı olmayacak mı?"
"Aa biz bunu nasıl düşünemedik!Ne olsun hayatım?""Bilmem,hiç düşünemedim ki!" dedim.Aradan 5 dakika geçti ve Derin:
"Buldum"dedi."Ömür'e ne dersin?"
"Ömür?Harika..."Ailemize hoşgeldin Ömür Ilgaz..