KURTULUŞ

599 25 9
                                    

Merhaba okuyucularım...

Harika ve uzun bir bölümle karşınızdayım.Okuyucu sayımız baya artmış.Teşekkürler.Okurken vote ve yorum yapmayı ihmal etmeyin.Yorumlarınzıa cevap verebildiğim kadar vericem.Takipte kalın..Hepinize iyi okumalar..

Bugün hastaneden taburcu oldum.Saat iki gibi depoya geçecektik.Derin polislere haber vermedi.Kızımıza zarar verilsin istemiyorduk çünkü.Derin'i ısrarlarım sonucu ikna edebilmiştim.Umarım kızıma bir şey olmaz!

******

"Hazır mısın Damla?"
"E..Evet."

,"Bak sen arabada kal.Size bir şey olmasını istemiyorum."

"Hayır Derin!Ben de geleyim.Kızımı yalnız bırakamam"

"Peki peki ama kendine ve bebeğimize çok dikkat et.Acil bir durum olursa hemen polise haber ver.Tamam mı?"

"Peki anladım."

"Tamam hadi gidelim."

Hastaneden çıktık.Annemler gelmek istedi fakat biz engel olduk.Sadece Derin ve ben arabaya bindik.Yarım saat sonra oradaydık.

*******

"Derin!Ben de gelebilir miyim?"

"Hayır Damla!Bunu seninle konuştuk.Sen arabada kal.Ben kızımızı alıp geleceğim."

"Tamam.Lütfen Ömür'ü getir bana.Kızımı getir!"

Artık gözyaşlarımı tutamıyordum.Kaç gündür yaşadığım olaylar içimde öylesine birikmişti ki deli gibi ağlıyordum.Derin alnımdan öptü ve depoya girdi.Allah'ım sen koru onları..

-Derin'in Ağzından-

Deponun içine girdiğimde tüylerim ürperdi.Depo çok büyük ve çok soğuktu.Ama ben soğukkanlılığımı koruyarak deponun orta yerine kadar ilerledim.Ve bağırmaya başladım.

"Heey!Hadi nerdesin?Bak ben geldim tek başıma.Kızımı ver bana!"

Deponun arka kapısı açıldı ve kapandı.Bir ayak sesi geliyordu.Bir de tekerlek sesleri.Gözlerimi hemen o yana çevirdim.Biri geliyordu ama kim olduğunu çözemiyordum.Siyah kapüşonu ve spor ayakkabılarıyla gayet rahat tavırlar sergiliyordu.Önünde bir bebek arabası vardı ama üzeri siyah bir çarşafla kapalıydı.

"Kimsin sen?"Daha çok yaklaştı yanıma.Ve suratını bana doğru çevirdi.

"Sen beni nasıl tanımazsın Derin Ilgaz!"

Gözlerimi ona diktim.Bu tanıdık yüz karşısında donup kaldım.

"S..Sen!"

"Ya ben."

"Sen nasıl olurda kaçırırsın kızımı?Sana güvendim ben!"

"Her önüne gelene güvenmemen gerektiğini anlamışsındır artık!"

"Ne istiyorsun Pelin?"

"Hah..Ne istiyormuşum..Seni istediğimi anlamayacak kadar salak mısın?Seni üniversiteden beri takip ediyorum aptal!Bunun farkında değil misin hala!"

"Sen..Delirdin mi?Evliyim ben görmüyor musun!Hem ben sadece Damlayı sevi.."

"Sus!Onu değil sen beni seviyorsun.Sadece beni seviyorsun sen.Damla'dan öncede ben vardım ama sen Damlayı farkeetin.Beni fark etmedin Derin.Sizin yüzünüzden tedavi gördüm ben.Yine de yılmadım ve peşine düştüm.Bak buldum işte seni.Buldum ve bırakmayacağım."

SENSİN BENİM AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin